Mijn zoontje kan nog niet zelf zitten. Zit wel graag op schoot en ik zet hem tegenwoordig ook 's middags even in de kinderstoel om mee te lunchen. Maar ik vraag me af of het eigenlijk wel mag? :think: Wat is jullie ervaring?
Tuurlijk mag het maar nog niet te lang.
Hij is bijna 7 maanden dus oefenen mag zeker al hoor! :thumbup: :-*
Hier ging ze eigenlijk pas de kinderstoel in toen ze kon zitten.
Daarvoor zat ze in een wippert, ja nou zat halfliggend
Noëlle zit/ligt nog in de wipper. Ga van de week wel een kinderstoel aanschaffen en haar daarin zetten. Niet te lang trouwens, alleen met het groente en fruithapje.
hier de tip van de logopediste om zittend in de kinderstoel eten aan te bieden. dit voorkomt verslikking. dus ook al kunnen ze nog niet zitten, gewoon met een stoelverkleiner in de rug!
Hier zitten de jongens ook vanaf dat ze 7 maanden zijn (en brood gingen eten) in de kinderstoel. Fruithapje/groentehapje deed ik voor die tijd in een zitkussen (doomoo seat) maar met brood leek me half liggend eten niet zo verstandig. Idd extra kussen in de rug, en maar eventjes (kwartiertje) erin. Ze kunnen nu nog steeds niet echt los zitten (kukelen na minder dan een halve minuut om) maar zitten ondertussen wel duidelijk steeds steviger in de kinderstoel, ook met de rug ‘los’ van de leuning zeg maar. Nu zitten ze een enkele keer ook wat langer (30 a 40 minuten ofzo) in de stoel.
zolang je merkt dat je kindje er geen last van heeft en je hem er afentoe in zit denk ik dat het alleen maar goed voor hem is toch?
floris zat er al in vanaf dat hij bijna 5 maand was.ik heb er dan wel een met een verkleiner en een 5 puntsgordel… het ging vanaf het begin geweldig :thumbup:
Wij hebben een kinderstoel die je kunt kantelen en ik vind hem ideaal
Ik geloof dat Myrthe er inmiddes al 3 maanden in zit
Ik denk dat je het gewoon even aan moet kijken hoe het gaat en of jullie kleine er zelf wel goed inzit en het wel fijn vind zitten
Juul zat er geloof ik al in met 4 maanden en Imme heeft er laatst ook 2 minuutjes in gezeten, ze vond het geweldig!!