Ik heb een probleempje met de mail (we zitten bij @ home / ZIGGO). Ik heb nu al een paar keer gehad, dat ik een mailtje krijg van iemand van marktplaats (of als reactie of mijn adv., of als reactie van een verkoper op mijn bod). Als ik dan op dat mailtje wil reageren krijg ik bijvoorbeeld deze melding:
Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp ‘Re: Reactie op uw bod op: Super Hema jurkje mt 86/92’, Account: ‘Sydney & Vicky’, Server: ‘mail.home.nl’, Protocol: SMTP, Reactie van server: ‘550 Dit bericht bericht is ongewenste email en wordt niet verzonden. (400)’, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC69
Als ik t goed begrijp staat daar dus dat mijn mailtje niet verstuurd wordt omdat ik spam zou verzenden.
We hebben al vanalles geprobeerd, ook een nieuw bericht opmaken en dus geen “re:”. Geen afkortingen in de mail, geen cijfers in de mail… Niets helpt, hij verstuurt het gewoon niet.
Ook al naar de klantendienst van @ home gebeld en daar kregen we weer zo iemand aan de telefoon met een leuk standaard vragenlijstje voor zijn neus :roll: Nu werkt mijn vriend zelf in de ICT, dus die ergerde zich al kapot haha. Maar het enige wat hij kon zeggen was “tsjah zet hitman pro erop” Wat we dus niet doen, vriendlief heeft een hekel aan hitman pro :lol: Pc is overigens meer dan genoeg beveiligd met vanalles en nog wat, dus is dat ook niet nodig.
Verder was de reactie “ja dan kunnen wij u ook niet helpen, geen idee waar t aan ligt”. Waarop de reactie van Sydney was “nou da’s mooi, gelukkig zijn er nog genoeg andere internetaanbieders”. :lol:
In ieder geval, is er iemand die weet waarom mijn mails niet verstuurd worden? En waarom de ene keer wel en de andere keer niet? En wat we eraan kunnen doen.
En zo niet, dan denk ik dat @ home binnenkort een klant armer is want dit is gewoon niet te doen
Ligt het er niet aan dat jullie pc TE goed beveiligd is? Dat heb ik dus ook gehad.
EDIT:
En ook dat een hotmail adres niet geaccepteerd werd, ik MOEST persé via een ander emailadres van bijvoorbeeld @home of Chello mailen.