malloot op de weg

Rij ik van school terug naar huis. Zie ik dat er op het wegdek naast me een wit busje stopt. Hij stopte niet voor iets voor zich.

En inene zie ik hem naar achteren rijden. Niet zachtjes zoals bij inparkeren, maar gewoon vol gas…Daarbij ramt hij een auto achter zich waardoor die weer een ander busje raakt.

Het witte busje gaat er als een speer vandoor :shock:

Hoe malloot kan je zijn zeg :wall:

En ik maar naïef zijn en denken dat zoiets alleen in films voorkwam :shifty:

Triest idd… Wegrijden als je tegen een wagen aanknalt. :doh:

:shock:

Lekker dan ook voor de eigenaren van de auto en dat andere busje :?

Heb je kenteken genoteerd?

Toen hij weer wegreed ben ik gelijk op een een parkeervak gaan staan die direct naast de weg ligt. Was vooral bang dat hij mij ook zou rammen. En natuurlijk gelijk het kenteken onthouden.

Toen door een andere getuige de politie werd gebeld ook direct doorgegeven.

Hoop dat ie snel van de weg is gehaald

Nou good for you hoor :thumbup:

Hopelijk halen ze die aso zo snel mogelijk van de weg :evil:

Men wat een rare gasten heb je toch he.

Onze auto stond pas ook geparkeerd voor het huis, is ook iemand behoorlijk tegen aan geknald. De buurman heeft het zien gebeuren en het kenteken genoteerd.

@Kwakje. En de bestuurder achterhaald?

Deze bestuurder reed dus tegen rijdende auto’s aan!

Denk dat er irritatie ofzo aan vooraf is gegaan

Hadden we kunnen doen, maar de schade viel op zich mee (de hele rompslomp erom heen kost meer tijd/energie/geld dan de schade). Maar de manier waarop hij gewoon weg gereden is zonder te melden.

Gebeurt hier vaak, als de moskee hier hun gebedsmiddag hebben. Ze parkeren op de meest vreemde manieren.

O, dat is altijd schrikken als je zoiets ziet…

Maar wat een ei dan ook, mensen zien toch je kenteken? :roll:

Wij zijn ooit door zo’n malloot op de snelweg de vangrail ingeduwd.

Zomaar, zonder reden, kwam links langs ons rijden en stuurde ineens op ons in waardoor we dus niet anders konden dan tegen de vangrail aan.

Nou, dan zit je hart wel even in je keel… :shock:

Ook ooit een auto tegen onze geparkeerde auto aan terwijl we op visite waren.

Gelukkig wel een briefje onder de ruitenwisser gedaan, want onze auto zat behoorlijk in elkaar.

Maar zo word ik ook weleens ingehaald via het fietspad (en nu ben ik zelf al een stevige rijder), of dat mensen om je auto heen rijden als je voor een rood stoplicht staat te wachten en gewoon door het rode licht rijden.

Belachelijk zeg!

Ik had vandaag ook zo’n schrikmoment. Ik reed op een 80 km weg. Zelf rij ik aardig door , en de hele weg reed er iemand achter me. Vervolgens tegen een bocht aan haalt hij me als een achterlijke in, en gaat vervolgens op de rem om rechtsaf te slaan.

M’n hart zat ergens in m’n keel zeg maar.

Grote goedheid waarom zijn mensen toch zo vaak zo maf op de weg? :wall:

*herinnert zich van heeeel vroeger een incident bij een stoplicht met een mafkees met een breekijzer gelukkig sprong het licht op groen maar echt dan bonkt je hart ook echt in je keel :silenced: *

Begin dit jaar. Ik reed vanuit me werk naar huis. Op een voorrangsweg en een fietser wilde oversteken maar hij moest mij voorrang verlenen. Omdat ik wel moest afremmen maar ook wel weer gas gaf en de fietser niet door liet gaan, werd hij partijtje boos en bespuugde me auto aan de bijrijderskant. Ik moest me inhouden omdat hij al aggresief reageerde. Anders had ik de neiging om er wat van te zeggen. Maar omdat ik voor de stoplicht stond, deed ik het maar niet en hield ik de eer aan mezelf.

Echt… Ik snap het gewoon niet! :silenced: :doh: Waarom me auto onderspugen alleen al omdat ik hem niet door liet fietsen?