De huidige keukenkampioen reclames echt het toppunt van irritant noemen?
:shifty: :?
De 1 is een man die iets op wil bergen en dan vallen echt ALLE frontjes en ladefronten zo plots van de keuken af… waarop hij roept " schat waar is de inbussleutel?" Gevolgd door een "wij gaan nu naar keukenkampioen en een dame die zegt… iets met geen keukenkastjes in elkaar moeten schroeven…
En nu zie ik net een nog dommere… een kat verdwijnt in een afzuigkap… een apparaat dus… als ze hem aanzet en dan roept ze ooooook om een inbussleutel… halloooooo Als je dan persee een steek onder de gordel wil uitdelen naar Ikea, laat het dan ook ergens op slaan! een apparaat word niet bevestigd met inbusbouten en komt gewoon uit de zanussi fabriek… :roll:
Echt, ik irriteer me zelden aan reclames… maar deze doet mijn nek fronzen en mijn wenkbrauwen koken… dat slaat ook nergens op… net als deze reclames :? :silenced:
nou dan doe ik lekker mee hoor .
Ikke ook net zo als die strond vervelende reclames van zalando en mediamarkt (ik haat eigenlijk elke reclame)
Die van Zalando zijn wel irritant ja, maar ook wel weer wat grappig… het idee dat een postbode zich ook even uit moet kleden, of zoals nu, dat iedereen het zalando virus zou gaan krijgen… ach ja… belachelijk, maar op dreumes niveau wel enigszins grappig.
Maar deze… werkelijk, de reclame is gewoon zooooo dom. Ja, de kastjes gaan in elkaar met een inbusbout een inbusbout, geen schroef. Maar de frontjes gaan erop met schroeven… dus als je die er weer op wil hebben, moet je roepen om een schroevendraaier… whahahaha en dan een kat die verdwijnt in de afzuigkap… WAT the F**K heeft DAT nou te maken met een inbussleutel…
:wall:
Zucht… :inlove:
Ik ben zoo blij dat wij al ruim een jaar geen tv meer kijken…
ik heb die reclame nog helemaal niet gezien. Ik zapp meestal of ruim dan wat op of ga naar de wc… etc etc
Ik vind die reclame van la vache qui rit zo leuk. Dan verkleed een schaap zichzelf als een koe. Neemt een hap en begint van genot te mekkeren :lol: :lol: Betrapt :lol:
@Mutsie86 wrote:
ik heb die reclame nog helemaal niet gezien. Ik zapp meestal of ruim dan wat op of ga naar de wc… etc etc
Ik vind die reclame van la vache qui rit zo leuk. Dan verkleed een schaap zichzelf als een koe. Neemt een hap en begint van genot te mekkeren :lol: :lol: Betrapt :lol:
Ik ken heel die reclame niet, maar ik zie het gewoon voor me ik lig bijna onder m’n stoel! :lol: 8)
heb er een filmpje van gevonden:
http://www.youtube.com/watch?v=EgsCDRMIlVA&feature=related
:lol: :lol:
Al vind ik hem op tv leuker overkomen, een of andere manier.
@Mutsie86 wrote:
heb er een filmpje van gevonden:
http://www.youtube.com/watch?v=EgsCDRMIlVA&feature=related
:lol: :lol:
Al vind ik hem op tv leuker overkomen, een of andere manier.
Nog nooit gezien! Maar hij is leuuuuukkkkk!!! :inlove: Dank je! :thumbup: