mag ik even trots zijn!!

ik zit hier gewoon te stuiteren zo gaaf ze heeft net zonder moeite

pijn of dat ze boos werd zonder tepelhoedje gedronken

waaaaa gaaf! :lol:

zal zo wel weer erop zetten denk ik ze heeft nu even gedronken en wil hem

nou niet zit heel raar naar me te kijken van wat doe jij nou Haha

ze had het denk niet door

f nog x proberen cool zeg!

Ik trots ik d8 ik probeer het en ja hoor :lol:

Geweldig zeg!!! Hopelijk gaat dit vaker lukken :wink:

Super!! Heb zelf ook met TH gevoed en het is toch spannend om af te bouwen! Bij luuk ging het overigens goed, had alleen wel gevoelige tepels in het begin.

Succes! :thumbup:

net weer gedaan maar tsr was te sterk dus ze verslikte zich en wilde niet meer zonder hoedje maar ze kan het wel gaan dus gewoon door met proberen :lol:

Het is ook gewoon wennen voor je meisje natuurlijk! Maar :clap: :clap: dat ze het dus wel kan!!

Ik was trouwens zo blij dat ik van het TH af was! Geen geklieder meer met melk die erin blijft staan :thumbdown: , je hoeft niet meer te denken als je weggaat dat je die TH meeneemt, je hoeft niet meer na elke voeding naar de wasbak te lopen om t ding om te spoelen etc… Maar het is wel een hele goede uitvinding natuurlijk! Luuk wou in het begin echt NIET zonder TH drinken.

juich jij maar lekker even verder hoor!

Heerlijk om te horen dat het dus wel kan… misschien nog niet de hele tijd, maar ze kan het :dance:

Anders misschien idee om haar eerst met tepelhoedje aan te leggen tot de tsr en haar dan even los te koppelen en de rest van de voeding zonder?

super idee ga ik morgen doen als ik alleen thuis ben

wow wat goed van jullie zeg!!! Kan me je verhalen van het begin nog wel herinneren, geweldig dus dat het nu zo goed gaat!!