Mail van NL omzetten in Frans..Help

Hallo,



Is er iemand die de franse taal goed berheerst en mij wil helpen?



Wij hebben een hotel op internet gevonden waar we graag willen overnachten. Maar we kunnen allebei geen frans. We willen graag een mail sturen om te vragen of ze op de bewuste datum een geschakelde kamer vrij hebben…Volgens de site hebben ze die kamers. Op de site kan je NL aanklikken en dan krijg je heel gebrekkig nederlands. Het is in een klein frans dorpje een familiehotel van een ouder echtpaar. Dus ik heb zo’n vermoeden dat we die niet in het engels of nederlands hoeven te mailen :slight_smile: .

Ik had van de week ook zo’n topic, iemand reageerde dat ze wel wilde vertalen, kan het zo even niet vinden, maar kun je haar vragen of ze wil misschien?



Ik kwam met google vertalen ook een heel eind.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=99384

@wieniex wrote:

Ik had van de week ook zo’n topic, iemand reageerde dat ze wel wilde vertalen, kan het zo even niet vinden, maar kun je haar vragen of ze wil misschien?



Ik kwam met google vertalen ook een heel eind.




Wieniex, bedankt voor de tip. Ik had het al gezien. Had haar afgelopen woensdag een pb gestuurd. Geen reactie gehad…



Misschien inderdaad eens met Google proberen, had ik nog niet aan gedacht.

ik gebruikte hiervoor vertalen punt nu.

Heb daar ook alle correspondentie mee gedaan en tis altijd begrepen :mrgreen: Beheers de franse taal wel enigszins dus kon wel zien wanneer iets niet klopte of niet logisch liep.



Maar vind dit wel een prettige site aangezien je zinnen kan vertalen. :wink: