Mag het ietsje meer zijn (lunch ideeen)?

Wel fijn dat jullie serieus genomen worden. Ik ging met zoonlief ooit naar de kinderarts wegens altijd koud hebben en zo mager maar er werd eigenlijk pas echt goed onderzocht toen hij ook nog erg benauwd was door zn astma :?



De muffins kan je prima invriezen, hoewel ik ze warm echt het lekkerst vind, maar ja, dat zijn ze in de pauze zowiezo niet meer.

Je kunt de nutridrink ook met vanalles mixen. Ipv dat hij het flesje opdrinkt, kun je het ook door de vla gebruiken of in pap (weet niet of hij dat lust? bambix, custard, griesmeel, havermout, rijste-?). De melk (neutraal) variant bedoel ik dan. Al denk ik dat de bananen of vanille versie ook wel werkt.



Je kunt dat ook in het muffin recept gebruiken, in de pannenkoeken in plaats van (een deel van) de melk.



Smeerleverworst heb je ook in een vegetarische variant. De AH heeft er 1 (maar die vind ik persoonlijk niet erg lekker, is erg korrelig). De natuurwinkel heeft het volgens mij ook.



Ik heb iemand die heel vaak bakt en zelf recepten voor brood maakt, gevraagd of ze een recept kan maken voor brood met nutridrink. En dan ook echt lékker brood, want het recept wat Nutricia er voor geeft is blughhh. Ook voor bijv. de volkoren variant. Als het haar lukt een lekker recept te vinden zal ik je een seintje geven.



Houdt hij ook van cake?