Mag ik even, ben zo blij!

Helemaal geen kwaaltjes (nog) maar geen roze/bruinverlies wat ik de laatste rondes op maandag en dinsdag had. Eigenlijk zou morgen dus mijn NOD zijn als je van de echte ongi rekend maar ik hield steeds maandag aan omdat het dan al duidelijk in aantocht was.



Vanochtend was ik zo nieuwschierig dat ik toch maar een testje heb gedaan van de kruidvat, en hij was positief!



Krijg hem niet sscherp op de foto, maar streepje is nog niet megadonker, maar hoef niet te zoeken :inlove: Doe van de week nog een digitest die ik heb liggen :angel:



:oops: Ben zo blij, peuter krijgt een brusje! :inlove:



:-* Amaya.

wauw gefeliciteerd met je zwangerschap !

Succes de maanden en de bevaling die komen gaat !



Komt een byzondere tijd aan geniet waar kan en sterkte voor waar en wanneer nodig :thumbup:

:smiley: wat fijn amaya

gefeliciteerd

uhm jij rent rond in mijn cafeetje, dus ik zal je voortaan wat minder zwaar laten tillen :lol:

Amaya wat ontzettend leuk voor jullie!



Gefeliciteeeeeeerd!

gefeliciteerd met je zwangerschap :inlove:

waauw van harte gefeliciteerd :inlove: :inlove: :inlove:

Ook hier nog een keer: gefeliciteerd!! :dance:

gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd :dance:

Leuk, gefeliciteerd :dance: :dance:

Gefeliciteerd!!! :inlove:

Wat lief, al die reacties! :inlove:

Dank jullie wel :-*



Besef begint nu steeds meer te komen, ben nu moe en tegelijk klaarwakker maar moet toch echt gaan slapen want om 6:15 loopt de wekker af :zzz: :shifty:

@kristalkindje wrote:

:smiley: wat fijn amaya

gefeliciteerd

uhm jij rent rond in mijn cafeetje, dus ik zal je voortaan wat minder zwaar laten tillen :lol:




Das goed, en liever geen nachtdiensten :angel: :mrgreen:

Gefeliciteerd!



Geniet ervan!

@Amaya wrote:

@kristalkindje wrote:
:smiley: wat fijn amaya

gefeliciteerd

uhm jij rent rond in mijn cafeetje, dus ik zal je voortaan wat minder zwaar laten tillen :lol:




Das goed, en liever geen nachtdiensten :angel: :mrgreen:


he verdikkie kan ik weer op zoek naar extra personeel wahaha…je wilt zeker ook zwangerschapsverlof…pfff ben je klaar mee…net nu mn cafe zo lekker loopt :lol:

maarre doe jij maar lekker rustig aan hoor,…en geniet vooral van het gevoel zwanger te zijn, dat is heel bijzonder tenslotte :smiley:

gefeliciteerd!

Gefeliciteerd. :dance:



Wij lopen zo goed als gelijk. Ik had maandag mijn positieve test.

gefeliciteerd :dance:

Lynda idd, wat leuk, zag je ook al bij de Juni mama’s :wink: Jij ook gefeliciteerd natuurlijk! :-*



Vanochtend nog een digitest gedaan die er al lag, en een foto gemaakt van beide testen, wilde hem even showen hier… :inlove:

Duidelijk ! :mrgreen:



Gefeliciteerd meis ! :wink: