Mag ik mij even voorstellen?

Aangenaam, ik ben Flieniemama. In het echte leven ga ik door het leven als Evelien en ik ben hier via via terecht gekomen.

Ik ben nu 12 weken en 2 dagen zwanger van de eerste. Een ongelukje, maar vreselijk gewenst! Het enige wat ik er van geleerd heb is dat ik never nooit meer op de pil vertrouw!

Ik ben 23, mijn vriend bijna 30 en we wonen sinds kort samen in Rotterdam. We zijn ook hard op zoek naar een nieuw huis.

Daarnaast werk ik bij de overheid en sport ik graag, hoewel dat nu iets minder goed gaat!

Ik hoop dat ik hier gezellig mee kan forummen, maar ook eventueel vragen en info kan vinden! OOk hoop ik hier afentoe wat meer steun te krijgen dan dat ik van mijn “vrienden” krijg…

Cheers!

Flieniemama

welkom evelien heb je al gezien bij de januarimoeders.

Gefeli met je zwangerschap!!!

Hoezo steunen je vrienden je niet??

Ben je de eerste die een kindje krijgt?

Groetjes Wendy

welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap

Welkom Evelien en gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Hoi naamgenoot :smiley: , Welkom op het forum en gefeliciteerd met je zwangerschap!

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Welkom en veel forumplezier hier! En gefeliciteerd natuurlijk!

Hoi Evelien, welkom hier en gefeliciteerd met je onverwachte wondertje in je buik!

Wat is er aan de hand met je in real life (IRL) vrienden?

Hier vind je vast wel de gewilde steun (tenzij je gekke onverantwoorde dingen doet tijdens je zwangerschap).

Veel forumplezier en fijne zwangerschap en succes met de zoektocht naar een andere woning.

Nou, hier krijg je wel een andere respons he meid! Veel forum plezier gewenst!

Mijn IRL vrienden die kunnen niet zo goed omgaan met mijn veranderde levenstijl. Als zwangere kun je natuurlijk niet tot 3 uur in de kroeg hangen en drinken en weet ik veel wat! Een aantal mensen heeft daar erg veel moeite mee, waaronder een van mijn (wat ik dacht) beste vriendinnen.

Intussen heb ik gemerkt dat ik hier een hoop vandaan zal kunnen halen en hopelijk de steun kan krihgen die ik afentoe zo hard nodig is. Want als je zo onverwacht, door de pil heen, zwanger raakt dan komt er echt teveel op je af. Vooral omdat echt alles omgegooid moet worden!

Desalniettemin gaan we er volledig voor en hoop ik heeeeeel gauw alles rond te hebben!

In elk geval enorm bedankt voor het warme welkom hier!

Hoi Welkom hier en gefeli met je zwangerschap!

Sommige weten niet wat volwassen worden is :roll:

veel van mijn vrienden hebben mij ook behoorlijk laten barsten omdat ik op mijn 21e moeder werd… (en was gepland)

dus ik begrijp je heel goed,

iig veel forumplezier en als je wat kwijt wil kan je me altijd pb-en :-*

Volwassen worden is natuurlijk ook heel erg eng, voor je het weet is je leven over :roll:

Thanks Ashes, ik hou het zeker in gedachten, echt een superlief aanbod!

@Flieniemama wrote:

Volwassen worden is natuurlijk ook heel erg eng, voor je het weet is je leven over :roll:

:lol: *pleurt hier op de grond van het lachen*

met een kindje begint je leven pas :inlove:

@Ashes wrote:

met een kindje begint je leven pas :inlove:

Dat geloof ik graag! Ik ben een tijd aupair geweest (ook van een baby) en dat was al geweldig! En nu echt mijn eigen kindje… Heerlijk!

Ow meid het is het mooiste ‘‘ongelukje’’ wat je kan overkomen :inlove:

En ik geloof niet in ongelukjes…dit moet zo zijn!!

:-*

Welkom!

Ik geloof inderdaad ook niet in ongelukjes, maar dat het met een reden gebeurt… Lekker anders dan het grootste deel van Nederland, heerlijk!

En ik geniet nu al volop, dus vraag me af hoe dat dan wordt na de bevalling als ik het kindje eindelijk in mijn armen heb!

Welkom!!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Welkom op dit leuke forum en veel kletsplezier hier!

welkom