Goh, jullie houden het nog betrekkelijk rustig vandaag!
Jammer Sanne, maar inderdaad wel ietsjes meer duidelijkheidā¦ :hug:
Sanne. :hug:
Het positieve er aan is indd dat je nu duidelijkheid hebt!
Matsspam in het sf!! :inlove:
Vervelend Sanne, maar je hebt indd nu wel meer duidelijkheidā¦ :hug:
Leuke fotoās Matsjo en Cinā¦ Heb ook mijn kleine draak nog even geshowed in het sf!
Meld en morgen weer even bijlezen en reageren
we gaan bijna verhuizen dus JIIIIIIIIIIPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE maar nu wel druk
ineens gaat het snel en kunnen er dus eerder in nu :dance: :dance:
sorry even egoā¦en gaat weer verder met regelen
Hallo allemaal,
Aaaaaaaaaaaaaah Ylerion wat een snoepje!!! Hoe heet ie??? Wat voor ras is het?? Hoe oud is ie??
Sanne :hug: balen; maar idd je weet wel iets nu.
Nu even Matsspam bekijken en dan eten.
Groetjes!!!
SASE! Nogmaals, wil je reageren op mijn PB aub!!!
volgens mij is Sase erg drukjes.
volgens mij ookā¦
Hoe is het dan met Cin.??
Je hebt leuke fotoās geplaatst in het SF!! Wat kijkt Levi schattig naar die geit
Sase heeft het anders niet druk genoeg om in 5 topics te reageren, dus mijn verschillende PBās die ze al enige tijd heeft gelezen beantwoorden lijkt mij niet zo tijdrovendā¦
@Mirag wrote:
volgens mij ookā¦
Hoe is het dan met Cin.??
Je hebt leuke fotoās geplaatst in het SF!! Wat kijkt Levi schattig naar die geit
Ja Levi is altijd verliefd op geitjes en kippen haha.
Hier is alles wel oke.
Beetje opgeblazen gevoel, en weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken (kan beide kanten uit). Och we wachten af! (staat er heel rustig, maar dat ben ik niet geheel altijd :mrgreen: ).
En met jou?
jeetjeā¦
heb al gereageerd :mrgreen:
krijg niet eens popupsā¦hoe moet ik dan weten dat ik berichten heb :roll: maar jaā¦krijg je als je opzelfde computer al zuslief koktā¦
hadbroeken overgenomen van haar vandaarā¦
maar goed i ga verder met druk zijn morgen even reageren :mrgreen:
Hier ook alles ok;
Nog steeds moe wel; ondanks vroeg slapen.
Al enkele dagen zo nu en dan vage steekjes in mijn buik, maar ik probeer niet teveel te denken aan al dan niet zwanger zijn en dat is best makkelijk :liar: :liar: :liar: .
Nog negen dagenā¦ dan weten we het/of nietā¦
Deze week is de tijd iig voorbij gevlogen; hopelijk volgende week ook!!!
@Mirag wrote:
Hier ook alles ok;
Nog steeds moe wel; ondanks vroeg slapen.
Al enkele dagen zo nu en dan vage steekjes in mijn buik, maar ik probeer niet teveel te denken aan al dan niet zwanger zijn en dat is best makkelijk :liar: :liar: :liar: .
Nog negen dagenā¦ dan weten we het/of nietā¦
Deze week is de tijd iig voorbij gevlogen; hopelijk volgende week ook!!!
Ja daarom, maar soms wel moeilijk!
Me hele lijf schreeuwd dat ik zwanger ben, maar toch twijfel ik ook!
Erg jammerā¦,
:hug:
@sase0507 wrote:
jeetjeā¦
heb al gereageerd :mrgreen:
krijg niet eens popupsā¦hoe moet ik dan weten dat ik berichten heb :roll: maar jaā¦krijg je als je opzelfde computer al zuslief koktā¦
hadbroeken overgenomen van haar vandaarā¦
maar goed i ga verder met druk zijn morgen even reageren :mrgreen:
Och ja, dat heb je wel eens he
Ga maar weer lekker bezig zijn met druk zijn meid :mrgreen:
Even snel laten weten dat ik er nog ben :mrgreen:
Ik ben nog steeds erg moe en heb veel hoofdpijn, volgens de dokter is het een aankomende oververmoeidheid dus ik doe het extra rustig aan nu.
Mijn werk is op dit moment het belangrijkste dus kom ik thuis nergens meer aan toe, ik heb wel een beetje bijgelezen maar het reageren staat me even tegen. SORRY
Nog 1 dag werken dan heb ik gelukkig 3,5 week vakantie en kan ik bijtanken. Als ik terug ben uit Griekenland (we vliegen dinsdag) kom ik weer gewoon meekletsen.
Ik hoop dan een hoop positief nieuws te lezen hier en hoop zelf ook met positief nieuws terug te komen :lol:
Fijne vakantie Patripiex!!! Geniet ervan! :dance:
@Patripiex wrote:
Even snel laten weten dat ik er nog ben :mrgreen:
Ik ben nog steeds erg moe en heb veel hoofdpijn, volgens de dokter is het een aankomende oververmoeidheid dus ik doe het extra rustig aan nu.
Mijn werk is op dit moment het belangrijkste dus kom ik thuis nergens meer aan toe, ik heb wel een beetje bijgelezen maar het reageren staat me even tegen. SORRY
Nog 1 dag werken dan heb ik gelukkig 3,5 week vakantie en kan ik bijtanken. Als ik terug ben uit Griekenland (we vliegen dinsdag) kom ik weer gewoon meekletsen.
Ik hoop dan een hoop positief nieuws te lezen hier en hoop zelf ook met positief nieuws terug te komen :lol:
Fijne vakantie meid! Enne wel rustig aan doen he :hug:
fijne vakantie! patripiex!! geniet er van en kom zwanger terug!!
ik moet ook nog 1 dagje werken en dan vrijā¦2 weken langā¦wij gaan niet weg maar doen gezellige dingen zoals heeeel veeeeel klussen in de klus week hahahaā¦
hier beetje last van mijn buik maar nog niet ongiā¦ hopelijk blijft het weg!
@Patripiex, fijne vakantie meid!
@Had een paar weken terug op het werk gevraagd of ik eerdaags misschien een weekje vrij kon nemen. Naar alle waarschijnlijkheid heb ik nu de week nadat ze bij ons het laminaat hebben gelegd lekker vrij, dus dat houdt in dat ik misschien alleen volgende week nog hoef te werken en dan een weekje lekker niet!
Ben er echt even aan toe om lekker thuis te zijn en even goed uitrusten.