mag ik weeer wat duimpjes, 2e uitslag ook bekend

Fijn!! :thumbup: Nu op naar een goede uitslag! :pray: :thumbup: :thumbdown:

Wat fijn dat het gelukt is :thumbup: nu op naar een goede uitslag :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ohh fijn dat het gelukt is, duimen draaien voor vrijdag!! :pray:

weten jullie dan ook wat het wordt, ja toch? :angel:

@Amy82 wrote:

ohh fijn dat het gelukt is, duimen draaien voor vrijdag!! :pray:

weten jullie dan ook wat het wordt, ja toch? :angel:

als het goed is wel :wink:

Heb ook deze keer geen bloedverlies gehad vandaag weer echo gehad bij mijn eigen gyn alles zag er goed uit. Vrijdag krijg ik van hem de uitslag vond ik toch prettiger dan van het umcg te horen :oops:

en ik schijt nu al 7 kleuren pffffff

Wat fijn dat alles goed gegaan is en je ook geen bloedverlies hebt! :dance:

Op naar vrijdag :pray:.

kan me voorstellen dat het fijn is dat van hem te horen en niet van een of andere gyn in het UMCG :hug:

@annemarie69 wrote:

kan me voorstellen dat het fijn is dat van hem te horen en niet van een of andere gyn in het UMCG :hug:

Ja he, ik blijf het een lieve eerlijke gynaecoloog vinden heb echt gevoel dat bij hem niet 1 van de velen ben

Dat heb ik bij de gynaecologen in het martiniziekenhuis ook :inlove:

Ik heb nu een andere dan mijn vertrouwde gyn, een jonge meid nog, maar zo leuk en minstens zo persoonlijk :thumbup:

Ik ga voor je duimen!

pfff ik zit gewoon in de stress , wil gewoon dat het goed is, denk ook wel dat het goed zit maar toch ik wil bevestiging .Ga dan piekeren omdat ze bij Lynn een dag eerder al belden en nu niet. (toen was het wel dag voor koninginnedag, zal dat meespelen?)

Als alles goed is ga ik met mezelf afspreken dat ik echt ga genieten van de laatste zwangerschap :cry:

Ik voel trouwens al gekriebel sinds een week , kan dat met placenta aan de voorkant?

tuurlijk was dat omdat dat de dag voor queensday was diep in je hart weet je dat ook wel, maar ja die stomme k…angst die houdt ons in de macht ik herken het zo goed, en helaas we raken het nooit kwijt.

Maar ik duim morgen voor een goeie uitslag ik heb tot nu toe ook steeds goeie uitslagen dus die moet jij ook gewoon krijgen.

Jel wat ben je een ontzettende lieverd :-* Je woorden doen me erg goed

Dikke knuff meis.

Hoe laat krijg je de uitslag? Telefonisch of moe je naar zkh?

Duimpjes draaien nog steeds voor je.

oehhh spannend voor morgen Karin, ik denk zoveel aan jullie!! duimen draaien!!! :pray:

en gekriebel aan de voorkant? :inlove:

Na 15:00 word ik gebeld door mijn gyn. Liefst ging ik heen maar dat kan niet altijd helaas

BEn je vrij morgen? Of moet je nog eerst werken?

We helpen je wel door de dag heen!

Ben gelukkig vrij :slight_smile:

Ondanks je eigen verdriet ben je onwijs lief voor anderen ( hopelijk snap je wat ik bedoel ) :-*

:-* :-* :-

Ik ben lief voor de mensen die ook lief voor mij zijn! :-
:-*

@Krabje wrote:

amen dat is mijn lijfspreuk ook altijd.

enne Karin komt goed meis heb vertrouwen in jezelf en in het wondertje in je buik.

pfff tot 3 uur wachten? Op kok wordt je er wel doorheen gesleurd!

Duimduim!

@marielle wrote:

@Krabje wrote:

amen dat is mijn lijfspreuk ook altijd.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: