Maart/aprilstoppers '09 duimen heel hard voor Sase! Deel 15*

Goeiemorgen!

Tweet wat een gedoe met je stiefzoon zeg. Ik snap je gevoelens! Is de lucht inmiddels alweer een beetje geklaard?

:hug:

Sem; kom je ook meeschrijven bij de meimama’s?? Dan zijn we daar al met vier van dit clubje :smiley:

Cin ook verkouden… balen meid!

En nu ga ik mijn berg strijk eens aanpakken… heb er nog steeds geen zin in… maar het wordt nu echt té erg.

@Lisette24 wrote:

Ja sorry meis… Kon er ook niks aan doen… Gebeurde gewoon! Pearlie is wel aangestoken door Djaidon :lol: Wat een muts was ze gister ook he, zegt ze: Ja, ik moet ff naar de winkel… Als je een bel hoort ben ik ut… Dus ik hoor een fietsbel, schiet naar buiten was ze alweer gevlogen :lol:
Och och och, dus jij voor niks als een speer naar buiten :lol:

Achja… :mrgreen:

Djaidon al wat minder snottie??

@Mirag wrote:

Goeiemorgen!

Tweet wat een gedoe met je stiefzoon zeg. Ik snap je gevoelens! Is de lucht inmiddels alweer een beetje geklaard?

Sem; kom je ook meeschrijven bij de meimama’s?? Dan zijn we daar al met vier van dit clubje :smiley:

En nu ga ik mijn berg strijk eens aanpakken… heb er nog steeds geen zin in… maar het wordt nu echt té erg.

Strijkse Mirag!! :mrgreen:

Uuuuhm ja zal me is aanmelden bij de meimama’s.

Als het net zo gezellig is als hiero :mrgreen:

pffff stelletje klets tantes hierzo…

tweet knuf,

cin: lekker he verkouden

sem: succes en zal wel goed komen…

Li: super zeg van hem… en de buurmannen van ons moesten maar eens samenwonen in een hutje op de hei…

uhm mis ik iemand uhm…geen idee maar denk wel aan jullie :slight_smile:

verder beetje geslapen, me neus en zo zit helemaal vol…(bedankt djaidon )

maar komtvanzelf wel goed

@pearlie wrote:

pffff stelletje klets tantes hierzo…

tweet knuf,

cin: lekker he verkouden

sem: succes en zal wel goed komen…

Li: super zeg van hem… en de buurmannen van ons moesten maar eens samenwonen in een hutje op de hei…

uhm mis ik iemand uhm…geen idee maar denk wel aan jullie :slight_smile:

verder beetje geslapen, me neus en zo zit helemaal vol…(bedankt djaidon )

maar komtvanzelf wel goed

Nou idd Pearlie, we kunnen het ze voorleggen? :lol: Of woningruil doen… Kom ik boven je wonen :lol:

Balen dat je je nog zo beroerd voelt… Zal Djaidon niet meer mee nemen als ie ziekjes is :angel:

uhm het waren toch naaste buren van jou… dan kom ik naast je wonen want dat huis is groter… hmm dan moet ik 4 trappen lopen zucht plant een lift neer grins

Ja mag ook :smiley: scheelt mij weer verhuizen :stuck_out_tongue:

@Mirag wrote:

Goeiemorgen!

Vanavond komen de exvrouw van mijn man en haar vriend hier praten, over wat er gebeurd is, wat we er allemaal van vinden, en wat we er aan gaan doen…

Ben erg benieuwd. Heb al wel begrepen dat zij er net zo min achter staat als wij, dus zal vast wel goed komen…

Er moet nu gewoon echt iets aan gedaan worden, voordat het echt uit de hand loopt…

Maar moeilijk is het wel… Discriminatie is echt 1 van mijn stokpaardjes, dus het raakt me echt heel erg diep…

We moeten maar zoveel mogelijk proberen te onthouden dat M het niet half zo bedoelt als dat het over komt… :roll:

Zo, we zijn weer terug van de vk dus!

Alles weer helemaal goed gekeurd.

Bloeddruk prima, kindje groeit prima, hartje klopte luid en duidelijk.

Niks te klagen dus! :inlove:

Tweet, wat fijn dat alles weer goed is gegaan bij de VK :inlove:

Voor mij duurt dat nog een tijdje… :roll:

Maar heb alle geduld hoor :liar:

Heel veel suc6 vanaaf!!

