Hoihoi,
Heb ik een paar weken geleden van die mooie roze met zilveren maillots ( maatje 56 ,Zeeman )gekocht passen ze niet :wall: :wall: Ik had ze speciaal gekocht voor de feestdagen. Nou dat ging dus mooi niet door. Heb haar die saaie witte van de Hema aan gedaan ( ook maatje 56 )
Is het jullie ook al opgevallen dat de maillots bij de zeeman en wibra zo groot uitvallen? Het lijkt wel alsof ze speciaal gemaakt zijn voor beebjes met superlange beentjes. :wall: Zelfs de kleinste maatjes zijn een kilometer te groot! :mrgreen:
Groetjes,
Linda
Hahahaha ja dat hebben we hier ook ondervonden ja… Ik had er een gekocht met een leuke minnie mouse op de billen… alleen zat minnie mouse zo’n beetje in haar nek :lol:
@Vicky wrote:
Hahahaha ja dat hebben we hier ook ondervonden ja… Ik had er een gekocht met een leuke minnie mouse op de billen… alleen zat minnie mouse zo’n beetje in haar nek :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik had ooit een romper gekocht bij zeeman en dat was maat 50. Die blijkt nu zo lang te zijn als maat 68 van de hema!!! Niet echt handig dus. Soms passen dingen van zeeman echt totaal niet, en soms dus wel. Altijd even passen voordat de kaartjes eraf gaan. Soms zijn dingen zo goedkoop dat ik niet eens terug ga :oops: . Dan ben ik meer geld kwijt aan benzine dan wat dat ding gekost heeft.
Inderdaad,die benen :doh:
Jaaah, (kreet van herkenning), ik had vorige maand ook maillots gekocht bij Zeeman die veel te groot waren. Thuis nog gekeken of misschien het kartonne rolletje om de verkeerde maat zat, maar dat klopte. Ze zitten nu in de doos te wachten op langere benen.
Andersom heb ik het zo gehad met jongenshempjes en onderbroekjes die aan elkaar vast zitten bij Zeeman, Action en Hans Textiel. De broekjes waren goede maat, maar de hempjes veel te kort.
Ik koop gewoon een maat kleiner.
Ze heeft van kleding nu mt 74 en van maillot mt 62/68.
Veel babykleding valt groot bij Zeeman.
Wibra en Hans textiel heb ik geen ervaring mee.
Hier hetzelfde hoor alle maillots Yeline heeft nu hoofdzakelijk maat 50/56 er van aan anders zitten tot onder haar oksels en bij de benen allemaal ribbels :?
Jaaaa ik was ook al enthousiast bezig voor Maëlle. Het was lachen, gieren, brullen toen ik ze haar wilde passen. De beentjes van de maillot waren al langer dan Maëlle zelf. … :mrgreen:
O, van de Hema is maatje 74 ook echt 74 hoor!
Daar ben ik wel tevreden over.
@SeeSeeEm wrote:
Dat klopt. ik heb de maillot van de HEMA eens naast die van de maillot van de Zeeman en Wibra gelegd…wat een verschil in lengte zeg :mrgreen:
koop altijd maillots op de markt en die zitten meestal prima :think:
Maar idd, maat 56 ook echt goed zitten, dan moet je er 1 van prenatal of hema hebben… :mrgreen:
Wat een herkenning. Hier ook die problemen.Heb er nu eentje van de Hema en die is wel goed.
Maar ondertussen liggen hier nog heel wat te grote mailots. Tegen de tijd dat ze die aan kan is het zomer :?
even kijken of mijn banner het doet.
Ons dochtertje is nu 10 weken en heeft eigenlijk nog nooit een jurkje aan gehad. Ik heb er wel gekregen dus die ga ik haar toch maar eens aandoen ( ben zelf ook meer een broekenmens). Dus de maillots moet ik bij de hema kopen?
Ik heb vorige week maillots gekocht bij bakkaboe en die zitten perfect :thumbup: Die van de H&M ben ik ook blij mee. Zeeman komt er niet meer in
Hahaha ook hier Zee(mans)beentjes in de maillots, ik koop voor Nathalie bij de Zeeman nu gewoon maatje 50/56 nog steeds. Ik heb er vandaag toevallig eentje in maatje 62/68 gekocht van Winnie the Pooh, morgen maar eens kijken hoe die uitvalt en anders gooi ik hem gelijk in de was en de droger, krimpen ze vaak ook wel iets van.
@SeeSeeEm wrote:
Ik heb voor Amélie ook 2 paar van de Hema met dezelfde maat, maar toch is de ene langer dan de andere, maar verder zijn ze wel goed. Laatst had ik een paar roze van de Prenatal en bij de 2e keer zat er ineens een gat in bij het kruis, maar misschien heeft het meisje op de creche er te hard aangetrokken, maar dan nog, dat moet toch niet zo snel kunnen? Ik heb ook eens een maillot bij de C&A gekocht toen ik nog zwanger was, maat 44/ 50, nou die passen nu net niet meer en ze heeft maat 68 op het moment…
Klopt die van de C&A vallen ook groot uit.
Ik heb vorige week maillots bij de wibra meegenomen maatje 62/68 en zowaar zitten ze goed!!! Ook die van de Villa Happ zitten altijd wel goed vind ik.
De winnie the pooh maillot van zeeman kan nog een tijd in de kast blijven liggen, zelfs na wassen en droger is hij nog veels te groot :evil: Hier dus echt geen zeeman-maillots meer.
Ik neem de volgende keer dat ik voor maillots uitga, voor de zekerheid een oude mee, die leg ik er dan naast en dan weet ik dat ik er eentje moet kopen die maar ietsjes groter is.
Hier worden namelijk elke dag maillots gedragen (ik heb een stripper in huis) dus is het belangrijk dat ik er genoeg in de juiste maat heb.
SeeSeeEm, dat is nog eens een goed tip. Ga ik onthouden.
Enuh, een stripper :shock: :mrgreen: 8)