@Cin. wrote:
hihihihi
Weet je? Wij hebben veel te veel speelgoed hier in huis :shock:
Lijkt wel of er een speelgoedbom ontploft is hier!
:doh:
Elke dag weer hetzelfde liedje… Moeders breekt dr nek en die kinderen leren er niks van :wall:
@Cin. wrote:
hihihihi
Oh Lisette wat spannend!!!
@Lisette24 wrote:
@Cin. wrote:hihihihi
Elke dag weer hetzelfde liedje… Moeders breekt dr nek en die kinderen leren er niks van :wall:
@Cin. wrote:
@Lisette24 wrote:@Cin. wrote:hihihihi
Ja indd! Maar wij hebben ect teveel haha.
We gaan nu van ons best ruime tuinhuis (zit de hond in als we weg gaan) een speelhuis maken! Ideaal lijkt mij dat. Het is buiten, dus lekker gezonde lucht, het kan dicht (tegen wind en zo), het is droog, en kids kunnen er fijn in spelen!
De hond krijgt een hondenhok, is ook goed genoeg haha.
Ja zeker een leuk id!! :mrgreen:
De hond ze eigen hok, kiddies eigen speelhuissie, mama rust!! :thumbup:
Ja thanx! Heb ik gisteren bedacht en besloten haha. Manlief vond het een beetje oneerlijk tegenover de hond, maar ja hij slaapt er toch alleen maar!
Dus boeie
Onze achtertuin is toch al een beetje een speelparadijsje voor kids, dus kan er een groot speelhuis ook nog wel bij! En aangezien de kids van zuslief ook vakaer bij ons zijn, ideaal geen geschreeuw en al binnenshuis :mrgreen:
Goeiemorgen allemaal!!
Hmmm lekker schoenen!
Wat fijn dat je HA je gewoon wel serieus nam en niet met het smoesje overgewicht op de proppen kwam!! Nu maar hopen op heeeeeeeeel groot positief nieuws!!!
Cin; ja die dip-dagen… bleh! En je gedachtenspinsels over ‘is het wel een goeie timing om nu zwanger te worden enz’ die ken ik maar al te goed. Mijn schoonzusje is momenteel ook ongeneeslijk ziek en vooral mijn vriend vond een hele tijd dat we het niet konden maken om nu dan voor het echie te gaan. Maar idd als je het nuchter bekijkt; moet je je eigen geluk dan aan de kant zetten?? Die gedachte heeft ons toch overhaald om het wel te doen. Maar soms denk ik wel; als ik nou zwanger zou worden en we vertellen het aan mijn schoonouders; hoe zullen ze reageren??? Ze zijn nu zo vol (en heel begrijpelijk) van hun doodzieke dochter dat ze het misschien helemaal niet leuk vinden… Maaar goed het zal wel goedkomen zeker
Als we onze dipjes hier maar kwijt kunnen
Patripiex; goeie vakantie !!! GENIETEN!!!
Eros jij ook bijna een weekje vrij! Lekker hoor!!
Heb je alweer internet Matsjo??
Ik ben vandaag ook lekker vrij. Moet zo wel aan de schoonmaak… maar ja.
Werd vanmorgen wakker met een gigantische onderbuik (nog gigantischer dan normaal). Dus het vrouwenlichaam blijft mij ook nog steeds verbazen!
@Mirag wrote:
Goeiemorgen allemaal!!
Hmmm lekker schoenen!
Wat fijn dat je HA je gewoon wel serieus nam en niet met het smoesje overgewicht op de proppen kwam!! Nu maar hopen op heeeeeeeeel groot positief nieuws!!!
Cin; ja die dip-dagen… bleh! En je gedachtenspinsels over ‘is het wel een goeie timing om nu zwanger te worden enz’ die ken ik maar al te goed. Mijn schoonzusje is momenteel ook ongeneeslijk ziek en vooral mijn vriend vond een hele tijd dat we het niet konden maken om nu dan voor het echie te gaan. Maar idd als je het nuchter bekijkt; moet je je eigen geluk dan aan de kant zetten?? Die gedachte heeft ons toch overhaald om het wel te doen. Maar soms denk ik wel; als ik nou zwanger zou worden en we vertellen het aan mijn schoonouders; hoe zullen ze reageren??? Ze zijn nu zo vol (en heel begrijpelijk) van hun doodzieke dochter dat ze het misschien helemaal niet leuk vinden… Maaar goed het zal wel goedkomen zeker
Werd vanmorgen wakker met een gigantische onderbuik (nog gigantischer dan normaal). Dus het vrouwenlichaam blijft mij ook nog steeds verbazen!
:hug: :hug: :hug:
Dat is wel vervelend Cin!! Waarom de 1 wel en de ander niet
Jullie moeten inderdaad niet jullie geluk aan de kant zetten!!
@ Mirag: :hug:
Ook heftig voor jullie…
Ja fijn he om vrouw te zijn :roll:
Dames, heb zoonlief net in bed gelegt en ga nu maar de zooi opruimen hier :roll:
Tot straks nog!
:-*
Bye Bye Cin, tot later :-*
@Cin. wrote:
@Mirag wrote:Goeiemorgen allemaal!!
Hmmm lekker schoenen!
Ja ken het met de schoonvader dan. Hij besteed zo wie zo geen aandacht aan Levi. Heel naar maar het is zo. De kleine van de zus van Rob is 2 maanden ouder dan Levi en hij is geweldig/alles/fantastisch enz. En Levi? Levi is niet veel enz.
Daarom ga ik ook bijna nooit naar hem toe. Rob vind het ook erg pijnlijk allemaal.
En indd alles staat nu in teken van zijn gevecht tegen de kanker.
Maar je hebt gelijk. Waarom ons geluk aan de kant schuiven, eigenlijk voor iets waar wij niks tegen kunnen doen.
Mijn onderbuik is ook opgezet trouwens, is ook een beetje pijnlijk aan de onderkant als je daar aan komt.
Dus wat dat is?!
:hug: :hug:
Ja zeker vervelend dat soort dingen, maar jullie moeten jullie eigen geluk zeker niet in de weg staan!!
Nog 6 dagen :dance:
hmmm weet nog niet of ik meteen op die dag ga testen hoor, Cin wat deed jij ookal weer?? :mrgreen:
Ben ik weer :oops: :oops: Nee, ze zijn heus niet nog steeds een toets aan het maken hoor Ik ben streng, maar ZO streng…
Ik lees vanavond de rest…
Lisette, wat spannend!! Dan blijven we nog even hard doorduimen hoor! Jeetje… nooit geweten dat er mensen zijn die altijd negatief testen…
Ik had vroeger wel een “vriendin” die niet wist dat ze zwanger was tot ze weeen had en een paar uur later was ze dus ineens moeder!! :shock: Ik hoop niet dat zoiets iemand hier zou kunnen overkomen!
Ben weer lesgeven!
@Sem wrote:
:hug: :hug:
Ja zeker vervelend dat soort dingen, maar jullie moeten jullie eigen geluk zeker niet in de weg staan!!
Nog 6 dagen :dance:
hmmm weet nog niet of ik meteen op die dag ga testen hoor, Cin wat deed jij ookal weer?? :mrgreen:
owwwwwwwwwwww krijg een heel licht steekje af en toe in mn buik
@ Cin: Hahahahaaaa we zijn niet verslaafd aan kok hoor :roll: :mrgreen:
Nou Li heeft nog een test voor me dus ik zou wel eerder kunnen testen :mrgreen:
Hoop ook positief, maja ik hoop niet teveel want hoor zoveel vrouwen die zo lang bezig zijn met ontpillen… :?
Maar zeg het maar Cin, ik ben morgen bij Li, dusssuuuuhhh… :dance:
@Lisette24 wrote:
owwwwwwwwwwww krijg een heel licht steekje af en toe in mn buik![]()
@Lisette24 wrote:
owwwwwwwwwwww krijg een heel licht steekje af en toe in mn buik![]()
@Matsjo wrote:
@Lisette24 wrote:owwwwwwwwwwww krijg een heel licht steekje af en toe in mn buik![]()
Dat kan ook iets anders betekenen dan :evil: hoor!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()