Ik heb een tele2 account, en verzend via Windows Live Mail.
Dit gaat al enige tijd goed (en snel), ontvangen en verzenden gingen altijd goed, nu gaat ontvangen nog vlekkeloos, maar versturen niet ineens krijg ik de foutmelding:
Het verbinding maken met de server is mislukt.
Onderwerp ‘’
Server: ‘smtp.tele2.nl’
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0E
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Ja
Socket-fout: 10060
Misschien is het een storing, (niet dat ik kan vinden op internet), maar verzenden via ‘Webmail’, gaat nog wel goed.
Misschien iemnd ervaring mee?
Ik weet namelijk niet hoe ik mijn mailtjes opsla met dit progamma, anders had ik alles verwijderd en opnieuw gedaan.
Mail je ook daadwerkelijk met een tele2 account? Het zou kunnen dat tele2 relaying dicht getimmerd heeft en dat je alleen mag mailen vanaf een tele2 account.
Dat doen veel providers de laatste tijd.
Hoe bedoel je Ruud?
Het ging gistermorgen vroeg nog goed het mailen via de mail adres.
(een @tele2.nl adres), maar nu blijft er een fout optreden die ik boven genoemd had.
Als je idd een Tele2 adres gebruikt is er of een storing bij Tele2 of je hebt fout in je instellingen.
Fout bij mijn instellingen lijkt me bijna ‘Onmogelijk’, of ze moeten gister
ineens besloten hebben alles te veranderen.
Over een storing is bij tele2 niets terug te vinden…
Ik voel me heel dom! :oops:
Inderdaad klopten mijn instellingen niet, ze hebben gister middag inderdaad bij tele2 de poorten veranderd van alle @tele2.nl accounts
Dus degene met @zonnet, @versatel hebben heb hem al van 25 naar iets anders moeten zetten… ik dus niet! en net gedaan, en hijdoet het!
:hug:
Maar hij doet het ieg weer. :lol:
Gelukkig wel! :mrgreen: