Mama en Papa

Rhodé zegt sinds een week Mama en Papa!!! Echt super trots dat we zijn vertellen we het aan iedereen!



Jammer genoeg weet ze nog niet dat wij het zijn :oops: :lol:

:clap: :clap: :clap: !



Zo geweldig om die kleintjes dat voor het eerst te horen zeggen! :inlove: :inlove:

Wow, dat lijkt me zo ontzettend leuk! En ze weet straks snel genoeg wie jullie zijn hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:clap: :clap:



goedzo Rhodé! … kan niet anders zeggen als voral doar goan :mrgreen:

Is Rhode een juni-baby?

Wat is ze dan snel, slimme meid hoor. Ze heeft vast binnenkort wel door hoor wie jullie zijn!

:clap: :clap:



joëlle zegt alleen nog papa :inlove: :inlove:

erg schattig he? al hebben ze nog geen idee wat het betekend :lol:

@SeeSeeEm wrote:

Is Rhode een juni-baby?

Wat is ze dan snel, slimme meid hoor. Ze heeft vast binnenkort wel door hoor wie jullie zijn!




Rhodé is op 29 Juni geboren…dus een echte Juni baby

Ja…op heb cb zeiden ze ook al dat het erg snel was…



Maar als je tegen haar praat en heel duidelijk articuleer kijkt ze heel aandachtig naar je mond, en probeert ze het echt na te doen :inlove: Dus we zijn druk bezig met ‘opa’ en ‘oma’ te zeggen haha



Ik ben trouwens benieuwd wanneer ze weet dat wij papa en mama zijn…lijkt me heel bijzonder.



Trouwens…sinds dat ze mama kan zeggen huilt ze net als Christan (las ik eens een keertje) mamamammmmamaammmmmamamaambabababbbpapaappppappa :inlove: :inlove: :inlove:

Stan ook hoor! In de kerstvakantie: pappa, mamma, Emma en opa en oma. Toch ook gericht op de persoon.

En hij zingt mee met het liedje pappa van K3. Ligt hij in de box papapapa. Zo lief! :inlove:

een late juni-baby zelfs :thumbup:

3 weekjes ouder dan mijn dochter, die nou net met de a-klanken begint





grappig dat ze toch zo slim zijn om al dat soort dingen te leren

ik was bij de aantekeningen van de jongens aan het kijken en ik zag dat mijn man rond deze tijd de jongens leerden wat hun handjes waren, als je dan vroeg, waar zijn je handjes, keken ze naar hun handjes, ik zie dat mijn dochter echter nog niet doen, maar ga toch binnenkort oefenen met d’r

Wauw…handjes kennen? Nou…dat zie ik Rhodé ook nog niet doen hoor!

Ze weet nog niet wie papa en mama zijn, maar ach…het is al zo leuk dat ze het zegt :inlove: