Madeleine McCann: 1 jaar na haar verdwijning.

Vanavond rond half 11 begon er een Documentaire over Madeleine McCann, het kleine meisje dat vermist word sinds 3 mei 2007.

Ik ben het nu aan het kijken maar word er erg verdrietig van.

Welke &^*$ doet dat nou een jong kind mee nemen…? wie neemt er zowiezo een kind mee die niet van hem/haar is…?

Wou het even kwijt als je wil kijken…

Morgen is het ook op SBS om 23.10 uur.

van de tvgids.nl

Madeleine McCann: Een jaar verderDocumentaire

waarin de ouders van de sinds 3 mei 2007 vermiste Britse peuter Madeleine McCann worden gevolgd. Sinds de toen driejarige Maddie McCann spoorloos verdween uit het vakantieappartement in het Portugese Praia da Luz, hebben ouders Gerry en Kate onafgebroken aandacht gevraagd voor deze zaak, waarin ze zelf ook verdachten werden. Hoe controversieel de feiten ook zijn, het allerbelangrijkst is dat Maddie, inmiddels een jaar na dato, nog altijd wordt vermist en moet worden gevonden.

FIND Madeleine

chips het eerste gedeelte gemist :x

Tnx voor het posten anders had ik het helemaal niet gezien :smiley:

Dus nu maar ffen kijken want dit trekt echt wel mijn aandacht,

Jeetje wat zul je je k*t voelen zeg als ouders zijne…

Vreselijk verhaal is het.

Geloof nooit dat het meiske ooit nog teruggevonden wordt.

Terwijl interpol en politie en dergelijke wel haar ouders hebben verhoord.

Omdat hun verhaal niet klopte en het elke keer anders werd verteld.

Zullen hun er wat mee te maken hebben?

En zal jij je kind (ook al was er geen ontvoering gebeurt.) alleen laten terwijl jij lekker uit eten gaat? (want hun gingen zonder babyfoon?:S)

en voor nog meer : http://nl.wikipedia.org/wiki/Madeleine_McCann

Nee absoluut niet…als ze alleen is dan let de buurvrouw op het huis (heeft huissleutel in geval van nood) en dan zijn de deuren op alle sloten alle ramen goed dicht en heb ik babyfoon mee,

gebeurd af en toe dan loop ik naar voor in de straat met de hondjes maar dan blijf ik bij de straat staan zodat ik de hele straat kan overzien,

en de hondjes hun behoefte kunnen doen :mrgreen:

Maar als ik op vakantie ben, now way…

of de ouders er wat mee te maken hebben…

weet het niet :think:

Ik weet het ook niet of de ouders er wat mee te maken hebben.

Maar ja zeg nooit nooit…

Al zou ik niet begrijpen dat hun er wat te maken mee hebben, want wie doet dat hun eigen kind nou aan? Dan zouden ze hun tweeling toch ook mee hebben ‘gegeven?’

En inderdaad mijn zus ging altijd even kopje koffie drinken bij de buurvrouw, babyfoon mee. Ook al was ik thuis gewoon voor de zekerheid niet om dat ze mij niet vertrouwden.

Nu laat ze haar kids ook niet thuis alleen als er iemand anders in huis is.

Als ze liggen te slapen wacht ze net zo lang tot ze wakker zijn. Anders gaat ze niet weg, en op vakantie? Dan al helemaal niet.

heb t vol ongeloof zitten kijken. Hartverscheurend

Onvoorstelbaar is en blijft het. Als je er naar kijkt wordt je er al helemaal naar van, laat staan dat het jouw kindje is wat vermist wordt.

Ik zou er persoonlijk ook niet voor kiezen om mijn kindje alleen achter te laten en rustig te gaan eten. Maar ook al doe je het wel dan geeft het nog niemand het recht om met zijn of haar tengels aan je kind te zitten.

Inderdaad dat is ook wel zo…

Niemand heeft het recht om een kind mee te nemen !!

ik ben er heilig van overteugd dat de ouders er helemaal niks mee te maken hebben. ik vind het ook heel goed dat ze zich inzetten voor amber alert. hun zijn zeker niet de enigste ouders die deze nacht merrie meemaken.

Ik ga ook niet naar de buurvrouw als mijn kids op bed liggen. Zelfs de vuilnisbak haal ik niet naar binnen.

Op de babyfoon hoor je niet dat er brand is ofzo he.

Ik heb een hele andere mening erover. Ik zeg dus niet dat die ouders het gedaan hebben want idd je moet zoiezo van andermans kinderen afblijven.

Maar ik blijf erbij wie laat hun kind lekker alleen om zelf maar lekker te gaan drinken sorry. Je gaat op vakantie met kids dan weet je dat dat gewoon niet meer kan. Ze hebben het niet gedaan ok. Maar ik vind ze erg onverantwoordelijk. Je weet dat er gekken rondlopen helaas en daar moet je toch rekening mee houden. Ook al is het te gemakkelijk om te zeggen ze moeten dan van je kind afblijven. Maar helaas werkt dat niet zo. Je bent als ouders verantwoordelijk voor je kids. Hun zullen altijd een schuldgevoel houden van had ik ze maar niet alleen gelaten. Dat gevoel zou ik nooit hebben.( Dan zeg ik er wel bij dat ik hoop dat het ons en niemand overkomt) Omdat ik mijn kids niet alleen laat. Niet op zo,n manier dat wij maar lol hebben. Als ouders dat willen doen moeten ze zelf weten maar ik zou mijn kinderen in zulke situatie nooit alleen laten.

Wij gaan ook 1 juni weg. Goh we laten de kids mooi op hun kamer en wij gaan de hort op. Het zou erg lekker zijn ja. Maar we weten dat dat gewoon niet kan en we vinden het goed zo. Je kan niet alles voorkomen ,maar hier ben je wel zelf bij.

Ik weet dat veel emnsen het doen. Moeten ze zelf weten. Maar het zou absoluut niet mijn keus zijn. Hoe kan ik nog fijn uitgaan. Mijn kids zijn het belangrijkste. Ik zou alleen maar denken steeds hoe zal het met ze zijn.

Er zijn zoveel vraagtekens nog. Ik weet het niet. Het is en blijft vreemd.

er is hier al een hele discussie over geweest :wink:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=38733

ze hadden zicht op het appartement ze gingen om het half uur kijken zo doen dat vele ouders, maar bij hun ging het nou net mis.

er zullen ook vele ouders het niet doen maar hun zijn niet de enigste die het wel doen.

Nee dat zei ik net ook al veel mensen doen het. Niet mijn keus.

@karin wrote:

Wij gaan ook 1 juni weg. Goh we laten de kids mooi op hun kamer en wij gaan de hort op. Het zou erg lekker zijn ja. Maar we weten dat dat gewoon niet kan en we vinden het goed zo. Je kan niet alles voorkomen ,maar hier ben je wel zelf bij.

Er zijn zoveel vraagtekens nog. Ik weet het niet. Het is en blijft vreemd.

ze waren niet de hort op ze waren wat gaan eten op een paar meter afstand. zo raar is het niet om eens wat te gaan eten in het complex eens een avondje zonder kids. (althans ik vind het niet zo raar om wat te gaan eten, als je thuis een hele grote tuin hebt en je zit daar te eten en je ziet niet wat er binnen gebeurt, kan er ook veel gebeuren. natuurlijk zal dit helemaal uitzonderlijk zijn maar alles kan dus blijkbaar.)

Nou ik las dat het helemaal niet op het complex was hoor. Of heb ik het mis. Was een pizzeria. Maar goed dat maakt niks uit.

Ja ik weet dat het dichtbij ook kan gebeuren .Maar dat doen wij ook niet. Dat we de kids in de hotelkamer alleen laten en beneden wat gaan drinken. Zelfs dat doen we niet. Kun je zien dat het ook zo kan gebeuren als je beneden bent bij het complex. Nee niks voor mij. Ik zou niet fijn kunnen ontspannen Ook al zou het beneden zijn. Dat maakt voor ons niks uit. Zelfs dan doen we het niet.

