Mag ik even opscheppen ; )

ok, met zijn gewicht zit hij toch behoorlijk onder het gemiddelde, bij het cb zo ongeveer op de middellijn, en met zijn lengte is ie echt bovenin de curve… toch vreemd dit… hahaha

ik zie nou dat de lengte mooi op de middellijn hoort, maar omdat wij bij de geboorte geen lengte hebben gemeten… vindt ie dat ie nu pas een maand is en 58 cm :wall: :wall: :wall:

Ik wil ook ff opscheppen :wink: :

Mijn schatje was gister op het CB 70,5 cm en 8545 gram! Hoofdomtrek 43 cm… hij is nu ca. 6,5 maand en ik geef dus al net zo lang BV :dance:

Bij de geboorte was hij 54 cm en 4120 gram. Lekker he!

groetjes en wat doen onze beebs het allemaal super op onze slagroom!

hazze

mv2kids, mss kun je de lengte schatten? zodat je grafiek wel goed werkt?

dat heb ik dus ook gedaan, en dan klopt ie ineens een stuk beter :mrgreen: :mrgreen:

moet wel zeggen dat ik nu onzeker word over zijn gewicht, hij zit zo laag… maar op het cb zijn ze tevreden over zijn gewicht… Raar is dat toch dat je dan toch je kindje op op zijn minst die middellijn wilt hebben zitten…

hey, laat je niet gek maken door cijfers… toen je de curve niet had ingevuld, zat je er toen ook over in? Denk het niet… dat is het vervelende van cijfers altijd… :eh:

na veel geklooi (zat overal 2007 in te voeren dat gaat natuurlijk niet) hier de groeicurve van Jamy

Marieke niet gek laten maken jij!

Hij groeit de lijn stijgt en dat is dankzij jou (.)(.)!!

:clap: :clap: :clap:

Niet onzeker worden hoor nu!!

Je gaat zo goed juist en je geeft je mannetje zoveel moois mee echt!

Als ik zo in jullie curve kijk en celiza daar neerzet denk ik dat het best wel overeen komt met het cb.

Celiza is lang voor haar leeftijd zit iets boven het midden met haar gewicht en met haar koppie net op de middellijn…

Ik zie dat ze groeit plast poept en lacht dus wat mij betreft is alles best…ze douwen die gemiddelde maar op een plek waar de zon niet schijnt :eh: :wink: :mrgreen:

Enuh Yvette 17-09 2007 geboren??! :lol: knap zeg 8)

En Marieke kijk eens waar Jamy zat met 2 maanden en nu!

Komt dus gewoon goed hoor!

wat is 2 maanden nou eigelijk???

Ze zijn nog zo klein en ontwikkelen nog zooooooveel meer!!

Straks is hij gewoon als hij 16 is 1.85 en 80 kilo hoor kan hij op jou bovenkant van je hoofd leunen zegt hij hoe is het nou moedertje :lol:

ja dat zie ik dus ook al gebeuren… Lucas en ik zijn beide niet de grootste… en dan komt Daan daar aan… verrekken we allebei onze nek omdat we de benjamin van het gezin willen aankijken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (komt lucas aan met zijn ‘grote’ broer zijn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

@renzosmam wrote:

Enuh Yvette 17-09 2007 geboren??! :lol: knap zeg 8)

Hihi ja dan klopt het niet he :smiley:

Zal ook nog even de lengte curve laten zien:

@renzosmam wrote:

Hier ook weer maten voor u!!

:mrgreen:

geboorte 3710 gram

52cm

1 maand 4740 gram

56cm

hoofdje 37.7cm

2 mnden 5590 gram

60,5cm

hoofdje 39.6cm

3 mnden 6220 gram

64,5cm

hoofdje 40.8cm

Ikke is trots op mijn (.)(.) en mijn moppie :inlove:

morgen weer maten…ben benieuwd…

Ahum… :oops: …Celiza gaat wel erg overdrijven…

6520 gram

65cm

:shifty:

:shock: :shock: :shock: 400 gram… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Go Celiza!!!

Ik heb gisteren avond even met Daan op de weegschaal gestaan, en met slaapzakje en pyjama(wel net schone luier) woog hij 5.6 kg :shock: Zegge dat ik 300 gram erafhaal voor de kleding… Dan is hij toch in twee weken tijd ook ruim 400 gram aangekomen… Deze dame gaat morgen dus weer even wegen :wink:

de scrhik viel mee… hij was 220 aangekomen in twee weken tijd en weegt nu een schone 5000 gram!!

Ik hoef hem niet meer ''snachts wakker te maken, als hiij overdag maar zijn voedingen krijgt… Echter, vandaag laat hij er steeds ruim 3 uur tussen zitten, dus komt hij maar krap aan de 5 voedingen, Vannacht om 1 uur toch maar weer ff laten drinken, dan heb ik zelf ook meer rust geloof ik!!! :shifty:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

voor onze (.)(.) :mrgreen:

Mag ik mijn meisje er ook bij zetten? Mila doet het zo super door mijn melk :inlove:

Onderin de groeicurve, maar klein maar fijn! (En dat gemiddelde moet toch ergens vandaan komen he… :wink: )

ze gaat toch prima… volgt haar eigen lijntje… prima hoor, mommy-s milk rules!!!

@mv2kids wrote:

ze gaat toch prima… volgt haar eigen lijntje… prima hoor, mommy-s milk rules!!!

hahaha, haal dit even voor je naar boven hoor :wink:

Dit is onze score van vandaag! :inlove:

gewicht: 8754 gram

lengte: 69,5 cm