"mama, de mevrouw zegt dat ik stink"

Fijn dat er nu al een reactie terug is, en dat men het serieus neemt. Over het taalgebruik zwijg ik maar. :wink:

:hug: :-*

laten we het er maar op houden dat hij zo overrompeld was door mijn mail, dat hij vergat op zijn spelling te letten :slight_smile:

ben in elk geval blij dat het serieus genomen wordt, en dat er iets mee gedaan wordt.

Mijn jongste heeft ook dat zelfde soort ā€˜ā€˜poepā€™ā€™ probleem zeg maar, maar als ze ruikt dan verschoon ik haar wel vind ook wel dat het zo netjes was geweest als je dat had gedaan. Want daarin geef ik die mevrouw wel gelijk, even verschonen en dan weer komen spelen, maar zo had ze het ook kunnen zeggen. De manier hoe jij nu zegt dat ze het zei vind ik niet kunnen en helemaal niet tegen een kind en ook niet waar ze bij staat. Ik denk (mag tenminsten hopen) dat die mevrouw het niet zo bedoeld heeft en natuurlijk ook niet van het probleem met de ontlasting van je dochtertje wist. Dus dat ze nu zegtā€™ā€™ ik bewaar de poep wel in mijn buikā€™ā€™ dat wou die vrouw natuurlijk ook niet. Al kan ik je emotie best begrijpen hoor.

@janet76 wrote:

Mijn jongste heeft ook dat zelfde soort ā€˜ā€˜poepā€™ā€™ probleem zeg maar, maar als ze ruikt dan verschoon ik haar wel vind ook wel dat het zo netjes was geweest als je dat had gedaan. Want daarin geef ik die mevrouw wel gelijk, even verschonen en dan weer komen spelen, maar zo had ze het ook kunnen zeggen. De manier hoe jij nu zegt dat ze het zei vind ik niet kunnen en helemaal niet tegen een kind en ook niet waar ze bij staat. Ik denk (mag tenminsten hopen) dat die mevrouw het niet zo bedoeld heeft en natuurlijk ook niet van het probleem met de ontlasting van je dochtertje wist. Dus dat ze nu zegtā€™ā€™ ik bewaar de poep wel in mijn buikā€™ā€™ dat wou die vrouw natuurlijk ook niet. Al kan ik je emotie best begrijpen hoor.

als je goed leest, zie je dat ik schrijf dat je haar idd wel wat rook, maar dat je daarvoor met je neus echt bij haar billen moest gaan ruiken. lijkt mij niet dat die troela dat gedaan had.

Daarbij: nee zij wist niet van eht probleem van sophie, maar dat heeft er toch eigenlijk ook niets mee te maken? of ze nu wel of geen probleem heeft, zulke dingen zeg je niet. en tuurlijk heb ik haar daarna ook een schone luier aangegeven, maar dat maakt nu niets meer uit, want het probleem is er al al weer.

En ik mag hopen dat ze niet wilde dat sophie haar poep in haar buik moet bewaren, maar leg jij dat mijn dame even uit? ik krijg dat namelijk niet uitgelegd. Voor haar is het heel simpel: ze wil niet dat mensen zeggen dat ze stinkt, dus poept ze niet meer.

@knipoogje1983 wrote:

@janet76 wrote:

als je goed leest, zie je dat ik schrijf dat je haar idd wel wat rook, maar dat je daarvoor met je neus echt bij haar billen moest gaan ruiken. lijkt mij niet dat die troela dat gedaan had.

Daarbij: nee zij wist niet van eht probleem van sophie, maar dat heeft er toch eigenlijk ook niets mee te maken? of ze nu wel of geen probleem heeft, zulke dingen zeg je niet. en tuurlijk heb ik haar daarna ook een schone luier aangegeven, maar dat maakt nu niets meer uit, want het probleem is er al al weer.

En ik mag hopen dat ze niet wilde dat sophie haar poep in haar buik moet bewaren, maar leg jij dat mijn dame even uit? ik krijg dat namelijk niet uitgelegd. Voor haar is het heel simpel: ze wil niet dat mensen zeggen dat ze stinkt, dus poept ze niet meer.

Je rook haar dus wel, anders had die mevrouw haar niet geroken. En ik vind als je een kind ruikt (nee natuurlijk kan een kind daar niks aan doen) dan moeten ze verschoond worden. Voor de omgeving is dit wel zo fijn en ik vind het voor mijn kind ook wel zo fris om even een schone luier om te doen dan. En nee zo iets zeg je niet, niet op die manier tenminsten dat ben ik helemaal met je eens.

janet: nee je rook haar niet, maar die mevrouw had sophie zien ā€œpersenā€. echter is dat hier meestal zonder resultaat.

Dus ze had gewoon normaal kunnen vragen of ze gepoept had, en dan had sophie zelf wel nee gezegt want ze had nog niet gepoept.

