:mrgreen:
Nee, wij dus ook niet. Gemiddeld 1-2 keer per week. Alhoewel ik nu wel vaker wil :oops: Maar nu heeft mijn man zoiets van je wilt alleen maar voor een kindje.
Voordat onze dochter er was was het gemiddeld veel vaker… maar nu zijn we vaak gewoon te moe.
zo is al super veel gekletst:
matsjo super ziet dat er uit!! doen!!
blij om te zien dat ik niet de enige ben die wat steviger is… en je ziet idd de buik duidelijk!
wij doen wanneer we zin hebben… maar ons gemiddelde ligt wel hoger als voorheen… vroeger 1 tot 2x in de week… nu wel 3 tot 4x in de week…
mijn man is ook vaak moe. hij werkt snachts… dus als hij vrij is dan heeft hij altijd zin hahha
ik deed vroeger ook heel veel fietsen… moet het eigenlijk weer op bouwen want als ik nu naar mijn ouders fiets ben ik uitgeput hahah…
Wij deden het ook absoluut niet elke dag!!! :inlove:
@Tweet wrote:
Wij deden het ook absoluut niet elke dag!!! :inlove:
Nee, meerdere kerenper dag zeker hahahaha…
Oh en ik ben ook niet superslank hoor!
Ben klein, maar 1.64 en ik weeg nu 65 kg. Voor de zwangerschap was dat 59. Ik was 21 kg aangekomen.
:-*
Ik ben 1,78 (lang dus) en weeg nu 68 kilo. Dat is prima voor mijn lengte geloof ik. Aan het einde van de zwangerschap woog ik dus bijna 95! :oops:
patricia: je mag zeker niet klagen hoor met dat gewicht…ik wou dat ik dat had!!!
ik ben 1.68 en ik schommel tussen de 80 en 83 in…
ik wil dolgraag afvallen maar is nog niet echt gelukt…nu ik bezig ben zwanger te worden heb ik dat maar laten gaan maar hou wel gewicht in de gaten…
ik heb wel een idee dat ik in het begin van de zwangerschap af ga vallen omdat ik dan een hoop dingen moet laten en me eetpatroon veranderd…
ik ben aangekomen door medicijnen en spactische darm… ik hield alles vast. Nu let ik er al meer op… ben wel een snoeper maar als ik het vergelijk met andere dan valt ik nog best mee… eet gewoon geen rare dingen of veel vet…Mijn zusje die kan eten!! en waar het blijft?? die is even groot eet dus veel meer en vetter en blijft gewoon 58/60 kilo wegen!
waar ik dus super bang voor ben is boven de 100 komen… dat wil ik echt niet! ik hoop dat ik dus niet teveel aankom tijdens zwangerschap…
Nee, ook niet meerdere keren per dag!!! :lol: Soms zaten er zelfs weken tussen!!! :shock:
Ik ben 1.76 cm en weeg op dit moment ongeveer 100 kg… :roll: Was bezig met afvallen, maar ja, dat gaat dus nu niet meer!!! :lol:
ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die wil afvallen en wat zwaarder is…
hoop wel dat ik na de bevalling het er wel weer beetje vlot af krijg…hihi…en slanker word als ervoor…
Ik hoop na deze zwangerschap ook meer af te kunnen vallen dan nu! :mrgreen: En ik hoop niet al teveel aan te komen… :shock:
wij gaan zo ff lekker weg…in de tuin zitten bij mijn ouders…als de zon weer beetje doorkomt!!! tot vanavond!
ik woog aan het end van mijn zwangerschap 107.5 kg. ik wa 25 kg aangekomen. nu moeten er nog 15 af :oops:
Zooooo ik heb werkelijk alles dat gratis is en over zwangerschap of geboorte gaat besteld!!! 8) :mrgreen: :inlove:
@Tweet wrote:
Zooooo ik heb werkelijk alles dat gratis is en over zwangerschap of geboorte gaat besteld!!! 8) :mrgreen: :inlove:
Dat lijkt mij ook zo leuk om te gaan doen!
Wat heb je allemaal besteld Tweet?
@Zo vandaag even wee lekker gerommeld in huis! Manlief heeft de plintjes in de woonkamer nog even gauw geverfd voordat zaterdag het behang gedaan wordt. Hij heeft ook de voorraadkast voor mij onder handen genomen. Er stond een houten rek in waar ik mijn voorraad in had staan. Nu heeft hij planken opgehangen en ik kan nu meer spulletjes kwijt en het ziet er netter uit. Het laminaat is ook al binnen en dat hebben we vandaag opgehaald. Nog één dag werken morgen en dan lekker weekend. Vrijdagavond nog even naar een verjaardag en zaterdag lekker naar de Efteling, heb er echt zin in. Lekker met mijn nichtje en gaan kijken hoe zij gaat genieten van alles.
Zometeen komt mijn beste vriendin gezellig bij ons eten en vanavond maar weer op tijd naar bed, want om 5 uur gaat de wekker weer!
Nu gaan we even een lekker stukje lopen met onze hond Elba!
Fijne avond iedereen!
Ehhhhh onder meer een mutsje, vier of vijf cadeaudozen, een aantal brochures met kleinigheidjes en weet ik het wat allemaal nog meer! :lol: :lol: :lol:
Veel plezier in de Efteling zaterdag en succes met al jullie klussen in huis en zo!!! :mrgreen: :inlove:
Eros, wat leuk! Ik wil ook wel weer eens naar de efteling!
Tweet :inlove: Leuk he al die spullen! Enige nadeel van die dozen (Felicitas) dat er dan zo’n muts langskomt :eh:
oh ik had zo een hekel aan die muts van felicitas!! smeren je van alles aan en als je nee zegt gaan ze gewoon keihaard oor.
wat proberen ze dan aan te smeren???
@Ylerion wrote:
oh ik had zo een hekel aan die muts van felicitas!! smeren je van alles aan en als je nee zegt gaan ze gewoon keihaard oor.
Moeten ze vooral bij mij proberen! :twisted: Met dat soort vrouwen/mannen weet ik gelukkig prima raad! Vind het alleen altijd erg sneu als ze dan met hun staart tussen de benen weer afdruipen… :lol: :lol: :lol: