Mag je....

Tijdens je zwangerschap een wormen kuur hebben? want volgens mij heb ik wormpjes… kan het zelf niet zien, omdat ontlasting meteen het water in gaat…

maar heb wel jeuk! en hoe z’n ernstige schade heeft dit tot mijn zwangerschap??

Jeuk kan ook een schimmeltje zijn…

Dus ik zou eerst even naar de ha gaan. Sterkte!

en kunnen ook nog aambeien zijn dus idd even naar de ha

en om antwoord te geven op je vraag, Nee dat mag je niet hebben.

Het is vervelend voor jou maar onschadelijk voor je baby, medicijnen zijn wel schadelijk.

Nee, maar jeuk hoeft niet gelijk te betekenen dat het wormen zijn hoor.

Leg je eerst prop wc papier in het toilet. Dan poep je daarop en dan kan je het wel goed zien. :lol: :lol:

bij wormpjes heb je meestal vooral 's avonds / 's nachts jeuk,

dan kruipen ze naar buiten. Als je dan met wc papier

goed afveegt, kun je wel zien.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Aarsmade

Als je de gehele dag jeuk hebt, dan kan het zeker ook wat

anders zijn.

wormenkuur??

Niet doen tijdens zwangerschap!!

Anders als je het zelf niet goed kunt zien, ff een beetje naar je huisarts brengen. :-*

Als ik in bed licht begint het… net ff gedaan met wc papier er inleggen en poepen maar… en ja maar 2 wurmpies te zien… dus kan zijn dat het afneemt nu

Ik zou toch even langs de huisarts gaan.

Misschien dat hij je wel een kuurtje voorschrijft.

Heb op internet gekregen er zijn wel natuurlijke middelen (weet de naam ineens niet meer… zucht… ) die je wel mag nemen, ga wel voor de zekerheid morge eerst aan mijn dok vragen

Ik heb er ook vaak last van en krijg dan vermox. Een vriendin van mij is apothekersassistent die vertelde dat je het wel mag nemen.

Ik tijdens de zwangerschap van de 3de het wel gedaan en ook bij geven van BV.

Dan nam ik het pilletje tegen de avond als ik wist dat de kleine niet meer kwam om voeding.

Danielle

'k kan je niet helpen met je vraag, maar ik wil je wel feliciteren met de zwangerschap :mrgreen:

Dat alles maar voorspoedig mag verlopen!