Mag ik even trots zijn

Afgelopen week beet mijn meisje elke dag wel 1 speentje kapot.

Vanmiddag weer een kapot speentje van haar tutteldoekje gehaald. Nu ligt er altijd 1 boven en 1 beneden al tut ze nooit alleen als ze in bed ligt. Maar ze nam opeens haar tutteldoek mee zonder speen. Hubbie snel naar boven laten rennen andere tutteldoek met speen uit bed laten halen. En ik leg haar in bed en ze vraagt 1 x naar haar speen en zeg dat die kapot is. En mevrouw legt haar tutteldoekje op haar hoofd en gaat slapen ZONDER SPEEN :shock: :inlove: :dance:



Vond het eigenlijk onwijs zielig, als hubbie er niet was geweest was ik terug gegaan om haar speentje te geven. Zwakeling he :oops:



Ben benieuwd of ze door slaapt en echt geen speentje meer wil hebben :pray:



Maar ben onwijs trots op mijn meisje :dance:

Vannacht gewoon goed gegaan zonder speen :dance:

Ben benieuwd vanmiddag met haar middagslaapje, en of het gewoon goed blijft gaan :pray:

Wat goed zeg :dance: :dance: :dance: , zou toch geweldig zijn als het zo soepel gaat!

Wauw wat goed zeg!Hoop dat het goed blijft gaan.



Liefs Suzanne

Bij het middagslaapje gisteren ging ook alles goed, en vannacht ook. Zo fijn dat het zo makkelijk gaat :dance: :dance:

aaah krijg er tranen van in m’n oogjes. :oops: Wat lief.

Knap hoor!! Nu zou je ook vol moeten houden. Dus stel dat ze binnenkort weer vraagt om de speen, niet aan toegeven…



Maar knap van je grote meid, daar mag je zeker trots op zijn :clap:

Goed hoor!

Nee nu gaat het al 2 dagen goed, en dan vertik ik het om een speen te geven :snooty: want ze kan zonder :thumbup: :inlove:



Vorige week had ze 2 speentjes kapot gebeten op 1 dag, en ik kon geen nieuwe halen auto was weg. Oma is toen 2 nieuwe speentjes gaan halen, en was zo ontzettend verdrietig en blij dat oma nieuwe speentjes had gehaald. Gisteren zei ze wel tijdens het middagslaapje, oma nieuwe speentjes halen :mrgreen:



Maar nu MOET ook overal haar tutteldoekje (waar het speentje aan zat) mee naar toe, samen met Bumba.

O dat had mijn dochter ook toen ze gestopt was. Van ons mocht haar knuffeldoek toen ze met de speen gestopt was mee naar het kdv, daarvoor niet, maar ze mocht hem net als thuis alleen in bed.

Ze wilde vanmorgen ook haar Tutteldoekje mee naar de peuterspeelzaal samen met haar Bumba, maar dat vind ik dan een beetje TE om beide mee te nemen. Maar ze was tevreden toen ik zei dat de kindjes haar tutteldoekje zouden pakken, en nam alleen haar Bumba mee :thumbup:



Net bij het in bed leggen was ze wel een beetje verdrietig en was haar speentje aan het zoeken in bed. Maar ze is wel gaan slapen… :smiley:

En? Is ze nog steeds speenloos?

Hier is het ook op een soort gelijke manier gegaan. Ze had er 5 stuk gebeten in 1,5 week tijd. Ze gooide ze ook steeds zelf in de prullenbak als er weer 1 stuk was. Na die 5de zei ik, nu zijn ze allemaal stuk en heb ik geen nieuwe meer. Het ging ook meteen goed. En als ze iemand speen hoorde zeggen of een speen van iemand zag, zei ze zelf " stuk, bak". Had dit echt niet verwacht, want ze had nog best veel haar speen in. En was het ook nog helemaal niet van plan, dus stond er echt versteld van. Ze heeft daarna inderdaad wel een tijd gehad dat bumba overal moest zijn, want daar vroeg ze dan om. Maar dat is ondertussen ook wel minder geworden. Ze is het nu gewoon gewent.



Bij jou dochter nu ook nog steeds prima zonder speen?

Ja hier ook nog steeds zonder speen, afgelopen week erg ziek geweest dacht dat ze dan wel naar haar speen zou vragen, maar helemaal niets :thumbup:



Ellen: Gek toch he, ik was er zelf ook totaal niet mee bezig en opeens hebben ze gewoon geen speen meer :dance:

Goed hoor :thumbup:

:thumbup: super goed zeg :smiley: