Mag een baby in een badedasbadje?

Ik zou graag met mijn baby in het grote bad willen. Het liefst gebruik ik zelf kneipp-olie :snooty: , maar daar mag hij niet in. Zelf vind ik badedas ook erg lekker. We gebruikten het in de verzorging op het werk ook vaak als een 'goed’product om te gebruiken in bad als een bewoner iets heeft. Dus ik kan me indenken :think: dat badedas zo vriendelijk is, dat een baby er ook in mag. Google leverd geen antwoord… wie wel?

Tsja is een kwestie van uitproberen denk ik.

Maar een baby huid is nou eenmaal kwetsbaarder dan een volwassen huid. En ik zie dat je kindje pas 2 maandjes oud is, ik zou het risico niet nemen.



Waarom niet samen in een bad met baby spul? Dat is hoe wij dat in het begin gedaan hebben. :inlove:

Sja ik zou het ook gewoon proberen. Er zijn altijd wel voorstanders en tegenstanders over ieder onderwerp te vinden. En alles wat vroeger mocht, mag nu niet meer en in de toekomst vast weer wel dus… ik zou me er niet druk om maken en gewoon doen.

Wij gaan gewoon met onze dochter (2,5) in bad met babybadschuim. Schuimt net zo goed en lekker zacht aan de oogjes.

ik ga in bad zonder zeep want ze drinkt soms van het water

en als ik zeep doe ga ik gewoon met zwitsal vind ik zelf ook lekker!!

ik douch me daarna toch af

Ah ja, zwitsal is ook wel lekker, maar alles ruikt :shifty: in huis al zo naar baby. Dus vindt ik iets anders soms ook wel lekker. :wink:

Bedoel je die originele groene badedas? Denk van wel?

Die is misschien wel iets te aggresief voor babyhuidjes.

Mijn oma heeft dat namelijk eens onverdund op haar huid gesmeerd omdat ze daar iets aan had en was toen helemaal “verbrand” of had er uitslag van.

En er zijn altijd uiteenlopende meningen ja. Maar ik zou voor baby’s gewoon babyzeep enzo gebruiken. Of gewoon water.

Badedas droogt nogal uit, ik zou het zelf niet doen bij een jonge baby.

:shock:

Oke, ik denk dat ik het maar niet doe. Mij leek die groene idd zo vriendelijk als wat.



Ah douchen met ons vindt hij eigenlijk nog het lekkerst :inlove: , dus dat doen we nu voornamelijk.

zou het zelf niet doen.



zijn zoveel babyhuid vriendelijke producten te koop die niet helemaal naar babyproducten (zoals zwitsal) ruiken. Zou dat lekker halen.