Make-up tips, wie?

Zie nu pas je foto… kan ik wel wat mee hoor… :lol:

Je zou ook heel subtiel wat groenige oogschauw kunnen proberen… en dan in een bananenboogje boven je ogen… en dan met lichtgrijze tinten afmaken…

Menn, kan dit zo niet uitleggen… :evil:

Haha is ook lastig lijkt me.

Ik zou niet weten waar ik een bananenboogje moet maken :lol: :lol: :lol:

Dus jij adviseert (zo vanaf een beeldscherm, toch lastig) groen en grijs?

Bruin is niet helemaal mijn kleur, volgens mij moet ik wel voor de koelere kleuren gaan. (groen, lichtblauw, grijs)

Ik ga niet naar de meeting, wilde je een make-over doen anders? Haha zie mezelf al zitten proest in de ballenbak zwaar opgemaakt :lol:

Ik heb juist altijd goud/bruintinten. Voor mijn ogen en ook mijn wangen/lippen. (ik gebruik meestal mijn lippenstift als rouge hehe)

Ik zou juist wel bruintinten nemen. Lichte welteverstaan.

Ik werk veel met grijstinten!

Je moet wel oppassen dat je jezelf idd niet te bleek maakt!

En met een grijs potloodje kan je licht lijntjes BOVEN en onder je oog maken, niet helemaal door naar de binnenkant!

Wel zwarte mascara, of antraciet, maakt je ogen nog sprekender!

rouge hoeft niet…

Bananenboogje zit boven je oog, ik ga eens een plaatje zoeken…

Ja, had daar gewoon tussen de ballen en kinders jou opgetut hoor!!!

Jammer dat we allemaal zo ver uit elkaar wonen hè?

We moeten maar eens een kok-dorp creeëren ergens… :mrgreen:

Ja, bij jou Madre zou ik ook wel bruin tinten gebruiken, maar jij bent niet blond… en Christine verteld me net dat zij dat ook niet is!

Maar bruintinten bij iemand die zo licht is als Nicje en met die kleur ogen… vind ik het niet mooi, wordt (zoals net gezegd) heel snel huilerig, vooral als er iets teveel oranje in zit…

Maar over smaak (heel ander verhaal) valt niet te twisten…

iedereen vind iets anders mooi, toch?

Ik ben vorig jaar eens bij zo’n kleurstyliste geweest. Mij werd toen inderdaad ook grijs, groen, ijsblauw en dat soort tinten geadviseerd :thumbup:

Hier staan wat make up tips…

Wat ik heel erg lelijk vind, maar hier wel staat is dat je bij de bananenboog en arcadeboog doorwerkt met een lichte kleur tot aan je wenkbrauw… dat doe je dus in de praktijk niet.

Gewoon alleen met 1 kleur de arcadeboog ‘inkleuren’…

http://www.beautyinnederland.nl/content/125/137

@Bren1970 wrote:

Ja, bij jou Madre zou ik ook wel bruin tinten gebruiken, maar jij bent niet blond… en Christine verteld me net dat zij dat ook niet is!

Maar bruintinten bij iemand die zo licht is als Nicje en met die kleur ogen… vind ik het niet mooi, wordt (zoals net gezegd) heel snel huilerig, vooral als er iets teveel oranje in zit…

Maar over smaak (heel ander verhaal) valt niet te twisten…

iedereen vind iets anders mooi, toch?

Ik heb de luxe dat ik echt alles kan hebben dus ik heb makkelijk praten. Jij hebt er meer verstand van dan ik, maar een lichtbruin ietsje zal denk ik gewoon neit slecht staan. Ik zeg het ook omdat Nicole zelf zegt dat ze niet zo erg van de make-up is en lichtere kleuren vallen misschien te veel op.

maar jij bent de expert.

Neuh hoor, geen expert, maar het is mijn grote passie om mensen nog mooier te maken dan ze al zijn! En dat te doen zonder er een masker op te smeren!!! En om juist de mooie dingen van een persoon te benadrukken en naar voren te halen… heerlijk!

En wie weet, als ik Nicje zie, pak ik spontaan mijn bruine tinten! :lol:

Ja, jij kunt idd een boel kleuren en stijlen hebben, voor zover ik je op foto’s heb gezien!!!

ik heb ongeveer dezelfde kleur ogen als jij denk ik (alleen een andere vorm enzo), en ik vind lila achtig met een glansje ook erg mooi.

Ik ga gewoon een aantal kleurtjes kopen bij een goedkopere winkel qua make-up (Hema?) en dan klooi ik gewoon wat aan, met de tips die ik gekregen heb.

Denk dat ik een gezellig avondje ga maken met een dinnetje! :wink:

Zal de resultaten nog wel laten zien, ook de mislukte hahaha

Mijn ogen zijn iets blauwer dan lijkt op de foto

Bij de etos heb je oogschaduwdoosjes van eigen merk geloof ik, voor 5 euro nogwat(kan me sterk vergissen sorry) en daar zitten dan van 1 kleur 3 tinten in. Daar kun je het effect mee krijgen wat Bren net heeft gegeven met die link…

Als ik jou was zou ik met grijs tinten aan de gang gaan, evt met een glittertje erin, en misschien heel donkergrijs in aan de buitenkant van je oogleden ( als je de grijze laat verlopen naar donker dan krijg je een beschaafd smokey eye effect)

Als je toch een kleurtje wil, is doet groen het heel goed met icm grijs.

En gezichts make up kan echt wat extra’s geven!! Mar met bronzer moet je echt heel erg zuinig zijn, dus denk dat je het verkeerde idee van die vrouw hebt gekregen.

Tegenwoordig zie je de ‘nude-look’ veel. Dan lijkt het heel natural, maar in werkelijkheid zitten er toch vaak 3 lagen op. (3 dunne laagjes, want dat maskereffect krijg je dus door te dik te smeren das echt een NONO)

Een foundation en poeder kun je het best 1 teint lichter dan je eigen huis nemen. Ik vindt MAx factor Miracle toutch erg fijn. Een poedertje eroverheen, en je hebt een supergave huid!!

Het is echt lastig om dit zo via de computer uit te leggen. Kom anders maar een keertje langs hoor :stuck_out_tongue: Dan leer ik je make-uppen!!

ooeeh ik denk dat lila je inderdaad ook wel mooi zal staan. Zonder glansje wel te verstaan. 8)

Deze is van Sephora!! Handig!! staat precies op welke kleur je waar om je oog moet aanbrengen om een leuk effect te krijgen.

Van grijs krijg je vaak en snel een hard en donker uiterlijk vind ik, terwijl je ook met bruintinten of andere een mooie smokey-eyes effect kunt krijgen.

Linda; waar kun je die krijgen?

http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P218777&shouldPaginate=true&categoryId=4257

zijn wel prijzig, maar dan heb je ook wat

:shock: Die bij de etos zijn toch goedkoper :wink: :mrgreen: