mag dit?

ik enthousiast een kaartje gefreubeld,



Is het 15x15 cm



En ik vind er geen enveloppen bij. De andere 4 kante kaarten zijn een stuk kleiner.

Mag je zelf een envelop in elkaar maken of moet je echt een ‘officieel’ envelopje erom heen doen?

Tuurlijk mag dat. Ik verstuur heel vaak post dmv een zelfgemaakte envelop. Verder moet je wel letten op de afmetingen. Enveloppen kleiner dan 10x10 mogen geloof ik niet.

Dank je wel! ik ga er gewoon 1 maken, van wit papier, lijkt het net echt.



straks kon het niet en raakt mijn kaartje kwijt ofzo :think:

zooooow wat creatief ben jij zeg, je maakt gewoon kaartjes en envelopjes alsof het niets is

haha, nou de envelopjes heb ik wat meer moeite mee :oops:



het is zelfs zo slecht dat ik ze nu maar besteld heb via internet :silenced:

ik maakte vroeger heel vaak enveloppen van een pagina uit een tijdschrift.

van bv een mooie advertentie ofzo. kwam altijd aan hoor :smiley:

als het adres er maar duidelijk op zit en genoeg postzegels :stuck_out_tongue:

@JannieElmo wrote:

ik maakte vroeger heel vaak enveloppen van een pagina uit een tijdschrift.

van bv een mooie advertentie ofzo. kwam altijd aan hoor :smiley:

als het adres er maar duidelijk op zit en genoeg postzegels :stuck_out_tongue:




haha dat komt me bekend voor :mrgreen: later, toen de email haar intrede had gedaan, werden het cd-hoesjes die ik er van maakte, maar sinds het mp3-tijdperk heb ik nog geen nieuw doel gevonden voor mijn mooie pagina’s uit de national geographic e.d. :smiley:

Het is wel een bestaande afmeting hoor! Mijn geboortekaartjes waren ook 15*15 cm, en ik heb nog 4 enveloppen over! Maar weet niet hoe veel je er nodig hebt.

@patricia26 wrote:

Het is wel een bestaande afmeting hoor! Mijn geboortekaartjes waren ook 1515 cm, en ik heb nog 4 enveloppen over! Maar weet niet hoe veel je er nodig hebt.




wat lief :-



Maar ik heb er nu 5 besteld via een online winkel.

Dus ik neem aan dat ze goed zijn :lol: