maestro

wie kijkt ook?

ik vind het een erg mooi programma.

wat een top orkest en gewoon genieten om de “dirigenten” te zien strubbelenen genieten.

Ik vind het ook leuk. Ik heb me nooit beseft dat een dirigent zo belangrijk was. Echt mooi om te zien en horen hoe die reageren op de dirigent.

ik heb zelf jarenlang in een harmonie gespeelt, dus ben me wel bewust van de impact van een dirigent.

Maar vind het ook mooi om te zien hoe ze zich zo goed ontwikkelen al binnen een week.

nou ja, sommige dan

Ja, hier ook gekeken. Geweldig programma. Ik speel zelf ook in een harmonie, en ik merk dat ik meer in de gaten heb wat er gebeurt dan bijv. mijn man, die niet echt muzikaal is.

ik heb het vorige week bij toeval gezien, en gisteren ook gekeken, maar die michiel die mag er van mij toch uit… had liever joep door zien gaan…





maar vind het erg leuk. nu hoor je dus ook hoe en wat een dirigent doet…

Ja, leuk programma.

Weer eens wat anders :smiley:

Ik speel zelf in een fanfare, dus het is wel erg leuk om te zien hoe deze ‘dirigenten’ het orkest besturen, haha.

Heb zelf ook jaren in een fanfare gespeeld, grappig om te zien hoe het orkest mee gaat met de ´dirigent´ :mrgreen:

Heel leuk programma.

Ik vind vooral Linette en Tanja echt gevoel er voor hebben.

Michiel vind ik een echte komiek,vooral die onzichtbare bladzijdes omlaan vond ik hilarisch! :lol:

Ik ook, vond Michiel hilarisch!

Wat een leuk programma zeg, heb echt heel hard moeten lachen.

Respect voor dirigeren hoor, hartstikke moeilijk :thumbup:

ik vind het ook vooral leuk om de verschillen te zien.

een tanja die er doorheen “fladdert”, een ander die de komiek uit hangt door bladzijdes om te slaan, een ander die er echt feeling voor lijkt te hebben enz.



leuk leuk leuk!

Ja haha, totaal verschillende mensen. Geen reclame en niet zo langdradig, goed opgezet, wel jammer dat joep eruit moest, vond hem ook wel leuk hoor

ja geen reclame is altijd prettig vind ik.

OOk de tijdsduur vind ik prima. OP zich zou het best nog iets langer mogen duren want vind het erg leuk :smiley: maar vermoed dat het dan sneller gaat vervelen.

Joep vond ik ook leuk. Had hem er liever in gehad maar goed, ik zit niet in het orkest natuurlijk :smiley:

Ik vind het geweldig! Ik was alle andere talentenshows al een paar seizoenen helemaal zat, ik geloof dat de eerste versie van The Voice de laatste is die ik gezien heb.

Maar dit! Ik hou verschrikkelijk veel van klassieke muziek en vind het heel mooi om het uitgevoerd door een orkest te zien. Een bevlogen dirigent maakt het dan nog een beetje mooier.

Ik moet eerlijk zeggen dat Lenette me echt raakte in de tweede aflevering.

ze raakte mij ook hoor.

vond haar echt enorm goed. En dan hebben ze natuurlijk een geweldig orkest tegenover zich zitten.

ja ik geniet ervan.

geniet van de muziek ,maar ook van de prestatie die ze neerzetten…

Gisteren voor het eerst gekeken via internet, alle 2 achter elkaar. Echt leuk! En fan van Lenette!

fenomenaal! ook reuze om eens te zien hoe dat nou precies in zijn werk steekt!