Make it easy, afvallen zonder te lijnen

Klinkt dit te mooi om waar te zijn of zijn er echt mensen die hiermee ook een paar kilo zijn kwijtgeraakt?



Ik overweeg om samen met mijn collega dit te gaan doen, kost 75 euro, en daarna 35 euro per maand…Het werkt door kleine magneetjes in je oor…



Ik zou graag 5 a 10 kilo kwijt willen, maar ben nog net niet zover dat ik ook echt mezelf wil uithongeren.

Schijnbaar is de aandrang in lekkere trek met dit systeem een stuk minder, en dat is eigenlijk wel wat het bij mij is…



Wie heeft dit gedaan of kent mensen die hiermee zijn afgevallen?

Ik heb er nog nooit van gehoord, vind het wel een smak geld!!



Ik doe geen dieet, ‘gewoon’ gezonder eten en meer bewegen en in het weekend wat lekkers. 12 is er al af, kost me niets. Ik ken wel wat jij beschrijft, trek in wat lekkers. Ik pak dan een stuk fruit en een glas water en denk vooral niet aan koek of andere lekkere dingen. Maar moet zeggen, de eerste weken waren wel moeilijker, komt nu niet meer zoveel voor.

Ik ken het ook niet maar ben het met mijn voorganger eens, vind het aardig aan de prijs.



En wat ik dan denk; stek dat het werkt en je op je streefgewicht bent. Wat dan? gaan die magneetjes er dan uit? En krijg je dan niet juist weer heel erg trek in de lekkere dingen.



Dan heb je namelijk die tijd van het afvallen niet op je eigen wilskracht gedaan en denk ik dat je makkelijker weer opnieuw eraan begint, maar dat is maar een ideetje hoor, misschien werkt het wel heel erg goed.



Het is even omschakelen van af en toe iets lekkers naar af en toe iets gezonds. En die omschakeling is het lastigst.



Maar als je het moeilijk vindt om van de lekkere dingen af te blijven kun je misschien iets zoeken wat je lekker vindt en wat gezond is? Stukjes komkommer met een yoghurt dipsousje ofzo??

ik ken het niet met afvallen, wel met roken! en dat hielp bij 1 iemand wel en de ander iemand niet… dus 50% kans…

ik ken het wel, maar dan met accupunctuur, ging ook met magneetjes.

mij heeft het niets gekost.

ben er 5 kilo maa afgevallen, net voor mn trouwen,

het zat er zo weer bij op

Ik ben ook 6 kg kwijt geraakt met acupunctuur, als je er mee stopt, zit het er zo weer aan… (dus daarom ga ik weer beginnen… :wink: )

He meis,



Als jij graag 5 a 10 kg kwijt wil, ga dan gewoon anders eten.

Ik weet niet hoe je eetgewoonte is, maar als je lekker gezond gaat doen, zonder die ‘onzin’, waar je veel geld aan kwijt bent, krijg je dat zeker ook kwijt.



Belangrijkste in eten is : variatie zoeken ! Heel belangrijk !

Veel mensen denken vaak : ik eet 3x per dag, ontbijt, lunch en avondeten. Eigenlijk is dat ook een normale gedacht, maar juist als je elke dag hetzelfde doet, val je weinig tot bijna niks af. Juist variatie gaan zoeken.



Ik zou als ik jou was dit dus niet gaan doen, hou het geld liever voor jezelf te belonen na elke kilo of zelfs na 3 kilo je te belonen met een leuke jurk of wat dan ook.



Als ik trouwens -45 kg kan afvallen kun jij zeker 5 / 10 kg kwijt raken !



Maar los van al die advies : als jij denkt dat je dit graag wilt doen, gewoon doen. Elk levenstijl van een mens is anders. Ik volg zelf de Dr Frank, terwijl ik daarvoor eerst Sonja Bakker heb gedaan en ook een maandje shakes / soepjes. Ook allemaal niet goed, maar ik ben in juni 2008 al begonnen, dus al bijna 2 jaar bezig en weet immers hoe ik het moet gaan volhouden. En volhouden is het moeilijkste … maar niet onmogelijk.



Dus je gevoel af gaan !



Succes ! :thumbup:

Ik ken het niet dus ik kan er eigenlijk niets over zeggen.



Maar ik ben van mening dat als je echt blijvend wilt afvallen, dat je je eetpatroon aan moet passen en (meer) moet gaan bewegen. Dat weet je zelf natuurlijk ook wel maar afvallen zonder er iets voor te hoeven doen behalve betalen, bestaat m.i. niet.



Als het al zou werken wat betreft de “lekkere trek”, dan zou je die magneetjes je hele leven moeten dragen want de trek komt wel weer terug en dan kom je weer aan. Je moet zélf leren doseren.

Klinkt heel belerend maar zo ben ik 20 kg afgevallen.