Hier een ander soort poepprobleemā€¦ ons Mies is chronisch aan de diarree en ik ga dus al niet weg zonder 6 of 7 schone luiers en luierzakjesā€¦

Maar tegenwoordig neem ik ook een bus deospray mee want hoe goed en regelmatig je hem ook verschoontā€¦ die poeplucht trekt in de kleding en dus ook in zijn broek. Dan is hij niet eens doorgelekt of ietsā€¦ maar gewoon.

Dan verschoon ik hem en spuit van binnen rexona quantum for men in zijn broekā€¦ het scheelt echt.

Maar ook hier dus grote problemen om mies zindelijk te krijgen en hij vind het verschrikkelijk als hij een vieze broek heeft, hij verstopt zich dan en doet net alsof er niks is.

Schandalig dat zoā€™n onbeholpen boerentrien zo bot doet tegen een kind van 3.

Met goed fatsoen had ze Sophie gevraagd even naar papa en mama te gaan en te vragen om te helpen met een frisse broek en dat ze daarna weer fijn verder mag spelen.

Maar zo bot zijn, nee dan had ze van mij ook een niet zo aardig kattekop reactie kunnen krijgenā€¦ :silenced:

@knipoogje1983 wrote:

janet: nee je rook haar niet, maar die mevrouw had sophie zien ā€œpersenā€. echter is dat hier meestal zonder resultaat.

Dus ze had gewoon normaal kunnen vragen of ze gepoept had, en dan had sophie zelf wel nee gezegt want ze had nog niet gepoept.

Sorry ik meen te hebben gelezen dat er een beetje ontlasting was en dat je het wel rook (dan wel als je met je neus in de buurt van haar billen kwam)

@knipoogje1983 wrote:

zo kwam ons sophie gisteren bij onze tafel in het restaurant terug.

Mijn hart brak!!

Sophie heeft een poepprobleem, en kan gewoon lastig/niet poepen.

Nu ging het een hele tijd goed, maar gisteren ging het dus weer waardeloos.

We waren een dagje in de dierentuin, en steeds een beetje ontlasting in haar onderbroek, dus hop een luier aan. er kwam niet veel ontlasting, maar toch, voordat we weer in de trein gingen de luier uitgedaan en een schone aangedaan, we gingen tenslotte nog uiteten bij de rodeo.

Voor degene die het niet kennen: daar hebben ze een hele leuke speelruimte voor de kids, die door middel van een deur afgeschermt is van het restaurant. dus een ideale afsluiter.

Tot sophie dus naar me toekwam aan onze tafel. Helemaal in tranen, en ze wilde niet meer terug naar de speelruimte, want de mevrouw zei dat ze stonkā€¦

Ja, je rook wat ontlastinggeur inderdaad, maar daar kan sohie ook weinig aan doenā€¦ Ze had gisteren gewoon een dag dat er steeds een klein beetje ontlasting kwam. en je rook het alleen als je echt je best deed om het te ruiken en je met je neus bij haar billen kwam zeg maarā€¦

maar sophie was dus op de bank geklommen om te persen, en dat ziet er gewoon heel zielig uit, en het ziet eruit alsof ze ook flink poept. Alleen is dat dus nietā€¦

En nu had die mevrouw (die daar werkt en betaald wordt om toezicht te houden) gezegt dat sophie stonk en dat ze naar haar ouders moest gaan en niet meer mocht spelenā€¦ Meissie durfde niet meer terug naar de speelruime, ook niet nadat zze een schone luier aan kreegā€¦

Dus ik mee, en zeg tegen die troela (want sorry, dat vond ik haar als je tegen een kind zegt dat ze stinkt) of dat ze iets tegen sophie gezegt heeft. bedoel, mijn kind heeft een levendige fantasie, maar goed, kon me niet voorstellen dat ze dit verzonnen had. Ja zegt ze: zij mag hier niet meer spelen want ze stinkt en dt vind dit meisje niet prettigā€¦

iik stond echt :shock: Ik heb een poging gedaan om vriendelijk te blijven, maar dat mislukte al snel toen bleek dat ze het ook echt meende dat sophie maar gewoon bij onze tafel moest blijven. Dat meisje kon er niet tegen en die wilde lekker op de bank bij haar zitten, en kindjes die stonken hoorde niet in een restaurant te komenā€¦

en dat zei ze dus gewoon ook nog eens waar sophie bij stond he!

tuurlijk heb ik sophie gewoon daar laten spelen, en ben er zelf bijgebleven omdat sophie dat graag wilde.

