@Lisette24 wrote:
@pearlie wrote:ik ga zo ff langs de deka… moet echt ff brood en crackers in huis hebben…en denk dat ik daarna ff een kapsel ga bakken…normale en chocola.
Oehhhhh lekker! Als je hulp nodig hebt bij het opeten, geef je maar een gil :lol:
Dan ben ik ook van de partij :lol: :mrgreen:
hera
18 september 2009 om 09:41
Cool die lijstjes matsjo :inlove: Nu is het helemaal officieel :dance: :dance:
Voel me hier net een bodemloze put, wat ik ook naar binnen werk ik blijf honger houden :think: :doh:
Ik ben er al weerrrrrrrrrrrrrrr :inlove:
Heb zooooooooooooooooveel schattige spulletjes gescored!!! :inlove:
Blijjjjjjjjjjjjjjjjjjj :inlove: :dance: :mrgreen: :dance: :inlove:
ekeni
18 september 2009 om 10:07
:dance: uhuh… ik staa der op jahh woeiiiii
ben der ook weer… werd de ah ipv de deka… want bij de deka hebben ze bijna niks… ook geen crunch friet…
oow bah kwam net binnen en ik rook dat mijn kat weer had gepiest… anders rook ik dat nooit… weird
@Tweet wrote:
Ik ben er al weerrrrrrrrrrrrrrr :inlove:
Heb zooooooooooooooooveel schattige spulletjes gescored!!! :inlove:
Blijjjjjjjjjjjjjjjjjjj :inlove: :dance: :mrgreen: :dance: :inlove:
Ow wat leuk Tweet :inlove:
Foto’s?? :mrgreen:
Ow dames, zo schattig:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=516132&q=you+ve+got+a+friend&CatID=&zoek=Zoek&familyFilter=ON
:inlove:
Nog geen foto’s!
Vanavond eerst samen met man en kindjes kijken wat ik allemaal uit heb gekozen, en dan kan ik vanavond later wel foto’s maken, want dan is manlief toch de deur uit!
Dan wachten we even af Tweet :inlove:
:-*
:inlove:
Vooral het wipstoeltje ben ik errrrrrrrrrrrrrrg blij mee…
ARG mijn broek zit niet lekker :? Heb een zwangerschapsbroek aan, en heb een ietwat verharde buik, vanwege het sjouwen… Niet comfi… Zweet brak me ook uit in de bus…
Hey Tweet! Dat heb je snel gedaan…
Ben benieuwd naar de foto’s
Tweet :hug:
Rustig aan doen he meid!! :-*
Jaja, leukste vond ik nog wel dat ze Tweety op de zijkant van dr bakfiets geplakt had!!! :inlove:
Ehm Sem… Hoe doe je rustig aan als je dalijk twee bengels uit school moet halen???
@Tweet wrote:
Jaja, leukste vond ik nog wel dat ze Tweety op de zijkant van dr bakfiets geplakt had!!! :inlove:
Aaaaaaaah!! Speciaal voor jou :inlove:
@Tweet wrote:
Ehm Sem… Hoe doe je rustig aan als je dalijk twee bengels uit school moet halen???
Ja daar zeg je wat :think: :roll:
Dat zei ik ook al! :inlove:
Denk dat ik een knutseltafel klaar ga zetten of zo…
Of ik duw een DVD in de speler…