Mag je roken in de huisjes van centerparcs?

Ik hoorde net van een vriend dat je niet in de huisjes van centerparcs mag roken.



Nou geef ik er zelf niet veel om maar er gaan mensen met ons mee (volgende week :dance: ) die dat heel vervelend zouden vinden :mrgreen:



Dus klopt het, mag je niet roken in de cottages?

Uhmm nee klopt niet helemaal. Ligt er aan of je een voorkeur hebt opgegeven voor en niet-rokershuisje.



Anders mag je daar gewoon roken.

Geen idee…maar ik hoop eigenlijk dat wij dan een niet-roken huisje krijgen :think:



Waar ga je heen? Wij gaan de 10e naar de Erperheide 8)

Je kunt bij de reservering toch opgeven of je een niet-rokershuisje wilt hebben of niet? :think:

je mag in de huisjes roken, tenzij je echt specifiek een niet-roken huisje geboekt hebt



maar je kunt toch vragen of ze in de deuropening willen roken als jij er last van hebt?



veel plezier trouwens, da’s nog belangrijker!

Ben nog nooit bij CP geweest. Wij gaan de 28ste, ook naar Erperheide…is het wat?

@Chrisje wrote:

Ben nog nooit bij CP geweest. Wij gaan de 28ste, ook naar Erperheide…is het wat?




Ik vond het onwijs leuk daar. Zeker voor de leeftijd van 2 tot 6 is er veel te doen. Heel veel plezier daar!!

Erperhei is gaaf!!!

En volgens mij mag je in nagenoeg ALLE huisjes roken tenzij het een speciaal niet-rokers of cara-huisje is.



Petri

Ik heb eigenlijk geen idee.

Maar waar gaan jullie heen?

Wij gaan volgende week vrijdag de 7de naar de Eemhof.



Kus Moon

Wij gaan regelmatig naar centerparcs (zijn ook friends van ze :stuck_out_tongue: )

en in de meeste huisjes mag er gerookt worden je hebt ook rookvrije cottages maar daar moet je speciaal om vragen als je boekt.



Wij gaan het weekend van 14 november weer een keer naar de vossemeren en met oud en nieuw gaan we naar de kempervennen :smiley:

We vertrekken maandag voor een midweekje Kempervennen.

En ik heb er zo’n zin in :dance:

We zijn al een aantal jaar eigenlijk helemaal niet weggeweest dus het werd wel eens tijd!

(En we hebben mazzel dat Ed een eigen bedrijfje heeft waardoor we voor Jimmy verlof konden krijgen van school :dance: )



Het enige minpuntje is dat we echt alleen deze week weg kunnen maar dat mijn schoonzusje afgelopen donderdag was uitgeteld. Daarom gaan we naar kempervennen, dat is maar een klein uurtje rijden vanaf hier :mrgreen:

YEP, ook wij hebben geboekt bij CP, maar dan de huttenheugte! In Dalen (drenthe)

WIj hebben een speciaal niet rokers huisje en krijgen een cara behandeling in het huisje vanwege de baby!



Informeer anders nog even of dit mogelijk is voor jullie!

wij gaan 2 januari een weekend naar meerdal heb er zin in