Hoop dat jullie er samen uitkomen en dat M begrijpt dat ie iets heel fouts gedaan heeft…

Misschien niet zo bedoeld inderdaad, maar hij moet wel leren dat zulke dingen echt niet kunnen…

lins :hug: misschien zijn het je banden, maar als je het niet vertrouwd de vk bellen hoor!

tweet, succes met het gesprek vanavond. Hopen dat je meer te weten komt over het hoe en waarom!

sem, ik denk aan je, of heb je het inmiddels al verteld?

lisette, wat goed dat je Djaidon in zijn eigen kamer heeft geslapen :thumbup: Maar eh, jee wat een vervelende buren zeg, erg dat ze zo’n mannetje bang hebben gemaakt! En dan die zoon grrrrrrr wat een eikel…hopen dat ie een flinke straf krijgt.

zeilertje, zeg nooit nooit, wie weet is het gewoon raak. ik duim.

hier wel een goed dagje vandaag. Vanmorgen heel ver weg in mijn buik toch beebje weer even gevoeld :smiley: , daarna fysio gehad en toen maar eens aan de opruim gegaan. Straks ga ik denk de kamer waar zoontje komt te liggen maar eens uitzoeken wat weg kan en wat niet.

Dank je Bieslookje :-*

Nee, vertel het vanaaf… Ben nu nog op me werk tot 5uur.

Dan naar mams, wachten op vriendlief en dan vertellen.

Pffff… Weet niet eens hoe ik moet beginnen.

Zit de hele tijd te malen hoe ik het het beste kan vertellen… :?

Ben er ook echt met me koppie niet bij vandaag…

Maja komt goed… :mrgreen:

tjeetje jullie zijn alweer zo stil…

voel mij nu vandaag al iets beter… lekker film gekeken met li…

succes vanaaf sem

wat gaaat we eten vanavond…

uhm hier denk ik lasanga ofzo

@pearlie wrote:

tjeetje jullie zijn alweer zo stil…

voel mij nu vandaag al iets beter… lekker film gekeken met li…

succes vanaaf sem

wat gaaat we eten vanavond…

uhm hier denk ik lasanga ofzo

Jaaaaaa, was gezellie :smiley:

Hier gaan we Grieks eten… :stuck_out_tongue: Mmmmmmm…

Ohhh zit echt met mn koppie bij Sem… :pray:

wij eten morgen grieks!! mmmm

buikpijn komt en gaat…

kijk het wel ff aan denk dat het ook van mijn darmen afkomt en blaas…had vanmorgen konijnenkeutels hi…

en anders ga ik donderdag ff langs spreekuur bij dokter

gisteravond vroeg gaan slapen had het echt nodig was kapot! vanav ook vroeg denk ik…wat een dag op het werk…pffff

verder ff geen puf om opiedereen te reageren! moet nog eten en zie letters dansen van moeheid hi…

ik kom later nog wel ff terug !

Hier nog steeds alles rustig…vanavond gehaktballen, rode kool, aardappeltjes. stiekem blijf ik hopen dat de ongi weg blijft…

zeg er niet teveel over tegen mijn vriend…die is zo bang dat ik strax enorm word teleyrgesteld. Word ik natuurlijk ook wel, maar ja, toch blijf ik stiekem hopen.

Hmmm Lins vreemd die buikpijn. Ga idd gewoon langs je HA, kan niks zijn maar dan weet je het iig zeker :wink:

Zeilertje, kan me voorstellen dat je in spanning zit. Ik zal iig voor je :pray:

@zeilertje76 wrote:

Hier nog steeds alles rustig…vanavond gehaktballen, rode kool, aardappeltjes. stiekem blijf ik hopen dat de ongi weg blijft…

zeg er niet teveel over tegen mijn vriend…die is zo bang dat ik strax enorm word teleyrgesteld. Word ik natuurlijk ook wel, maar ja, toch blijf ik stiekem hopen.

Ik duim voor je :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Jullie zijn allemaal zo lief!! Ik duim ook heel hard voor iedereen die bijna zijn NOD heeft!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Zeilertje :pray: :pray: :pray:

Wij hebben burrito’s gegeten!!! :drool:

Het gesprek gaat helaas niet door vanavond, kan niet vertellen waarom niet, maar exvrouw van mijn man heeft een zeer gegronde reden om niet te komen… Ze heeft ons volledige vrijheid gegeven om het gesprek met M aan te gaan, dus dat gaan we zo ook doen…

En daarna genieten van zeer welverdiende chocoladepepernoten en boeren gele vla met appeltaartstukjes erin… :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :wink:

Lang leven comfortfood! :mrgreen: