MacBook, (nu instellingen vraagje)

Weet iemand of die appeltjes wel eens in de aanbieding zijn? Mijn laptop is aan het stuk gaan, en ik wil graag een apple, maar die zijn € 999,- Dat houd me een beetje tegen. Weet iemand of ze wel eens in de aanbieding zijn?

Nee helaas, ik heb het in elk geval nog nooit gezien :frowning:

Bij de online store van apple heb je dezelfde prijzen als in de winkels. Heel misschien als je geluk hebt dat er net een nieuwe versie uitkomt dat je dan ergens de oude versie tegenkomt, maar ook dan is de korting niet hoog.

Als je uitbreidingen wilt (meer geheugen ofzo) dan kun je daarin ooit wel eens op de ene pek net goedkoper uitzijn dan op de andere, maar ook die verschillen zijn minimaal.

Maaaaaar: een macbook is zijn geld echt zeker wel waard :inlove:

@Drella wrote:

Maaaaaar: een macbook is zijn geld echt zeker wel waard :inlove:

nou daar ben ik wel van overtuigd! alleen is het de vraag of wij het geld nu er voor over hebben, of toch voor een goedkopere zullen gaan.

Als je je zinnen op een macbook gezet hebt krijg je spijt als je hem niet koopt :angel:

Met onderwijskorting krijg je 100 euro korting. Dat scheelt toch mooi weer. Via de Apple website kun je ook met onderwijskorting bestellen.

Of idd een ouder model dat nog op voorraad is, meestal ook 100 euro minder.

kittycat, daar ben ik ook bang voor, alleen voor die paar honderd euro meer kunnen we ook andere (dringende) dingen doen, dat maakt de keus zo moeilijk.

Ze zijn eigenlijk nooit in de aanbieding.

Ik denk dat je gewoon moet bedenken waarom je een macbook wil.

Is het omdat ze opeens zo populair worden, of echt vanwege de ‘inhoud’. Als het laatste het geval is, denk ik dat je er gewoon voor moet gaan, want daar krijg je geen spijt van!

Wij hebben al bijna 10 jaar een apple (inmiddels wel al het 3e model…), en sinds 1,5 jaar ook een macbook erbij. Wij zouden absoluut nooit meer een andere computer willen!

Mediamarkt volgens mijn max 100 euro korting.

Moet maar ff kijken op hun site

Bij de apple store worden ook tweedehandsproducten verkocht die door een keuring zijn gegaan

Wat is nou precies het voordeel, behalve dat het sneller is en minder virus-gevoelig?? :think:

Dat moet je echt ervaren geloof ik :wink:

Ik was ook sceptisch, maaaarrrr uiteindelijk ben ik super blij met mijn macbookje. Hij is klein, mooi, snel, handig, duidelijk en super betrouwbaar. Ik heb hem 2 jaar en hij is nog nooit vastgelopen.

Toch een kwestie van uitproberen dus… :think:

@hanneke wrote:

Wat is nou precies het voordeel, behalve dat het sneller is en minder virus-gevoelig?? :think:

veel gebruiksvriendelijker en veel meer mogelijkheden met mooie programma’s. (zegt iemand die zelf windowsmachine heeft draaien, haha. Ik zie echter wel bij mijn man de grote voordelen, hij is helemaal apple fan.)

de kogel is door de kerk,

ik stap over op een MacBook (de witte)

En daar zit ik dan met mijn super mooie, snelle appeltje. Ik ben blij, al is het wel nog wennen.

Mijn ziggo-account wil dat ik een computernaam invoer, een cp-nummer. Ik kan alleen niet vinden waar ik dat moet invullen. Weet een van de apple gebruikers raad?

Geen idee, geen ervaring met Ziggo. Ik hoef alleen maar mijn netwerkkabel in te pluggen en ik heb verbinding.

Anders even Ziggo bellen? Want dit is geen instelling die met mac te maken heeft maar met Ziggo, vermoed ik. :think:

Maar gefeliciteerd met je eerste mac! :dance:

dank je.

ik heb een draadloos internet gedoe. Dat werkt want ik zit met jou te schrijven via de mac (en ooooow wat is het beeld mooi, stabiel, en wat is hij lekker snel, super!!)

ik kan ook mail binnen halen, alleen ik kan het niet verzenden. Ik weet dat ik iets fout doe, maar ik kan er niet achter komen wat.

De computernaam is ondertussen gevonden.

Once you go Mac you never go back :thumbup:

Probeer je je mail in te stellen in Entourage? Ik heb ook Mac + Ziggo, maar heb nog nooit van een cp-nummer gehoord… :think:

Mijn man heeft een Mac-book en ik een Windows laptop. Dat ding van mij is traaaaaaag en loopt vaak vast. Die van hem is snel, nooit vastlopers, geen virussen… ideaaaaal! Wij hebben nu ook een I-pad gekocht. Echt 1 woord: GE-WEL-DIG :thumbup: !!

Is dat geen optie voor je? Wat wil je ermee? Een I-pad is toch goedkoper dan een Mac-book!