Maat zwembroek

Als jullie een zwembroek kopen voor de kleine, nemen jullie dan precies de broekmaat die die op dat moment heeft of kleiner omdat er geen luier in de zwembroek gaat?? :think:

Groetjes

Als het een speciale zwembroek is, die zonder luier gedragen kan worden, dan zou ik een maat kleiner doen dan de broekmaat. Met luier zou ik de huidige maat nemen.

Tis een gewoon zwembroekje, dus geen short of iets met pijpjes ofzo. Er gaat geen luier in, maar houden ze daar al geen rekening mee dan denk je? :think:

Moeilijk hoor…

Nee ze houden er geen rekening mee dat er een luier in gaat.

Doe bij mijn dochtertje ook nooit geen zwemluier in een zwembroekje.

Maar mijn dochtertje heeft kledingmaat 86, en in een zwembroekje heeft ze 92/104 :shock:

Maja ze heeft dan best wel dikke billetjes, maar vind ze allemaal wel klein uitvallen :shifty:

Oe jeetje, nu weet ik het helemaal niet meer :mrgreen:

@romata wrote:

Nee ze houden er geen rekening mee dat er een luier in gaat.

Doe bij mijn dochtertje ook nooit geen zwemluier in een zwembroekje.

Maar mijn dochtertje heeft kledingmaat 86, en in een zwembroekje heeft ze 92/104 :shock:

Maja ze heeft dan best wel dikke billetjes, maar vind ze allemaal wel klein uitvallen :shifty:

Bij ons juist andersom (die van mij hebben geen billen). Kes heeft maat 104 van kleding maar zijn zwembroeken 86-92 past hij nog steeds!

Ik heb altijd gewoon dezelfde maat zwembroek als kledingmaat die ze hadden gekocht toen ze nog een luier aan hadden. Zo’n zwemluier is niet zo dik, die paste er wel makkelijk onder.

zit even heel hard te denken aan vorig jaar… maar toen had onze jongste maatje 74 kleding EN zwembroekje en daar ging gewoon een zwemluier onder.

Bij de oudste 2 heb ik altijd een maat kleiner dan de broekmaat bij gebrek aan spek op de billen :lol:

Mijn dochter heeft nu maatje 80 (voor de lengte) en haar zwembroekje is maatje 68 en daar gaat ze nog gewoon met zwemluier in.

Neem anders een kort broekje die goed zit mee naar de winkel, dan kun je het zwembroekje ernaast houden om te kijken of die iets kleiner is als je er geen zwemluier onder wilt doen of net zo groot als je er wel een zwemluier in doet.

Ik wil hem juist via internet bestellen, dat is het probleem :? :slight_smile:

Maar ik denk dat ik dan voor de goede gok maar dezelfde maat neem als de broek nu, dan kan die er altijd nog ingroeien toch?

Wat een gedoe he al die kleren en al die merken ook die anders vallen pppffff :mrgreen:

Bedankt allemaal! :-*

Hier gewoon dezelfde maat als die ze heeft. Alleen de zwembroekjes van de Hema vind ik ieniemienie klein vallen.

zelfde maat zowel bij dochter als bij zoon :mrgreen:

@theemuts: oja dan wordt het lastig natuurlijk. Dan zou ik denk ik gewoon dezelfde maat nemen, mocht i klein uitvallen dan maar zonder zwemluier en mocht i groot uitvallen gewoon opvullen met zwemluier :wink:

@nienke123: Ik heb van de hema dus gewoon maatje 62/68 terwijl mijn dochter maatje 80 heeft. Nu heeft ze 80 vooral voor de lengte nodig maar vind ze dus niet zo heel klein vallen. Heb die gewoon nog met zwemluier aan :lol:

Voor mijn zoontje van 2,9 jaar heb ik zwembroek maat 134 gekocht en die zit goed om zijn billen.

Nu heeft hij kwa broek maat 122.

en aangezien hij erg aan de maat is moet ik wel deze maat zwembroekje want anders zit hij te straks om zijn billen en buik heen.

Ik heb de zwembroekjes van Bristol.

Weet niet of ze normaal vallen.

Nu kan hij weer lekker het zwembad in.

Hier heeft Lars op dit moment maat 86/92 qua kleding. Deze heb ik ook gehaald voor zwembroek. Past goed en hij zwemt met een zwemluier. Moet zeggen dat hij ook geen grote billen heeft.

ik koop de zwembroekjes een maat kleiner dan ze eigenlijk hebben.

Mijn zoon zit in maat 104 van kleding, maar heeft zwembroeken aan maat 92/98.

Me dochter heeft maat 86 maar zwembroek maat 80.

Hoi,

Gewoon de normale maat die ze ook qua broek draagt.

en ik heb diverse merkjes, dirkje/ efteling/ noppies en nog een weet even het merk niet allemaal 104 :thumbup:

Gewoon de normale maat, zeker niet groter. Hier zwemmen we nooit

met een luier eronder trouwens…