Ik ben op wehkamp aan het kijken voor een esprit broek. Ik kan in mijn huidige broek alleen geen spijkerbroekmaat vinden. wie helpt?
D38
UK 12
i 42
US 8
F 40
Short
Wel;ke maat moet ik dan bestellen?
Er staan maten rond de 30
Welke damesmaat heb je ?
Edit beheer: link verwijderd
misschien heb je daar iets aan? Helemaal onderaan staan jeans amerikaanse maten, en ik denk dat dat de maten zijn die ze bij wehkamp hebben maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
@Kimmygirl wrote:
Edit beheer: link verwijderd
misschien heb je daar iets aan? Helemaal onderaan staan jeans amerikaanse maten, en ik denk dat dat de maten zijn die ze bij wehkamp hebben maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Uhmmmmmmmm, ik zie het niet
@Karin2 wrote:
Welke damesmaat heb je ?
Beetje wisselend.
Qua broek ligt het eraan hoe het valt. Meestal maat 38/40
aaah, verkeerde link. Link wordt niet goed overgenomen en verwijst naar de indexpagina
Jeans - Amerikaanse Maten.
27 28 29 30 31 32 33 34 36 38 40 42
Damesmaat 32 34 34/36 36 36/38 38 40 42 44 46 . .
Hmmm, niet echt duidelijk zo
Maar krijg het niet beter, anders even googelen op amerikaanse maten jeans krijg je van die omrekentabbeletjes
Amerikaans maat 31 = 36/38
maat 32 = 38
maat 33 = 40
Tenmisnte dat staat dus in die tabel
@Kimmygirl wrote:
Amerikaans maat 31 = 36/38
maat 32 = 38
maat 33 = 40
Tenmisnte dat staat dus in die tabel![]()
Oké, ik moet dus maat 32 bestellen. Komt me ook wle vaag bekend voor
Ja ik zou ook maat 32 bestellen. Ik heb dezelfde maat als jij.
@Karin2 wrote:
Ja ik zou ook maat 32 bestellen. Ik heb dezelfde maat als jij.
Heo lang en zwaar ben jij? Ter vergelijking? Mag ook via PB

Ik zeg het alleen als jij het ook zegt :mrgreen:
Ik pb wel even.
Ik zou er twee in verschillende maten bestellen. Dan kan je degene die niet past terugsturen.
Er is mij altijd verteld dat je bij jeansbroeken 8 moet optellen, dan heb je de normale damesmaat. (ligt wel heel erg aan het model, je hebt zoveel soorten tegenwoordig)
jeans 32 = maat 40
Ik had gister bij de H&M een logg straightleg aan maat 32. (31 kon ook, maar zat niet lekker op mijn buik, is mijn probleemgebied)
ik ben 1.71 en weeg nu 73 kilo.
Ik zou voor maat 31 of 32 gaan.
Ik heb van gewone maat, maat 42/44 en van esprit spijkerbroeken maat 33 geloof ik? :think:
Weet in elk geval, dat toen ik maat 38/40 ik toen van amerikaanse maten, maat 31 of 32 had
Esprit spijkerbroeken zitten over het algemeen best ruim. Ik weeg momenteel 70 :? bij 1,64 en pas makkelijk in mt 31 van Esprit.
Maat 38 is 30 of 31.
Op de site van Esprit vind je meer info over de maten.
Dan denk ik, dat ik toch maat 30 of 31 nodig heb