in de ahoy?
iemand die dit weet?
op de huisregels van ahoy kon ik niets vinden en de regels van studio100 kan ik online niet vinden?
@annette77 wrote:
op de huisregels van ahoy kon ik niets vinden en de regels van studio100 kan ik online niet vinden?
Ik had hem 4 jaar terug wel bij me en ook foto’s gemaakt, enige wat ze vantevoren volgens mij zeggen is dat je geen bewegende beelden op mag nemen…maar kan natuurlijk veranderd zijn ondertussen en dan heb je hier helemaal niks aan :wall:
Normaal gesproken mag dat niet…
kleine camera’s laten vaak ze wel toe, (hand camera’s)…
we moeten weg, ik weet dus niet of ze hem eventueel in zouden nemen, dus ik neem dat risico dus liever niet, daar is net te duur voor
dus de kleine fuji gaat mee, die is wel neit fantastisch, maar liever iets dan niets 8)
Toen ik er ooit eens eentje bij had, had ik wel foto’s gemaakt zonder flits, want het mocht niet, maar zelfs die waren allemaal mislukt want er hangt speciale infra rood apparatuur die het onmogelijk maakt om goede foto’s te maken.
Ik weet niet of dat nu nog steeds is, maar toen wel, er was ook voor gewaarschuwd.
Ook omdat ze daar buiten in stands foto’s verkochten van de dames, dus anders hadden ze geen winst he?
Ik heb allebei de keren mijn fototoestel meegenomen en zelfs stukjes ermee gefilmd. Niet eens bij nagedacht dat dat niet zou mogen eigenlijk…En ik heb, zeker vorig jaar wel een paar goede foto’s kunnen maken (maar toen zat ik ook in het midden op rij 5…)
Wij hadden onze spiegelreflex mee naar k3 in eindhoven vorig jaar. Enige was dat je geen film mocht maken, dus we hebben flink wat foto s gemaakt.
wij zijn in oktober geweest en hebben gewoon foto’s gemaakt met de digitale camera en ook wat filmpjes. Werd niks van gezegd hoor.
denk dat als je een spiegelreflex mee neemt de engie voorwaarde is dat je niet zo’n grote lens heb… ik weet dat hier in het stadion de kuip de voorwaarde is dat je lens niet groter mag zijn dan 200
Het was super :inlove:
we zijn gewoon een paar keer naar voren gegaan, Lys stond daar toch te dansen
foto’s zijn niet fantastisch, maar wel leuk.
er waren er wel een paar met spiegelreflex, dus volgende keer gewoon mee 8)