Mag wel eens gezegd worden.

Vanochtend kwam de postbode langs met een onwijs leuke brief van het CJIB :?



Er stond in dat ik 140km verderop een overtreding zou hebben begaan. Kosten… 21 euro. Nou gaat het mij niet om de kosten, maar ik ben daar dus in mijn toestand nu absoluut niet geweest. Ik zou dus in Den Helder zijn geweest terwijl mijn mannetje hier in huis in de kruipkelder met de buurman lag en ik met de buurvrouw hier op de bank zat :mrgreen:



Dus ik maar even gebeld met Politie Noord Holland Noord gebeld. Dus de mevrouw die ik aan de telefoon had deelde mij mee dat zij de foto’s nog zouden bekijken en dat ik volgende week zal worden teruggebeld.

Prima toch. Ik wacht wel een weekje af.



Gaat eind van de middag de telefoon. U spreekt met die en die van Pol. N-H-N, wij hebben de foto bekeken en we hebben gezien dat het kenteken niet overeenkomt met wat op de foto staat. Er is een foutje gemaakt, onze excusses daarvoor en over twee weken krijgt u van ons bericht dat de zaak is geseponeerd.



Nou, ik werk zelf met dit soort zaken en weet hoe moeilijk en lastig het is om een zaak geseponeerd te krijgen, meestal vecht je zolang door tot de rechter. Maar nu moet ik toegeven, petje af voor Pol. N-H-N voor de genomen moeite en de snelle reactie.



Mag toch ook wel eens gezegd worden toch? Meestal is het alleen geklaag over de politie, nu iets goed.



:thumbup:

jaaa hebben wij ook een keer gehad. Werd keurig afgehandeld :thumbup: :thumbup: :thumbup:

inderdaad erg netjes :thumbup:



Wij zijn ook zeer te vreden hoor over de politie N-H-N.

Vooral toen er bij ons was ingebroken niet meer dan lof :thumbup:

Nou wat een wonder zeg! Meestal hoor je idd het tegenovergestelde… :thumbup:

Gelukkig joh!

Goed werk hoor!



Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt.

Ik kreeg een brief van het cjib dat ik € 125,- (kunnen ook guldens zijn geweest), moest betalen omdat ik bij ons in het dorp tegen de kerk heb geplast… :eh: Ik zat op die bewuste dag lekker met een paar vriendinnen op Lowlands dus ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten hebben gedaan. Ik ben toen ook bij het politiebureau geweest en het heeft een tijdje gekost voordat ze de politie te pakken kregen die de bon heeft uitgeschreven. Hij vertelde dat het toch echt een jongen was geweest, gelukkig heb ik niks hoeven te betalen en er is ook geen rechter aan te pas geweest…



Hoogstwaarschijnlijk heeft een jongen bij ons uit de straat mijn naam opgegeven. We kregen wel eens vaker rekeningen van hun in de bus…

Moosje haha das ook wat :lol: , zie je jezelf al tegen een muurtje plassen :lol:



ik heb dat ook een keer gehad van die snelheidsovertreding, brief gestuurd en zonder problemen is het toen ook geseponeerd.

Heb ook een keer een bekeuring gekregen aan de andere kant van het land terwijl ik hier aan het winkelen was.



Aangetekende brief met bezwaar aan getelend, bonnetjes van het shoppen en parkeergarage er bij gedaan en het werd kwijt gescholden. (behalve dan de kosten voor het aangetekend versturen)

Hier hetzelfde gehad en ook na een telefoontje was het allemaal afgedaan.

Netjes dat het ook een keertje snel kan.



En altijd de foto opvragen als je twijfelt.