Wat wij doen straks de kids op bed leggen s,avonds en heerlijk op het balkon zitten met een drankje, uitzicht op zee. En de kids in de buurt. Daar kan een etentje beneden niet tegen op. Geen stress van hoe zou het met de kids zijn. Of dat je omstebeurten moet gaan kijken. Ik vind dat geen lekker gevoel. Ik heb vakantie en wil ik niet stressen.

Ik heb gewoon maar dat is mijn of onze mening zeg maar dat we met het hele gezin op vakantie zijn. En dan weet je gewoon dat niet alles meer kan. Ik respecteer dat anderen het wel doen moeten ze zelf weten maar niet hier. Ik zou niet fijn eten. Ik zou echt een gevoel krijgen dat ik mijn kinderen drop omzelf plezier te gaan maken. Maar dat gevoel zou ik wel krijgen. Maar dat is ieder voor zich.

En wat ik ook niet snap is Als je een keertje alleen wilt eten. Huur dan een oppas. Die hebben ze wel daar in het hotel. Hun kunnen dat echt wel betalen. En het is een goed hotel dus ook goeie oppascentrales. Maar hun antwoord was we willen geen vreemden bij onze kinderen ok. Maar nu heeft een vreemde hun kindje meegenomen. En ik kan het gevoel wel snappen dat je geen vreemden bij je kind wel hebben. Maar dan als wij daar problemen mee hebben de keus snel gemaakt zou zijn. We blijven gewoon bij de kids. Maar dat is bij ons zo.

Ik blijf het vreemd vinden allemaal hoor.

Waarom hebben ze alleen maar madelaine meegenomen. Zijn die anderen niet wakker geworden etc.

Zijn die geruchten waar van die ouders vooral haar moeder.

Je weet het niet. Het ergste van alles is Madelaine komt niet meer terug. :cry: Hoop ik wel maar dat zal helaas denk ik niet meer gebeuren helemaal niet na een jaar.

Pff alweer een jaar gaat wel snel hoor.

@monique wrote:

ze waren niet de hort op ze waren wat gaan eten op een paar meter afstand. zo raar is het niet om eens wat te gaan eten in het complex eens een avondje zonder kids. (althans ik vind het niet zo raar om wat te gaan eten, als je thuis een hele grote tuin hebt en je zit daar te eten en je ziet niet wat er binnen gebeurt, kan er ook veel gebeuren. natuurlijk zal dit helemaal uitzonderlijk zijn maar alles kan dus blijkbaar.)

Nou, ik vind het wél raar.

Je gaat gewoon niet 80 m verderop zitten eten als je kids in bed liggen met de deuren open. Dan vraag je toch om moeilijkheden!? :think:

Vooral in een vreemd land.

En mijn tuin is ook groot en als ik daar ga zitten en de kleinste ligt in bed, heb ik daar een babyfoon voor.

Maargoed, we kunnen hier ook wel weer meer dan 100 pagina’s over vol gaan discusieëren, feit blijft dat het kindje hoe dan ook nog steeds niet bij haar ouders is…

Laten we daar liever over praten dan over de zgn feiten te beppen…

We waren er niet bij dus tja… :mrgreen:

Maddie in vliegtuig Brazilië?

AMSTERDAM - En weer gloort er een beetje hoop voor Kate en Gerry McCann: Interpol onderzoekt een melding dat het nu een jaar vermiste meisje in een Braziliaans vliegtuig zou hebben gezeten.

Het vliegtuig was onderweg naar de metropool Sao Paulo.

De melding is alweer van zes weken geleden, maar de politie is nog bezig met het natrekken van de passagierslijst.

‘Een ambassade’ in Brazilië zou de melding aan Interpol hebben doorgegeven.

De politie heeft wereldwijd de handen vol aan de vermissing van Maddie. In tientallen landen werden tips nagetrokken.

Al vorig jaar was in Rio de Janeiro iemand naar voren gekomen die een man met een meisje zoals Maddie had gezien op een markt, zo meldt The Sun.