mag ik ééééééven jullie aandacht?

Onze Tim (nog maar net een paar daagjes 3 jaar oud) loopt enkel in een onderbroek en is al de hele ochtend DROOG :inlove:



We zetten de (speciaal voor hem gekochte vrolijke kookwekker) op 30 minuten iedere keer en als die gaat springt hij juichend overeind om te plassen :inlove:



Ben zo super trots op mijn mannetje, daarnet kwam hij ook zeggen:“mama ik moet naar de cee, even plassen”



:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



(wel een beste klus ieder half uur, maar ja heb het er voor over :wink: )

:dance:

Ahhhh wat goed van Tim :thumbup: .





Leuk idee met die kookwekker zo kun je dat half uur steeds meer rekken ( die ga ik onthouden )



En nog veel suc6 :dance:

:dance: Wow wat knap van Tim!!! :mrgreen:

Hartstikke goed! :thumbup:



Mijn zoon was ook van de een op andere dag zindelijk (met 3 jaar en 4 maanden) en dat in een hele moeilijke periode, toen mijn dochter op de kinder-ic lag in Groningen. Ik was/ben ook hartstikke trots op hem!

@Joy wrote:

Hartstikke goed! :thumbup:



Mijn zoon was ook van de een op andere dag zindelijk (met 3 jaar en 4 maanden) en dat in een hele moeilijke periode, toen mijn dochter op de kinder-ic lag in Groningen. Ik was/ben ook hartstikke trots op hem!




dat is ook knap van jouw ventje!

Super van Tim!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Wat goed van Tim joh :clap: :clap: :clap: Hier dus ook met 3 jaar en 2 maanden van de een op de andere dag zomaar dag en nacht gelijk zindelijk :dance:

:think: misschien iets te enthousiast een topic geopend :oops: :lol:



Al 2 ongelukjes :roll: achter elkaar!



Maar goed al met al een best goede start toch? :clap:

Harstikke goed van hem hoor!! en ongelukjes gebeuren vast nog wel vaker.

Elk half uur is wel veel werk maar dat helpt het beste.



Sinds februari toen was ze net 3 jaar zijn we bezig met Yeline en ook eerst elk half uur proberen te plassen en later elk 3 kwartier en toen elk uur. Nu geeft ze al heel wat weken zelf aan dat ze moet plassen en poepen en het gaat harstikke goed. Heel af en toe heeft ze nog een ongelukje (1x per week a 2 weken) maar verder overdag helemaal droog. Ondanks ze nu al 2x een blaasontsteking tussendoor heeft gehad (maart en april) en een terug val had toen.



's nachts lukt het nog niet zonder luier want soms is ze droog 's ochtends en soms is dr luier wel nat, maar jah dat maakt niks uit overdag is het belangrijkste.

Knap zeg! :clap: :clap:

En wat leuk dattie zelf zo enthousiast is.

wat een grote vent



mijn zoon vorige week 2 heeft afgelopen maandag op het potje geplast.



ik wilde hem naar bed brengen en hij zij pot dus ik zei wil je op het potje jaaaaa

nou ok dan mag je op het potje dus hij er op gaan zitten, zit wat te kletsen staat op heeft hij gewoon geplast :mrgreen:





ik was ook zo trots

en heeft tik het doorgezet met zindelijk worden ?



leuek tijd is dat toch dan hé weer iets nieuws