Maar nu reageer ik de laatste tijd nogal snel opgefokt en kan weinig hebben. Heb ik nu echt overtrokken gereageerd of hoe zouden julllie reageren?

janet, als je iets dikgedrukt wil quoten qquote dan ook alles goed, want iets later staat er dat je met je neus bij haar billen moest komen, en ik mag toch verwachten dat een vreemde niet met haar neus bij een ander kind haar billen komtā€¦

cell: dat lijkt me ook vervelend inderdaadā€¦ continu dunne ontlastingā€¦ wat sneu ook voor je manneke!!

en jij sjouwt dus ook al met een hoop luierbroekjes rondā€¦

de deo tip zal ik eens onthouden, als is het hier dus meer het probleem dat het niet komtā€¦

@knipoogje1983 wrote:

janet, als je iets dikgedrukt wil quoten qquote dan ook alles goed, want iets later staat er dat je met je neus bij haar billen moest komen, en ik mag toch verwachten dat een vreemde niet met haar neus bij een ander kind haar billen komtā€¦
Dat zei ik ook in mijn bericht ervoor. Dat heeft ze misschien gedaan toen ze dacht dat ze gepoept had, dat vind ik niet zo raar hoor. Ze zal niet voor de lol met haar neus bij een kinds billen gaanā€¦Dan kan ze het kindje naar haar ouders of wie dan ook sturen zodat ze verschoond kan worden. Want kinderen die een vieze luier hebben moeten verschoond worden, neem toch aan dat je dat met mij eens bent ?

@janet76 wrote:

@knipoogje1983 wrote:
Dat zei ik ook in mijn bericht ervoor. Dat heeft ze misschien gedaan toen ze dacht dat ze gepoept had, dat vind ik niet zo raar hoor. Ze zal niet voor de lol met haar neus bij een kinds billen gaanā€¦Dan kan ze het kindje naar haar ouders of wie dan ook sturen zodat ze verschoond kan worden. Want kinderen die een vieze luier hebben moeten verschoond worden, neem toch aan dat je dat met mij eens bent ?

ik zeg nie dat ik dat niet met je eens bent, maar aan een kind van 3 kan je toch ook vragen of ze gepoept heeft ipv aan haar billen te gaan ruiken? daarbij is sophie echt wel mondig genoeg om ook niet iemand zomaar aan haar billen te gaan ruiken en dat heeft ze dus ook niet gedaan. Maar kindjes kunnen ook wel eens windjes laten, en zeker met een poepprobleem stinken die ook, dus de kans is groter dat ze da geroken heeft.

maar dan nog, je zegt gewoon niet tegen een kind dat het stinkt! dat vind ik echt onacceptabel

Snap ikā€¦ (dat het niet komen het probleem is) maar als ze een dag heeft waarop er steeds kleine beetjes komen en dat dit dan wel stinkt als een volle broekā€¦ dan kan het schelen.

Ik neem namelijk niet ook nog 3 schone bovenbroeken meeā€¦ 1 hooguit voor als het wel een keer naast gaat.

Ons Niek zit dus ook chronisch verstopt en gaat gemiddeld maar 1 x per 4 dagen een keer en dat is dan op Forlaxā€¦

Bij haar denken we dat het toch zit in suikers/zetmeel en te weinig vezels.

Dus overgevoelig voor suikers en zetmeel.

Ze eet al een poosje meer fruit, meer dingen zonder suikers, minder brood (ze ontbijt vaak met yoghurt en muesli ipv brood) en sindsdien gaat het al een stuk beter. Maar als ze dan poeptā€¦ mennnn daar kan je niet bij zijnā€¦ dat ruikt heel scherp en veel meer dan gewone dagelijkse ontlasting.

Dus in die zin kan ik me indenken dat Sophies scheetjes wellicht meer stinken dan een normale poepbroek bij een dreumes.

Sterkte ermee in elk geval en hier doet een busje deo dus wonderen :shifty:

ik heb altijd een bus deo in mijn tas zitten, dus wellicht is het eens het proberen waard. in elk geval bedankt voor de tip!

Ook al had ze de hele luier vol zitten dan nog had dat mens normaal kunnen reageren hoor! Je gaat niet tegen een kind zeggen een kind zeggen dat ze stinkt en dat ze weg moet en niet meer mag komen spelen.

Heel goed dat je een klacht heb ingedient en inmiddels al reactie hebt gehad ik zou als ik jou was graag nog willen weten wat er met dat onbeschofte mens is gedaan.

:shock: :shock: :shock: Ik zou echt uit mijn slof schieten hoor :roll:

Ik heb hier heel veel slechte woorden voor, maar dat doe ik maar even niet :shifty:

Wat een onprofessionele reactie van dat bedrijfā€¦ :shifty:

Ellen, hoe gaat het nu met Sophie? Durft ze ondertussen al weer te poepen? Lijkt me echt erg vervelend als je meisje daar zoā€™n moeite mee heeft :hug:

nee ze wil nog steeds niet poepen helaasā€¦ :cry:

:hug: :hug: :hug: