magnetron en koelkast

Hoi,

Kun je een magnetron bovenop de koelkast zetten? Aangezien wij een hoop aan het veranderen zijn in huis lijkt het me ideaal i.v.m. ruimtegebrek.

Groetjes,

Krista

Ja prima! Wij hebben de vriezer onder, daarop de koelkast en daarop de magnetron en t is nu al 11maanden zo en t werkt uitstekend :thumbup:

@Krista wrote:

Hoi,

Kun je een magnetron bovenop de koelkast zetten? Aangezien wij een hoop aan het veranderen zijn in huis lijkt het me ideaal i.v.m. ruimtegebrek.

Groetjes,

Krista

het kan wel want wij hebben het ook,maar gebruiken hem alleen met flesje warm maken voor Thije.

Maar geloof dat de magnetron moet kunnen koelen aan de achterkant en dat het dan wel kan.

Ja koelen, onze dingen staan zo 15cm van de kant af dat wel! Maar t gaat verder echt prima … en gebruik mn magentron veel ook als oven (want geen plaats voor een echte oven)

Ja hoor, geen probleem!

Die van mij staat al jaren op de koelkast :thumbup:

Groetjes,

Heleen

ja hoor kan prima

ik heb hem ook jaren op de koelkast gehad

nooit een probleem geweest

Wij hebben onder de koelkast en daarboven zit de vriezer…dus eigenlijk komt de magnetron bovenop de vriezer :wall:

Maar zo te lezen uit jullie reacties kan dat dus ook?

Hier ook al járen de magnetron bovenop de koelkast…gaat prima hoor. :thumbup:

zolang de warmte maar wegkan uit je toestellen is dat allemaal prima…

mijn ouders hebben ook de combimagnetron op de koelkast staan en toen is de bovenkant van de koelkast gaan krullen door de hitte van de oven…

Als oplossing hebben ze toen een hittebestendige plaat van de houthandel op de koelkast geplaatst en toen de magnetron er bovenop. Werkt prima!