Maaike vind het GEWELDIG.
Maar mama is iets minder blij met het geklieder met MIJN mascara…
Zijn er leuke/goede kindersetjes die je ook weer van het gezicht krijgt en niet zo erg zijn als ze het in de ogen smeert?
En kan volwassen make-up kwaad?
Hoi hoi,
persoonlijk zou ik ze niet toelaten om met volwassen make-up te spelen. Ik denk toch dat daar bewaarmiddelen enzo inzitten die hun huidje kan gaan uitdrogen/irriteren.
Maar (hier in België toch ) je vind waarschijnlijk kindermake-up bij blokker en dergelijke…
liefs
Gerda
Nee ‘grote mensen make-up’ lijkt mij ook niet goed, vandaar ook mijn vraag. Maar zou kindermake-up echt anders zijn?
Dat vraag ik me dus echt af… :think:
Ik heb bij de intertoys een plastic make-up setje gekocht. Niets echt hier voor haar! Dan gaat alles onder zitten en verder vind ik het niet nodig dat zij echte make-up krijgt
Gewoon plastic make-up dus hier. En zij vindt zichzelf geweldig als ze dat nepmake-up “op” heeft :inlove:
Mijn oudste had ene make-up doos van KUS. Na de zoveelste smeerbeurt heb ik heel die doos in de kliko gegooid. geloof niet dat er goede kinder make-up bestaat…het is er vaak heel moeilijk weer af te krijgen.
Jill heeft van mijn schoonzus een barbie make up tafeltje gekregen
zie http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=54598
en daar zit ook make up bij … oogschaduw enzo en dit veeg je er zo af…
het blijft ook niet lang zitten, het valt er zo al af hihihih…
Maar ze vindt het helemaal toppie!
Wij zitten ook aan de nep-make-up. Echt spul vindt m’n oudste helemaal geweldig maar dan zit echt alles eronder :roll: Alleen voor speciale gelegenheden heb ik glitteroogschaduw, glitterlipgloss en roze nagellak gehaald, voor de rest zijn ze helemaal tevreden met nep en vinden wij ze iedere keer als ze zijn ‘opgemaakt’ helemaal geweldig