Ik kreeg een heel leuk mailtje van iemand… het klopt ook nog:
2009, het jaar van verassingen.
Kindjes die wel h??l graag willen komen, nestelen zich bij hun aankomende moeder.
En blijven de eerste 9 maanden daar zitten, tot ze rijp zijn voor de echte wereld.
Zoveel mensen, zijn inmiddels ongepland zwanger, door condoom heen, door de pil heen
in combinatie met condoom en borstvoeding.
2009, is het jaar van verrasingkindjes, en in 2010, zullen we het merken.
Want dan komen alle kindjes ter wereld.
Gefeliciteerd met de zwangerschap, elk kind is een verrassing!
ons verrassingskindje is net een jaar geworden anders :lol:
Op 1 april 2008 wist de gyn ons bij een echo te vertellen dat ik bijna 8 weken zwanger was van ons verrassings ei (zoals hij zijn hele tijd in de buik door het leven ging :mrgreen: )
(overigens was hij wel erg gepland en gewenst, had alleen net een ma achter de rug).
Maar hij was een leuke 1 april ‘grap’ zullen we maar zeggen :lol:
@Sweet-Love wrote:
Ik kreeg een heel leuk mailtje van iemand… het klopt ook nog:
Kindjes die wel h??l graag willen komen, nestelen zich bij hun aankomende moeder.
En blijven de eerste 9 maanden daar zitten, tot ze rijp zijn voor de echte wereld.
Zoveel mensen, zijn inmiddels ongepland zwanger, door condoom heen, door de pil heen
Ben je ook zwanger dan?!
hihi idd, hier ook een verassingskindje, zo gewenst maar totaal niet verwacht op het bewuste moment en dus zo enorm welkom!
Heb ook heel de tijd het gevoel, beeb wilde niet meer wachten en bij ons zijn en daar is ie dan :inlove: (nu nog in mijn buik hihi)
@Affie wrote:
@Sweet-Love wrote:Ik kreeg een heel leuk mailtje van iemand… het klopt ook nog:
Ben je ook zwanger dan?!
dat begrijp ik er wel uit ja,toch???
Maja als je dan haar onderschrift leest zou je denken van niet… maar dan snap ik niet waar die laatste zin op slaat als zij die mail gekregen heeft :think:
:lol: Haha sorry, nee ik ben niet zwanger.
Kreeg het mailtje voor mijn zus, die onverwachts zwanger is geworden, en in feb haar 3e kindje mag verwelkomen.