machteging is afgewezen

hoi hoi.

Ik had een machteging nodig om puregon vergoed te krijgen,en kreeg net een brief van de z en z dat het is afgewezen… nu kan ik dus twee dingen doen


  • stoppen met puregon en mijn kinderwens opzij zetten ( wat ik dus echt niet kan !)


  • doorgaan en mezelf giga in de schulden steken. dan ben ik straks zwanger maar heb ik een hoop schulden. is ook geen lekker begin.



    Hoorde net wel dat er vanaf januari alle hormoonbehandelingen vergoed worden,maar kan er niets over vinden op de site van zorg en zekerheid. weet iemand er misschien vanaf?



    Voel me echt kl*te.



    xxx

OH…ik ben er niet zo in thuis. Zelf zit ik bij IZZ en daar wordt volgens mij wel alles vergoed. Ook 1e IVF zit weer terug in de basisverzekering, dus lijkt mij ook de hormonen.

Gauw bellen morgen en vragen en anders voor 1 januari overstappen op een andere verzekering!!!

Suc6. Belachelijk dat je je daar zo mee bezig moet houden, maar goed.



Gr.

Ineke

dan ga je toch gewoon per 1 januari naar een ander zorgverzekeraar, die dat wel allemaal vergoed, en als de zenz goedkoper is stapje daarna weer terug.

Volgens mij kun je ook veel ziektekosten die niet vergoed worden, aftrekken van de belasting. Misschien kun je daar ook eens informeren.

En inderdaad een andere zorgverzekeraar zoeken. 'k Vind het persoonlijk belachelijk dat je zoiets niet vergoed krijgt.



Sterkte ermee,

groetjes,

Heleen :-*

Jeetje wat vervelend zeg. Zeggen ze ook waarom ze het niet vergoeden? Is het omdat ze het bij niemand doen of zijn er andere redenen?? Wat dat zou je bij een andere verzekering ook moeten checken dan. Succes ermee hoor!