natascha, ook hier light melk hoor.
Bij geboorte 2840 gram en nu zo’n 6200 gram. Ze heeft afgelopen maand een groeidipje gehad en was maar 305 graam gegroeid. Ze lijkt nu weer te herstellen en was in 10 dagen 150 gram gegroeid.
Ze groeit op het onderste lijntje maar het cb zei dat, dat niet uitmaakt. Zolang ze maar groeit is het belangrijkste
Zo is dat,als ze maar groeit! :thumbup:
En op de bv groeien is dubbel :thumbup:
Nog iemand wezen wegen :mrgreen:
Ja, gisteren…
Deze keer geen 200 gr in de week
Ben ook light-melk aan het krijgen :mrgreen: .
Zita was nu 4325 gr. Das 170 gr in 10 dg.
Het kan ook niet iedere week feest zijn
Liefs Pinot
hey pinot, da’s toch prima?? Hier op het cb gaan ze uit van ongeveer 100 gram per week… daar zit Zita toch gewoon effe ruim boven…
Dus weg met dat light gevoel, en hop, trots wezen jij!!! :dance: :dance: :dance:
Ik ga vrijdag weer…
Ik weet ook dat het helemaal niet slecht is, maar 200 gr in de week vind ik toch leuker :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Voor jou Zita en jezelf!!
Marieke en??
Hoe dik is jou Daan :lol:
morgen pas sas!!!.. en ik denk niet zo zeer dik… maar lang :shock: Hij past ineens in kleding maat 56… en sommige truitjes worden gewoon te kort :wall: :wall: Hij is qua dikte niet zo erg veel bijgekomen, maar ik denk wel in lengte!!
Ze investeren vaak ook in het 1 of het ander…
Bij Renzo was dat erg opvallend te zien en te merken,lengte,gewicht,lengte,gewicht…
Celiza is ook ineens zo lang…vooral haar bovenlijf…jurkjes ineens te kort,truitjes lullig bij de polsen :roll: Maar de broekjes dan nog ruim goed…lekker dan…gaan alle setjes :lol:
Lange slanke dame,mijn zus heeft al in alle hemabroekjes een koortje geregen zodat ik ze aan kan trekken want dat elastiek zat gewoon los om haar heen :eh:
En???
Weet je het nu al… :mrgreen: …zat lekker op te letten he vorige keer :oops:
ok zit iedereen stevig op zijn/haar stoel??? Ik stond ff te wiebelen op mijn benen toen ik de cijfers zag die ze opschreven :shock: :shock: :shock:
vorige week vrijdag: 4030…
tromgeroffel…
:shock: :shock: :shock:
:o :o :o :o :o
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
4400 grammetjes
:shock: :o :shock: :o :shock: :o :shock: :o
:eh: :think: :eh: :think: :eh:
:shifty:
:dance: :dance:
:dance:
KOEKOEK!!
Niet dik zei je :lol:
Vanaf nu heet hij DIKKE DAAN!!!
:lol:
Goed he hey@Heb jij ff geregeld Marieke in 6 weken tijd :thumbup:
datis het hem nou net… hij is niet dik… helemaal niet… ik begon net te vinden da thij wel iets van vet om zijn armpjes en beentjes kreeg… maar het zit bij Daan echt in de lengte… Ik merk nu echt dat al zijn truitjes belachelijk kort aan het worden zijn…
Ach we zullen volgende week weer zien hoe lang hij is…
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Geweldig!!!
Wij zijn echt goed :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Zita is ook zo’n dunne friemel. Heeft eindelijk een beetje dikkige bovenbeentjes, verder haast geen babyvet…
Ze past nu al wat dingen in maatje 62…Maar de rompertjes maatje 50 vd hema past ze ook nog steeds.
Liefs Pinot
Ik wil ook heel even trots zijn hiero… Op de laatste dag van de kv vorige week woensdag woog Ymke 3070… Vrijdag toen de wijkverpleegkundige hier was woog mevrouw 3440!! dus 370 gram aangekomen in 9 dagen tijd!!! Ik ben trots op mezelf en op mijn meissie… Misschien wel geen volle slagroom, maar toch zeker halfvol!!!
En marieke hoe lang was hij dan?
lengte wordt a.s. vrijdag weer gemeten… dus die hou je nog ff tegoed
Leuk om dit te lezen allemaal… wat doen ze het allemaal goed he, en de BV mama’s ook…
Maaarrrreeeehhhhh nu willen wij ook ff opscheppen…
Jarno was 21 sept bij geboorte 3340 gram,
5 1/2 week: 5090 gram
7 1/2 week: 5630 gram
3 maanden: 6430 gram
4 maanden: 7070 gram
En dat allemaal van MIJN melk en niets anders … hier spreekt een heeeeele trotse mammie :dance:
Dat we allemaal nog maar lang mogen doorgaan
D.
zo hallo deetje :shock: :shock: doe jij aan superslagroom??? die gaat hard zeg…
:dance: :dance:
:shock: ruim verdubbeld in 4 maanden :o
lekker gevoel he!?
Voelt idd errug goed !!!
Ik krijg echt een kick als ik bedenk dat ik hem zelf zo kan laten groeien … hoop het dus nog lang vol te houden … 6 maanden ga ik zeker halen en dan … 1 jaar ?
Waar “werken” jullie naartoe of zie je wel hoe het loopt ?
D.