Maart/aprilstoppers '09 duimen heel hard voor Sase! Deel 15*

@Sem wrote:

Hahahaa nee daar let ik wel op Tweet :wink:

Snoer me vriend ze mond gewoon!! :mrgreen:

Klinkt leuk dat toneelstuk :D:thumbup:

Zeker leuk voor de kids!!

Ow ow ow, nog een half uurtje msn-en, hyven, kokken e.d.

Dan lekker WEGG!!

Nog even volhouden dus! :wink: :mrgreen:

@Bianca-k wrote:

Nou ladies, ik ben net mega ongi geworden. Klote zooi. Ik was zo blij omdat de intake bij randstad goed ging, ze gaan me voorstellen voor een baan.

Kom ik thuis ongi. :frowning:

Ow :hug:

Balen meid!! KNUF! :hug:

Maar wel fijn dat je intake goed is gegaan!! :smiley:

Nou dames, ik ga alvast afsluiten!!

Was me weer een waar genoegen om met jullie te kletsen vandaag :mrgreen:

Misschien tot later!! :-*

Weekend Sem!!! :inlove:

Geniet er van! :wink: :mrgreen:

Meld Meld,

jee meiden ik houd jullie echt niet meer bij!!!

Hopelijk kom ik er straks aan toe om alles bij te lezen.

Bianca, balen dat je ongi bent :hug:

Hopen dat die baan iets wordt!

sem, eet smakelijk enne mond van vriend dichtplakken??? haha!

hier ff beetje boos op het werk.

Vijf jaar geleden heb ik een cursus gevolgd en een certificaat behaald. Nu moet ik op een inhalingscursus want ze hebben geen bewijs dat ik het gehaald heb!!! Ik hoop zo dat ik hem hier thuis kan vinden dan hoef ik niet te gaan. En als die cursus in de buurt was…maar nee ik moet helemaal naar Holten (vanuit noord-limburg). gggrrrrrrrr

Even heel snel voordat we weggaan.

Bianca: balen :hug:

Sem: :dance: hopelijk snel een positieve test

Ik heb vanmorgen getest

Helaas negatief :cry: ,

maar nog geen bloed en geen ongi klachten :smiley:

Spreek jullie zondag weer…

Bieslookje: Jemig, ik hoop dat je dat certificaat kunt terug vinden! Wat een prutsers!!! :naughty:

Patripiex: Geen bloed, geeft moed, ik blijf erbij!!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Fijn weekend!!!

patripiex …nog niet de hoop opgeven kan nog altijd!

bianca balen!!!

hier ben ik enorm sago!!! mijn man heeft besloten als zelf te doen, behangen meubels omgooien etc (terwijl ik normaal met mijn moeder behang) gister liep hij mijn moeder ook al ineens af te zeiken…ze mag niet mee met spullen kopen niet bij bevalling zijn niet bij verloskundige niet met behangen…

ben er super verdrietig door… kon ik het eindelijk tegen mijn moeder zeggen dat ik zwanger was en nu mag ik haar nergens bij vragen. terwij l ik weet hoe graag ze willen helpen…maar meneer is bang dat alles op mijn moeders manier gaat…zo was hij ook toen we ons trouwen organiseerde…nou toen heeft mijn moeder ook zich er niet mee bemoeid…zo is ze niet…

weet niet wat ik hier mee moet maar ben erg ontdaan!

hoi sorry we zitten nog allemaalhier bij ons… taart bakken … het kleine joch verslaafd aan de wii en de mannen aan de bier

Pearlie: Hahahah het contact bevalt wel dus!!! :wink:

Lins: Vervelende situatie zo… Een goed gesprek met je man hierover voeren, op een moment dat jullie beiden rustig zijn? :hug:

nou als ik er over begin schiet hij gelijk in de aanval…

dus ik heb er geen zin in…vanmorgen had ik ook al aangegeven dat wat hij gisteren vertelde me erg verdrietig maakte…en dan plaatst hij na het eten weer zo opmerking…

daarbij komt ook dat hij iets heeft gezegd wat me nog meer steekt…toen aan hem werd gevraagd en kijk je uit naar de komst van je baby/wat vind je ervan dat je vrouw zwanger is hij zei: ja lijkt me wel leuk, als ik bij vrienden hun kinderen zie… nou mijn moeder hart breekt dan hoor!!! het is toch onze beslissing! van ons samen! een bekroning op je liefde/relatie en omdat wij het willen niet omdat andere kinderen hebben… pffff

misschien trek ik het me nu meer aan als normaal…heb voor het eerst ook last van mijn (.) (.) en misselijkheid…

ben moe…

maar goed…

over mijn gezeur ik ga lekker een douche nemen daar ff lekker janken heerlijk dat lucht op!

pearli mmmmlekker taart!!!

:hug: Lins…

Heb er verder niet zoveel over te zeggen eerlijk gezegd… :oops:

geeft ook nie tweet…moet het zelf oplossen …komt wel weer goed!

Lins :hug: :hug: :hug:

Mijn ongi is nu al bijna weer weg.

Laatste tijd stelt het eigenlijk bijna niks voor.

Maar dan kunnen we weer vol goede moed de volgende ronde in.

Ik heb nu toch wel meer hoop nu ik zie dat sanne ondanks een lange cyclus toch zwanger is geworden.

lins… :hug: :hug: :hug: vervelend dat het zo loopt. Misschien als je het een paar dagen laat rusten dat jullie er dan toch samen uit kunnen komen.

Angela: De ex van mijn man is zwanger geworden ZONDER ooit uit zichzelf een menstruatie gehad te hebben… Mijn stiefzoon is dus echt een wonder! :wink: :-*

knufff lins…

goeiemorgen damens…

het was weer gezellig hoor gister… en de taart was lekker…

van het weekend nog 2 maken want W wil ze meenemen naar het werk lol…

He balen meid Lins :hug:

Goedemorgen allemaal!

Ja was zeker gezellig… Je hebt indd nog een hoop te bakken Pearlie :lol:

nouja, je weet het. als je hulp nodig hebt weet je me te vinden… weet nu iig hoeveel water we NIET moeten hebben :wall: :lol:

Hoe is het verder hier?

Semmie nog steeds niks? :smiley:

:-*

ja mutsefluts… 33 ml en geen 330 ml ( hahahah)

wat een humor was da zeg… hele kapsel mislukt konden we nog een keer.

W… kan je helpennnnnnnn… uiteindelijk heeft manlief de taart afgemaakt… lol

Ja echt wat een actie van me he! :wall: :lol: :lol: :lol:

Wel lief van em… :slight_smile: Vroeg ook steeds of hij je moest helpen :mrgreen:

Nu nog 2 maken… Of gaat hij ze zelf maken :stuck_out_tongue: