maclaren buggy zwenkwiel stuk, nieuwe?

Ja echt, mijn maclaren buggy is stuk :shock: Een van de zwenkwielen is verbogen en we krijgen hem met geen mogelijkheid meer recht. Nu vroeg ik me af of iemand weet of en waar je nieuwe zwenkwielen kunt bestellen? Ik kan het online niet vinden…

Kun je niet naar maclaren mailen? Misschien valt het nog wel onder de garantie.

nee, geen garantie, heb hem 5 jaar geleden via mp gekocht…En ik heb hem zelf stukgemaakt met mijn auto :oops: Maar heeft maclaren een mailadres dan? Ik heb nog niets kunnen vinden?

Ik heb een keer een probleem gehad met mijn remblokjes. Dat konden ze gewoon in de winkel verhelpen.

Zou dus gewoon naar een babyzaak gaan waar ze buggy´s verkopen en het daar vragen. Zij hebben natuurlijk contacten.

is het niet goedkoper via mp weer een andere maclaren te kopen?

wij hebben een maclaren quest via mp voor 20 euro… hier en daar wat sleets, maar wel schoon en alles werkt. Ligt standaard in de auto…

De maclarens die ik zag op mp waren toch gauw 40 euro, dat vind ik dan jammer, dat zou de mijne ook waard zijn als dat wiel goed was :? Maar ik heb nog eens mijn gewicht erop gezet terwijl ik het zwenkwiel vast had gezet en toen kreeg ik m toch een stuk rechter. De wielen kunnen nu beide draaien en de grond raken. Als je goed kijkt zie je nog dat ze wat scheef staan, maar het valt bijna niet meer op :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: Dus ik laat het zo, hij functioneert weer prima :thumbup:

(je zou toch denken dat een buggy wel meer schade heeft als je er perongeluk met je auto overheen rijdt :mrgreen: )

Gni gni geen MacLaren maar een Samsonite buggy. 8) Stoer dat ie weer zo recht is en bruikbaar. :thumbup: Je zou haast voor de gein MacLaren mailen dat je toch wel erg te spreken bent over de kwaliteit. :lol:

1. :thumbup: