cin heb je wel een klacht ingedient??wij hebben ook een keer zoiets gehad, klacht ingedient bij landal greenparks en we kregen 2/3 terug !
balen dat het niet leuk was!!
@Tweet wrote:
Cin!!! :shock: Wat een waardeloze boel zo zeg!![]()
Ja triest he?!
Lins. Klacht doe ik morgen inderdaad wel even!
Echt ik waggel al de hele dag, ben je 11 weken zwanger :eh:
Ohhh Tweet wat een duidelijke en mooie echo! :inlove:
En je buikie, ook om :inlove: op te worden!
Cin Wat een bagger zeg! Klacht ingediend en geld terug gevraagd? Jammer zeg, verheug je je erop, blijkt het achteraf niks te zijn… :hug:
Hier was het gezellig! Ohhh, tis net of ik zwanger ben :lol: Zat steeds bij Sem, ja en ledikantje en kleertjes en bla bla bla :lol:
Was ook vet cute… Sem zat de hele tijd met een BIG SMILE op dr gezicht :inlove: Ze heeft hier ook nog een test gedaan van de Kruidv*t, nou niks 5min wachten, hij sloeg meteen al flink aan :lol:
Heb zelf vanmiddag een test gedaan, aangezien ik al weer aardig wat daagjes over tijd ben, maar weer negatief… Snap dr niks meer van :?
WHAAAAAAAAAAHHHH!!! SEM WAT GAAAAAAAAAAFFFFF!!! :dance:
Gefeliciteerd meid!!
WE GAAN WEER GOED!!
Nu de rest nog!
Wauw Tweet!! Super mooie avatar!! :inlove:
@Cin. wrote:
Dames, wij zijn alweer thuis sinds vanavond :oops:
Hoe erg is dat dan he?!
het huisje was echt te erg! het stonk naar riolering, matras waar we als volwassenen op moesten slapen was zo’n 6cm dik :shock: dus veels te weinig vooral voor mij, ledikantje voor Levi paste alleen op de kamer waar wij eigenlijk moesten slapen, dus Rob heeft in een andere kamer geslapen op een 1 persoons bed paste hij net in. Ik durfde me dus niet te bewegen in zo’n 1 persoons bed dus ben bij Levi gaan liggen in dat 2 uhm 1,5 persoonsbed, en dat met zo’n matras en dan alleen een houten plank eronder. Kon niet meer lopen, lijf doet pijn. Steken in me buik van de klote nacht enz. Rob kon zelfs niet meer lopen van de pijn aan zijn rug!
Levi vond het ook eng daar om te slapen, hij was totaal kapot toen we toen net thuis kwamen :?
Huis was ook totaal niet kindvriendelijk. Levi continue in de gaten houden, hij kon de deuren open (die konden we niet op slot maken van binnen, je kreeg ze alleen niet van buiten open), zaten bij een vijver in de buurt dus dat was Levi goed in de gaten houden enz enz enz.
Werd gewoon echt ziek en pijn in me buik van alles!
Oh ja en de bank? Dat waren houten planken in een hoek van 90 graden met dunnen kussens er tegen aan. Dus ook zeer pijnlijk!
Vind het echt heel erg, maar ja.
Volgende keer maar landal of center parcs of iets gewoon hoor!
Geen roompot voor ons meer, bleh!
En als we daar met 6 personen hadden gezeten, was ik al helemaal gek geworden! 2 Volwassenen en 1 kind was meer dan genoeg vor dat 6 persoons huisje haha
Thnx voor je sms :-
Jeeej Cin, wat balen zeg!!
Had je je zo verheugd op een leuk weekendje genieten met je mannen, krijg je dit :wall:
Zou ook een klacht indienen als ik jullie was…
Vanaaf weer lekker jullie eigen bedje!!
@pearlie wrote:
dames ik heb ff zitten rekening hoe mijn cyclus er uit zou hebben gezien als ik dus de nuvaring nog had…
dys het is een beetje geschat…
dus ik kan ongeveer ergens deze week testen…

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Lisette24 wrote:
t, nou niks 5min wachten, hij sloeg meteen al flink aan
Hier was het gezellig! Ohhh, tis net of ik zwanger ben :lol: Zat steeds bij Sem, ja en ledikantje en kleertjes en bla bla bla :lol:
Was ook vet cute… Sem zat de hele tijd met een BIG SMILE op dr gezicht :inlove: Ze heeft hier ook nog een test gedaan van de Kruidv

Heb zelf vanmiddag een test gedaan, aangezien ik al weer aardig wat daagjes over tijd ben, maar weer negatief… Snap dr niks meer van :?
Je bent geweldig! :-
Ja mooi he van die test :mrgreen: Duidelijker kan niet :mrgreen:
BIG SMILE zit er nog steeds hoor :mrgreen:
En lievie, komt ook helemaal goed met jou hoor!! Weet ik zeker!! :hug: :-
Morgen gezellie Aapies kijken he :lol:
Nou, we gaan Scarface nog maar even afkijken, dan lekker ons nestje in…
kruipt lekker der bedje in… moe en emo…
slaap lekker allemaal
@Sem wrote:
Wauw Tweet!! Super mooie avatar!! :inlove:
@Cin. wrote:Dames, wij zijn alweer thuis sinds vanavond :oops:
Hoe erg is dat dan he?!
het huisje was echt te erg! het stonk naar riolering, matras waar we als volwassenen op moesten slapen was zo’n 6cm dik :shock: dus veels te weinig vooral voor mij, ledikantje voor Levi paste alleen op de kamer waar wij eigenlijk moesten slapen, dus Rob heeft in een andere kamer geslapen op een 1 persoons bed paste hij net in. Ik durfde me dus niet te bewegen in zo’n 1 persoons bed dus ben bij Levi gaan liggen in dat 2 uhm 1,5 persoonsbed, en dat met zo’n matras en dan alleen een houten plank eronder. Kon niet meer lopen, lijf doet pijn. Steken in me buik van de klote nacht enz. Rob kon zelfs niet meer lopen van de pijn aan zijn rug!
Levi vond het ook eng daar om te slapen, hij was totaal kapot toen we toen net thuis kwamen :?
Huis was ook totaal niet kindvriendelijk. Levi continue in de gaten houden, hij kon de deuren open (die konden we niet op slot maken van binnen, je kreeg ze alleen niet van buiten open), zaten bij een vijver in de buurt dus dat was Levi goed in de gaten houden enz enz enz.
Werd gewoon echt ziek en pijn in me buik van alles!
Oh ja en de bank? Dat waren houten planken in een hoek van 90 graden met dunnen kussens er tegen aan. Dus ook zeer pijnlijk!
Vind het echt heel erg, maar ja.
Volgende keer maar landal of center parcs of iets gewoon hoor!
Geen roompot voor ons meer, bleh!
En als we daar met 6 personen hadden gezeten, was ik al helemaal gek geworden! 2 Volwassenen en 1 kind was meer dan genoeg vor dat 6 persoons huisje haha
Thnx voor je sms :-
Jeeej Cin, wat balen zeg!!
Had je je zo verheugd op een leuk weekendje genieten met je mannen, krijg je dit :wall:
Zou ook een klacht indienen als ik jullie was…
Vanaaf weer lekker jullie eigen bedje!!
@pearlie wrote:dames ik heb ff zitten rekening hoe mijn cyclus er uit zou hebben gezien als ik dus de nuvaring nog had…
dys het is een beetje geschat…
dus ik kan ongeveer ergens deze week testen…
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Lisette24 wrote:t, nou niks 5min wachten, hij sloeg meteen al flink aan
Was ook vet cute… Sem zat de hele tijd met een BIG SMILE op dr gezicht :inlove: Ze heeft hier ook nog een test gedaan van de Kruidv:lol:
Je bent geweldig! :-
Ja mooi he van die test :mrgreen: Duidelijker kan niet :mrgreen:
BIG SMILE zit er nog steeds hoor :mrgreen:
En lievie, komt ook helemaal goed met jou hoor!! Weet ik zeker!! :hug: :-
Morgen gezellie Aapies kijken he :lol:
Nou, we gaan Scarface nog maar even afkijken, dan lekker ons nestje in…
Zal vast ooit wel een keer komen

Hier ben ik nog steeds hieperdepieper en een big smile!

Morgen aapies kijken ja als het kan

en en en patripiex…al weer een keer getest???
Lisette: :hug: :hug: :hug: :hug: :-* Goed veel hormoontjes van Sem vangen, dan komt het vast goed!!!
Pearlie: :-* lieffie…
Patripiex: ENENENENENENENNNNNNNNN???
Patripiex alweer een nieuwe test gedaan??
Goedemorgen dames Hoe is het vandaag?!
Zit hier nog steeds vol ongeloof :lol: Straks lekker naar Sem & Nigel… Gaan we naar Stichting Aap
Voorlopig hoef ik geen tweede Tweet
Ah, maar dat betekent niet dat het niet goed komt met jou!!!
:-*
Mopieieieieieieieieeieieie’sssssssssssssssssssss :mrgreen:
Hoest hier??
Patripiex Meldplicht!! :mrgreen:
Hier is alles goed… Moet nog heel erg aan het id wennen…
Dringt ook nog niet echt HEEL GOED tot me door, maar dat komt vast wel…
Volgende week naar de HA om ons goed te laten informeren enzo… :mrgreen:
@Tweet wrote:
Ah, maar dat betekent niet dat het niet goed komt met jou!!!
:-*
Das waar Tweet!!
Zorg ik wel voor dat het goed komt met LoeLi!! :inlove:
Straks Aapies kijken!! :mrgreen:
Houd ik je aan Sem!
En nu heeft ze Pearlie in de buurt, dus die helpt ook wel mee!
Daarom daarom!!
Komt helemaal goed :mrgreen::thumbup:
Veel plezier met aapjes kijken vandaag! :mrgreen:
SEM! Van harte gefeliciteerd! Joehoeee!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Thnx Minnie!! :-*
Jij nog 5 dagen he!!
Thnx Tweet dat gaat wel lukken :mrgreen:
mogguh…
veel plezier Li en Sem met apies kijken