Mag ik even trots zijn?

Ik kan het hier in de buurt niet kwijt omdat ik niet als een opschepperige ouder wil over komen. Aangezien jullie mij toch verder niet kennen, mag ik hier dan even lekker trots zijn op Anne? :angel:

Vandaag met Anne naar het cb geweest. Tja we weten wel al via oa de psz dat het erg goed gaat met Anne en dat ze wat voor ligt. Vandaag op het cb kreeg ik te horen dat ze niet zou opvallen als ze nu naar de basisschool zou gaan, het was een verstandige keus om haar de 3e dag ook naar de psz te laten gaan, dat heeft ze echt nodig. Ze heeft een sterk concentratievermogen (kon heel lang en tot ver beneden de plaatjes opnoemen bij de ogentest). Deed de andere spelletjes alsof ze het al jaren deed en is een echte kletsmajoor. Gelukkig spreekt ze de r nog niet uit, anders zou het haast te erg voor woorden zijn :oops: :mrgreen: . Ze heeft interesse in kloklezen, ze kent het hele alfabet, spreekt in de juiste vormen van verleden tijd, heden en toekomstige tijd, nou ja, ga maar door. Daarnaast is ze motorisch ook ver. Ze stept op een step met 2 wielen, fietst al geruime tijd (op een 16inch met zijwielen), is al een jaar dag en nacht zindelijk, tekent hele poppetjes, met lijf en al en liefst ook met kleren aan.

Ze is 99cm en weegt 15.4kg. Haar lengte is iets meer dan gemiddeld, en haar gewicht is precies in balans met haar lengte.

Zo, opschep modus uit

:mrgreen:

Ik ben gewoon blij dat het goed gaat met haar, aangezien ikzelf vroeger een moeilijke start heb gehad ivm een aangeboren 3-voudige hartafwijking…onze meid doet het gewoon goed :inlove:

nou van mij mag je daar best over opscheppen hoor!!!

hartstikke goed toch!

zeker als ze zo’n moeilijke start heeft gehad, dan is het super dat ze er verder geen hinder van heeft ondervonden, sterker nog; ze loopt haar leeftijd nog vooruit ook :dance:

@Ziet wrote:

nou van mij mag je daar best over opscheppen hoor!!!

hartstikke goed toch!

zeker als ze zo’n moeilijke start heeft gehad, dan is het super dat ze er verder geen hinder van heeft ondervonden, sterker nog; ze loopt haar leeftijd nog vooruit ook :dance:

:wink: Ik heb een moeilijke start gehad, zij gelukkig niet, daarom ben ik extra blij dat het met onze meid wel goed gaat. Ik ken het verdriet van mn ouders om mij vroeger.

oooh sorry, verkeerd gelezen!

maar eigenlijk maakt het ook niet uit, het gaat echt supergoed met haar!

Lekker toch… zo af en toe eens opscheppen!!

Enneh… had je al gezegd dat ze ook nog eens hartstikke mooi is?? :smiley:

Wat lekker zeg !

Mag je trots op zijn hoor en lekker opscheppen over die knappe meid van je :mrgreen:

:oops: :inlove: Dank jullie…ben nog steeds trots op haar, het gaat ook zooooo goed :inlove:

Lekker he meid om zo heerlijk over je meisje te praten en even lekker op te scheppen en gewoon supertrots te zijn :inlove: :thumbup:

Heerlijk toch dat het het zo goed met haar gaat!!!

Met recht: trots. :thumbup:

Je heb een klein genie 'tje gemaakt! :mrgreen: :mrgreen:

Met recht mag je trots zijn.

Opschepmodus weer aan :mrgreen:

Anne fietst nu zonder zijwieltjes :inlove: Oke het bochtenwerk gaat nog niet goed, maar ze raced hier de straat op en af. Ook met zwemmen en turnen gaat ze erg goed vooruit, dus een lekker bezig bijtje hierzo.

Opschepmodus uit :mrgreen:

vind dat je best even mag opscheppen en trots mag zijn. Geweldig. :thumbup:

Daar mag je best trots op zijn, mooie meid ook trouwens! Wat een scheetje. :inlove: