Ik vroeg me eerder ook al af hoe jij het zelf vindt. Maar die vraag heb je intussen al beantwoord.
Alle tips zijn volgens mij al gegeven. En dus wil ik je alleen nog maar een goede en leuke trip wensen!
Hopelijk gaat het allemaal goed voor Lotte en Nikki. Oooh, wat zullen jullie gaan knuffelen als je weer terug bent!
@Danielle77 wrote:
Misschien kun je iets van een doos maken waar ze iedere dag iets uit mag pakken. Bijv. met hele kleine cadeautjes of een briefje wat je aan haar schrijft of wat lekkers. Dat soort kleinigheden maar dat ze iedere dag (of om de dag ofzo) iets van je krijgt. ‘De doos van mama’ zeg maar :mrgreen: :mrgreen:
Ik ben nu trouwens wel benieuwd naar wat voor werk je doet
:mrgreen:
Ik werk voor het secretariaat dat zich bezig houdt met een soort van olympische spelen maar dan voor beroepenwedstrijden ipv sport. 1 keer in de 2 jaar komen zo’n 900 deelnemers uit (nu) 51 landen bij elkaar en deze jonge mensen strijden daar om de gouden medaille op hun vakgebied. Je moet dan denken aan kappers, banketbakkers, lassers, metselaars maar ook webdesigners, edelsmeden en robotica. Wij zijn zeg maar het IOC (olympisch secretariaat) en elke keer is er een ander gastland dat het daadwerkelijke evenement organiseert. Wij helpen op alle fronten en organiseren bijvoorbeeld het VIP programma, verschillende conferenties etc. Kijk maar eens op http://www.worldskills.org . Vooral de fotos geven een goed beeld van waar we het allemaal voor doen
@Danielle77 wrote:
Misschien kun je iets van een doos maken waar ze iedere dag iets uit mag pakken. Bijv. met hele kleine cadeautjes of een briefje wat je aan haar schrijft of wat lekkers. Dat soort kleinigheden maar dat ze iedere dag (of om de dag ofzo) iets van je krijgt. ‘De doos van mama’ zeg maar :mrgreen: :mrgreen:
Dat vind ik wel een hele leuke Misschien dat samen met de sticker kalender combineren in de laatste week :think:
@Ellen69 wrote:
@Danielle77 wrote:Misschien kun je iets van een doos maken waar ze iedere dag iets uit mag pakken. Bijv. met hele kleine cadeautjes of een briefje wat je aan haar schrijft of wat lekkers. Dat soort kleinigheden maar dat ze iedere dag (of om de dag ofzo) iets van je krijgt. ‘De doos van mama’ zeg maar :mrgreen: :mrgreen:
Ik werk voor het secretariaat dat zich bezig houdt met een soort van olympische spelen maar dan voor beroepenwedstrijden ipv sport. 1 keer in de 2 jaar komen zo’n 900 deelnemers uit (nu) 51 landen bij elkaar en deze jonge mensen strijden daar om de gouden medaille op hun vakgebied. Je moet dan denken aan kappers, banketbakkers, lassers, metselaars maar ook webdesigners, edelsmeden en robotica. Wij zijn zeg maar het IOC (olympisch secretariaat) en elke keer is er een ander gastland dat het daadwerkelijke evenement organiseert. Wij helpen op alle fronten en organiseren bijvoorbeeld het VIP programma, verschillende conferenties etc. Kijk maar eens op http://www.worldskills.org . Vooral de fotos geven een goed beeld van waar we het allemaal voor doen
Hahahaha grappig, Ellen gaat naar Calgary :mrgreen:
En dan heb ik het niet over jou maar over een leerling van ons :dance: die ook Ellen heet. Die neemt ook deel.
Veel plezier daar!!!
@lydia wrote:
@Ellen69 wrote:@Danielle77 wrote:Misschien kun je iets van een doos maken waar ze iedere dag iets uit mag pakken. Bijv. met hele kleine cadeautjes of een briefje wat je aan haar schrijft of wat lekkers. Dat soort kleinigheden maar dat ze iedere dag (of om de dag ofzo) iets van je krijgt. ‘De doos van mama’ zeg maar :mrgreen: :mrgreen:
Hahahaha grappig, Ellen gaat naar Calgary :mrgreen:
En dan heb ik het niet over jou maar over een leerling van ons :dance: die ook Ellen heet. Die neemt ook deel.
Veel plezier daar!!!
ECHT?!?!?!
Gaaf, dan weet ik wie dat is!
dat is via Skills Netherlands, dat is de Nederlandse organisatie die lid is van WorldSkills. Zij doen NL en de selectie etc. wij doen internationaal!
Wat zal ze al zenuwachtig zijn! En haar collegaatje ook natuurlijk (zijn team van 2 voor Caring/ verpleegkunde)!
Wauw, leuke baan zeg :thumbup: !
In je eerste post viel me op dat je aangaf dat je tegen je dochtertje zou kunnen zeggen dat ‘je even weg gaat om centjes te verdienen’. Nu weet ik natuurlijk niet hoe letterlijk je dat zo gaat zeggen, maar ik zou opletten met het woord ‘even’. Kinderen van die leeftijd vinden tijdsaanduidingen toch al zo moelijk. En dadelijk denkt ze nog dat als je over een tijdje zegt dat je eventjes naar de bakker gaat, dat je dan weer drie weken weg gaat . Gewoon duidelijk zeggen dat je een poos weggaat en met een kalender laten afstrepen wanneer je weer terug bent. En inderdaad ook niet te lang van te voren erover beginnen.
Heel veel plezier daar, en (werk)succes natuurlijk!
Hey Lydia, heb je deze al gezien: http://www.youtube.com/watch?v=EUiftOkowHQ&eurl=http%3A%2F%2Fwww.hyves.nl%2Fberichten%2Finbox%2F&feature=player_embedded#t=22 ?
Even een update: Ik zit in Calgary en heb regelmatig contact met thuis. De 2 meiden hebben af en toe wel even een buitje maar het gaat top! Heb Lotte 1x aan de telefoon gehad en ze bebbelde honderd uit! Zoooo lief :inlove: (Ik daarna huilen, hahahahaha, en zij ging gewoon lekker eten met papa, tsssss )
Ik ga nu mn bedje in terwijl jullie de dag gaan beginnen