Mag ik effe trots zijn.....

Noa is vanmorgen voor de eerste keer gaan wennen op school. Toen we op het schoolplein liepen zei ze al “ik ga nu voor het echt naar school he?”

We kwamen de klas in, hup Noa zat al op haar stoeltje…kusje…daaaaag!

Geen vuiltje aan de lucht!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik ben zo trots op haar… :inlove: :inlove: :inlove:

Daar mag je dan toch ook terecht trots op zijn, wat een kanjer is je meiske :inlove:

Wat heerlijk!

Geweldig dat het zo goed ging, dan laat je haar ook met een gerust hart achter hè!

:inlove:

Scheet :inlove: :inlove:

Super van Noa!! :inlove: :thumbup: Gaat hard he?!! Hier hadden we ons voorbereid op veel huilen, maar het ging ook hier zonder traan, gelijk netjes op zijn stoel zitten en een kus en zwaaien :inlove: Was ook zo trots op mijn ventje :inlove: Je gaat dan zelf toch ook een stuk makkelijker weg :wink: Hoop dat ze het heel erg naar haar zin gaat hebben op haar nieuwe school :dance: Valentijn mag vanaf maandag full-time :shifty:

@Kimmie1976 wrote:

Super van Noa!! :inlove: :thumbup: Gaat hard he?!! Hier hadden we ons voorbereid op veel huilen, maar het ging ook hier zonder traan, gelijk netjes op zijn stoel zitten en een kus en zwaaien :inlove: Was ook zo trots op mijn ventje :inlove: Je gaat dan zelf toch ook een stuk makkelijker weg :wink: Hoop dat ze het heel erg naar haar zin gaat hebben op haar nieuwe school :dance: Valentijn mag vanaf maandag full-time :shifty:

Dan gaat het vanaf maandag echt beginnen dus voor Valentijn. Wel fijn als het tot nu toe goed gaat. Al is het natuurlijk wel effe wat anders als het iedere dag school is.

Ik zie trouwens dat je zwanger bent van de derde. Gefeliciteerd!! Gaat het goed tot nu toe?

Ja vandaag de feestjes van de jongens en dan maandag echt naar school :shifty: Ben erg benieuwd idd hoe het gaat als hij echt de hele dag moet :wink: Want tot nu toe waren het alleen maar 4 woensdagochtenden :lol: Zwanger zijn valt me dit keer wat zwaarder dan de laatste 2 keren :wink: Ik ben heel erg moe en erg misselijk… 8 Maart 1e echo, dus hopelijk is wel alles goed :pray: En we gaan er gewoon van uit dat over een week of 5 a 6 de kwaaltjes wat minder zullen worden :lol:

Hoe is het met valentijn gegaan de afgelopen dagen?

Noa is vanmorgen weer naar school geweest en het gaat erg goed volgens de juf. Ze is enthousiast en doet al goed mee. Ze heeft het zelfs over “bij ons op school”. Hoe snel kan het gaan…

Geloof het of niet, maar maandag zijn 1e dag was het brullen :shock: :cry: Het was duidelijk dat het echt voorbij was met de speelmaandagen bij opa en oma en de gezellige middagen op de psz :shifty: Hij heeft wel 10 keer gezegd hoe lief hij me vindt en dat hij graag weer met me mee naar huis wilde :cry: Vond het heel moeilijk, maar heb flink mijn tranen ingeslikt omdat ik hem anders het idee zou kunnen geven dat het ook om te huilen was op school :shifty: Juf heeft hem toen op schoot genomen en ik heb voor het raam buiten gezwaaid :inlove: Toen ik hem om 12 uur ging ophalen was hij erg blij mama weer te zien, maar hij vond juf nu toch ook wel erg lief :inlove: :wink: Die vond ie eerst maar stom :lol: Maar ja, juf zei zelf ook dat het nu veel beter ging dan op de inloopochtenden omdat hij nu gewoon weet wat de regels zijn en dat moest ie toen nog even uitproberen :wink: Dinsdagmiddag heb ik hem thuisgehouden, hij was om 6 uur al wakker en toen ik hem ophaalde had ie erge buikpijn en toen hebben we na het broodje nog even heerlijk 3 uur met zijn drietjes geslapen :oops: Vandaag gaan we gewoon weer voor een hele dag :wink:

Fijn dat Noa het ook zo goed doet :thumbup: En dat ze het al bij ons op school noemt :inlove: Is toch altijd een fijn gevoel als je je zo achterlaat, als dat ze vreselijk aan het huilen zijn en het niet naar hun zin lijken te hebben :thumbdown: Nog eventjes en dan mag ze ook helemaal he :thumbup:

Oh nee!! Je zult het zien he, gaat het goed met wennen, krijg je dit!

Noa mag over anderhalve week. Vanaf de 16e gaat ze naar school.

Ja was echt een beetje jammer :shifty: Maar goed, nu gaat het goed en daar gaat het om :dance: Ja je “kleine” meis wordt de 15e alweer 4 he :inlove: Gaat hard he :roll: :lol:

Het gaat inderdaad hard, maar ze is er wel echt aan toe. Ze heeft heel veel zin in haar verjaardag, maar dan gaat het haar niet om het feestje en de cadeautjes, maar meer om het feit dat ze dan naar school gaat!

Zegt genoeg denk ik dan

Hey meis, ik wil je even van harte feliciteren met je lekkere moppie :inlove: :-* 4 Jaar alweer zeg pppfff! Morgen lekker naar school :dance: En ik las dat ze een behoorlijk hoog IQ heeft ook :thumbup: Zo zie je maar weer dat je de medici af en toe echt maar moet laten kletsen en naar je eigen gevoel moet luisteren :-*