Mallorca met baby van 9 mnd

Welke plaats of appartement/apartotel/hotel raden jullie aan??



iemand ervaringen?



wij willen eind juni, begin juli met zn 3en 15 dagen naar Mallorca

jij hebt een zusje die volgens mij heeeeeeeeeeeeeel goed is in vakanties zoeken!!



ze heeft er iig veel goeie ervaring mee :mrgreen:

haha ja dat weet ik!!



ze gaat dan ook supervaak op vakantie!



ik niet hoor :liar:

haha nee ze ging ook bijna nooit samen met jullie weg enz…



erg naar al die vakantie’s :liar:

zeker weten hoor… min. 2x per jaar op vakantie en veel weekendjes weg… zal nu wat minder zijn met die kleine

wij hebben 2 aanraders.

Viva Palmanova in Palmanova. Voordeel: korte transfer. Nadeel: Veel Engelsen en is ook een Engelse badplaats.

Geweldig 2 kamerappartement (woongedeelte en 1 slaapkamer).



Viva Bahia: 1 uur transfer. Maar echt super voor peuters en kleuters. Geweldig piratenbad voor de kleintjes. Kian heeft het er nu nog over. Ook meteen aan geweldig zandstrand. In de buurt (op 5/10 minuten) lopen lekkere en goedkope restaurantjes. We hadden er een 3 kamer appartement met zijn 4-en. Zou daar echt zo terug gaan.

zijn hele mooie parken, Paikea, alleen n beetje te duur voor ons

Wij zijn in het aparthotel Royal Christina geweest in Playa de Palma. Dat is van een iberostar keten.



Korte transfer, omdat het niet ver van het vliegveld ligt (overigens geen last van vliegtuigen hoor :wink: )

Mooi en groot zwembad, ruime appartementen en goed eten.

Normaal zijn wij niet zo van het eten in een hotel op vakantie, maar zoeken liever een restaurantje op in een stadje. Met een kind vond ik het echter heel handig en er was veel keuze.



Het plaatsje vond ik niet geweldig, wel veel duitsers (maar volgens mij is dat op heel mallorca) en houd ik meer van leuke steegjes in een oude stad. Dit is een lange boulevard met winkeltjes.



Dichtbij het strand :thumbup:

Al met al was het een hele fijne vakantie waar ik met plezier op terug kijk.

Kijk ook eens op zoover.nl

Daar kun je heel veel vakantierecensies lezen.

Op deze manier zijn we met onze wensen ook uitgekomen op het hotel waar we uiteindelijk naar toe gegaan zijn.

goeie tip Pe, hij staat bij mn favorieten!



zoover was ik al ant kijken :thumbup:



alleen geen all in voor ons, beetje te duur…

dus gewoon appartement/logies



morgen naar t reisbureau

Wji zijn vorig jaar juni in Viva Tropic geweest in Alcudia. Zeer kindvriendelijke badplaats. Was niet zo heel erg duur hoor. We waren voor 2 weken half pension 2500 euro kwijt voor 4 personen. 2 volwassenen en 2 kinderen (1 van bijna 4 en 1 van 2,5). We hebben wel via de duitse Neckermann geboekt. Stukken goedkoper omdat die veel meer kinderkorting geven.

Hebben ze ook een apart kinderbad met zo’n piratenschip. De kinderen hebben het geweldig gevonden. Strand is ook mooi, en ligt op 5 minuten lopen.

Viva PalmaNova ben ik ook geweest 10 jaar geleden. Toen was dat kinderbad er nog niet. Alcudia vond ik veel mooier dan Palma Nova/Magaluf.

wij zijn in viva mallorca geweest in can picafort.



heel erg mooi.

onze zoon was toen 8 mnd

geboekt!!



15 dgn naar iberostar royal cristina!



bedankt Pe!



ben heel benieuwd 2 weken met n baby naar de zon, hoop dat t goed gaat :pray:

:dance: :dance: :dance:



Jij hebt iets héél leuks om naar uit te gaan kijken!



Wat heeft voor jou de doorslag gegeven om dit te boeken?

de 8.9 op zoover!!

lekkerrrrrrrrrrrrrr



gaat vast goed komen met de kleine meid op vakatnie.

Als je naar Mallorca gaat, huur dan ook voor een aantal dagen, of af en toe een dagje, een auto. Het is echt zo’n leuk eiland! Super mooie strandjes en het is nooit veel verder rijden dan een uur want in een uur ben je het eiland over. Van Palma naar bijvoobeeld Port Alcudia (andere kant eiland) is ongeveer 35 minuten. Je hebt aan die kant ook heel veel mooie, kleine strandjes waar je heerlijk kan vertoeven. (Bijvoorbeeld Es Mal Pas, Port de Pollenca, of als je je een beetje avontuurlijk voelt bij Port Pollenca de bergen inrijden naar de vuurtoren. Ook erg mooi)



Ook het treintje dat van Palma naar Soller rijdt is erg leuk als uitstapje, zelfs met een kleintje.

Ik ken iemand die daar vorig jaar is geweest via kids city of zoiets

Die hadden en niet al te dure vakantie en in hun appartement was alles voor kids aanwezig, zeer iedeaal



Wij zijn vorig jaar naar Gran canaria geweest en toen was onze dochter 8 maanden, dat is zeeer goed bevallen

Heb nog even opgezochd, maar was kids world