Hopelijk kom ik er straks aan toe om alles bij te lezen.
Bianca, balen dat je ongi bent :hug:
Hopen dat die baan iets wordt!
sem, eet smakelijk enne mond van vriend dichtplakken??? haha!
hier ff beetje boos op het werk.
Vijf jaar geleden heb ik een cursus gevolgd en een certificaat behaald. Nu moet ik op een inhalingscursus want ze hebben geen bewijs dat ik het gehaald heb!!! Ik hoop zo dat ik hem hier thuis kan vinden dan hoef ik niet te gaan. En als die cursus in de buurt wasā¦maar nee ik moet helemaal naar Holten (vanuit noord-limburg). gggrrrrrrrr
patripiex ā¦nog niet de hoop opgeven kan nog altijd!
bianca balen!!!
hier ben ik enorm sago!!! mijn man heeft besloten als zelf te doen, behangen meubels omgooien etc (terwijl ik normaal met mijn moeder behang) gister liep hij mijn moeder ook al ineens af te zeikenā¦ze mag niet mee met spullen kopen niet bij bevalling zijn niet bij verloskundige niet met behangenā¦
ben er super verdrietig door⦠kon ik het eindelijk tegen mijn moeder zeggen dat ik zwanger was en nu mag ik haar nergens bij vragen. terwij l ik weet hoe graag ze willen helpenā¦maar meneer is bang dat alles op mijn moeders manier gaatā¦zo was hij ook toen we ons trouwen organiseerdeā¦nou toen heeft mijn moeder ook zich er niet mee bemoeidā¦zo is ze nietā¦
weet niet wat ik hier mee moet maar ben erg ontdaan!
nou als ik er over begin schiet hij gelijk in de aanvalā¦
dus ik heb er geen zin inā¦vanmorgen had ik ook al aangegeven dat wat hij gisteren vertelde me erg verdrietig maakteā¦en dan plaatst hij na het eten weer zo opmerkingā¦
daarbij komt ook dat hij iets heeft gezegd wat me nog meer steektā¦toen aan hem werd gevraagd en kijk je uit naar de komst van je baby/wat vind je ervan dat je vrouw zwanger is hij zei: ja lijkt me wel leuk, als ik bij vrienden hun kinderen zie⦠nou mijn moeder hart breekt dan hoor!!! het is toch onze beslissing! van ons samen! een bekroning op je liefde/relatie en omdat wij het willen niet omdat andere kinderen hebben⦠pffff
misschien trek ik het me nu meer aan als normaalā¦heb voor het eerst ook last van mijn (.) (.) en misselijkheidā¦
ben moeā¦
maar goedā¦
over mijn gezeur ik ga lekker een douche nemen daar ff lekker janken heerlijk dat lucht op!