Mama douche, Riley mee!!

Wij hebben de douche in de woonkamer, elk geval de deur zit daar.

Heel irritant, maar ja kan niet anders. Ook hebben we een ventilator daar, maar die werkt niet zo goed, dus douche ik altijd met de deur open. (als ik geen visite heb haha)

De drempel is vrij hoog, maar gelukkig hebben wij sinds paar dagen een kast in de badkamer voor de spullen waar hij niet aan mag zitten



Anyway, ik stond dus te douchen, en ik zie Riley bij de drempel… hij lachen, omdat hij normaal 's avonds met mij doucht, Roy had hem 10 min daarvoor aangekleed, we zouden weggaan…Riley tijgert over de drempel, ik roep Roy, hoort me niet, Riley is onwijs snel… en nog in een fractie van een seconde ligt Riley onder me benen zijn eend te pakken op de grond, languit onder de straal :lol:



Dus ze broek, shirt, romper, luier sokken waren nat… :roll:

:lol: :lol: :lol: hij zal wel gedacht hebben mama douche ik mee douche :inlove:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove:

Hahaa leuk, hij durft tenminste wel :inlove: :mrgreen: :inlove:



Jana word al gek als ze de douche ziet, ze is bang :wink: Haar stop ik altijd in de wasbak van t aanrecht :mrgreen:

hahaha wat leuk!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :thumbup:

Riley is absoluut niet bang! gelukkig maar.

Als hij hij moe is of zeurderig, en het is zijn bad/douche tijd, hij hoort te de douche en gaat al bij Roy aan zijn broek trekken, daarna zie je dat hele gezichtje veranderen… :inlove: van heel boos naar onwijs lief en genietend.

:mrgreen: :inlove: toen kon je hem dus weer opnieuw aankleden.



Een paar weken geleden was ik Yari zijn badje aan het vullen en ondertussen was ik bezig om kleertjes en een handdoek te pakken ik loop de douche binnen en wie zat daar met kleren en al uitgebreid in bad juist ja Yari :lol:

@mamma van sharondenise wrote:

:mrgreen: :inlove: toen kon je hem dus weer opnieuw aankleden.



Een paar weken geleden was ik Yari zijn badje aan het vullen en ondertussen was ik bezig om kleertjes en een handdoek te pakken ik loop de douche binnen en wie zat daar met kleren en al uitgebreid in bad juist ja Yari :lol:




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Staat me dus nog wat te wachten.

Ow, wat een lekker ding is Riley! :inlove:



Liefs Suzanne

@suzusuzu wrote:

Ow, wat een lekker ding is Riley! :inlove:



Liefs Suzanne




:-* :-* :-* :-*

wat leuk. :smiley:

Wat een boefjes :inlove: :mrgreen: