Maart/aprilstoppers '09 deel 5! ** 6 kindjes op komst! **

Goedemorgen meiden!!

Hier ook ontzettend noodweer geweest de hele nacht. Ik reed om half 12 naar huis en werd gewoon verblind joh!

:-*

@Cin. wrote:

Leuk leuk Tweet!

Ik keek altijd zo uit naar de echo’s. En thuis heb ik zo’n doppler apparaatje waarmee je de hartslag kunt luisteren :inlove:

Gaaf! Dat wil ik ook!!! Is dat duur?

Ook hier was het vannacht noodweer. Ik werd er om half vier wakker van, dus toen heb ik de ramen van de kinderkamer even dicht gedaan, en mijn dochter, die eigenlijk nooit bang geweest is voor onweer, wilde nu toch wel liever graag bij ons komen slapen! :wink:

goeiemorgen dames!!!

Hoe is het Sem? Ik duim nog steeds hoor!!

Angela; jullie zagen er heel mooi uit hoor. Wel beetje kleine trouwauto vind je niet?? :stuck_out_tongue:

Hier is er helemaal geen noodweer geweest; of ik heb er gewoon doorheen geslapen, wat me heel sterk lijkt want ik word al wakker van het minste geluid normaalgezien.

@Sase; ik ben ook zo’n gek die het brood van vriendlief smorgens smeert. :oops: Tot ik zwanger ben haha, dan heb ik zo te lezen misschien een poosje vrijaf.

@Matsjo; veel plezier op kamp!!

Tot later!!

Tweet. 50 euro was het toen ongeveer. Maar heb er wel veel plezier aan gehad, en heb hem ook al uitgeleend. Oh zij was toen ook al zo blij, ze belde me huilend op toen, was zo schattig!

Ik heb deze: http://www.babydoppler.nl/

50 is niet veel… :think: Maar eens overleggen met mijn aanstaande! :inlove:

Tweet zag dat ding wat ik heb 39,95 kost trouwens! Je hebt ook duurdere, maar deze werkt ook goed!

Moguh dames!!

Wat zijn jullie toch lief, al die :pray: :pray: :pray: Dank jullie!!

Tot nu toe nog geen :twisted: Dus hoop dat het zo blijft!! :pray:

Als ik vrij ben van werk en ik ben nog niet :twisted: Dan ga ik vanaaf zeker een test doen!!

Me ventje kan ook niet wachten, is helemaal op van de zenuwen :shifty:

Echt ZO CUTE!! :inlove:

Voel me vandaag ook niet zo lekker, beetje hoofdpijn, misselijk enz…

Maar goed dat heb ik vaker als ik :twisted: moet worden, maar hoop nu toch echt dat het door wat anders komt :pray:

Kunnen ook de spanningen zijn…

Wat een weer he vannacht, ben zeker tot 3x aan toe wakker geschrokken en zat meteen recht op in bed haha!!

Leek wel oorlog :shock:

Maja dat heb je he als je in de polder woont hehehe…

Wel kicke hoor, alleen de timing was niet zo lekker vannacht, konden meteen niet meer in slaap komen :wall:

@ Angela, vervelend dat je je zo misselijk voelt, misschien de spanningen die er nu uit komen van de afgelopen dagen!! :smiley:

Maar goed, hoop dat ik jullie later op de dag goed nieuw mag brengen!!

Fijne dag iedereen!!

Dikke Kus :-*

@Cin. wrote:

Tweet. 50 euro was het toen ongeveer. Maar heb er wel veel plezier aan gehad, en heb hem ook al uitgeleend. Oh zij was toen ook al zo blij, ze belde me huilend op toen, was zo schattig!

Ik heb deze: http://www.babydoppler.nl/

Dat is echt leuk zeg!!

Lijkt me ook echt mooi om dat te horen!!

Maja, nog even afwachten :lol:

Ja is ook mooi! Je moet alleen niet meteen gaan stressen als je niet het hartslagje kunt vinden. Vaak heeft het kindje zich dan gedraaid en zo, en duurt het even voordat je hem gevonden had. Rob was er altijd erg goed mee, met het zoeken!

Sem. :pray:

:pray: ook evewn voor mezelf haha :lol:

@Cin. wrote:

Ja is ook mooi! Je moet alleen niet meteen gaan stressen als je niet het hartslagje kunt vinden. Vaak heeft het kindje zich dan gedraaid en zo, en duurt het even voordat je hem gevonden had. Rob was er altijd erg goed mee, met het zoeken!

Sem. :pray:

:pray: ook evewn voor mezelf haha :lol:

Thank Cin…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Deze zijn voor jou!!

Sem: nog tot vanavond moeten wij wachten :wall: :mrgreen: :oops: :mrgreen: :wink: …ik ga echt heel hard voor je duimen :pray: :pray: :pray:

cin : voor jou ook…spannuund weer …nu MOET ik iedere uur weer op KOK kijken van mijzelf…

O een dopler: vriendin van mij heeft dat ook gehad…die heeft hem op het laatst weg gedaan omdat ze er heel zenuwachtig van werd als ze het hartje niet kon vinden ineens…maar mij lijkt het ook wel wat…vriendlief staat nog niet zo te springen hier maar die haal ik gewoon over… :mrgreen:

Miraq: jaa zwanger worden dan hoef je geen brood meer te smeren !!! geintje hoor…ik smeer gewoon in 1x door en anders koopt hij steeds wat …vind ik ook zonde geld iedere keer…( niet dat ie dat nu niet doet maar gaat om het idee toch? :mrgreen: :wink: )

matsjo: veel plezier

tweet.: lekker he zo,n datum…

O helemaal vergeten te vertellen:

Schoonouders waren helemaal ondersteboven gisteren…echt te lief gewoon…tranen bij beide terwijl schoonpapa normaal een coole kikker is… :inlove:

kom straks wel weer…ik zou mijn nichtje van school halen anders heb ik straks ruzie met een 4-jarige :inlove:

Oh wat lief, van je schoonvader! So cute he, hihi.

Ik probeer te wachten tot donderdag met testen :pray:

@Cin. wrote:

met de nadruk op probeer zeker? :mrgreen: :wink:

@Cin. wrote:

Oh wat lief, van je schoonvader! So cute he, hihi.

Had ik mezelf voorgenomen om een weekje te wachten na me NOD, gister was me NOD, uiterlijk vandaag, maar als ik het vandaag niet :twisted: ben geworden, ga ik echt een test halen na me werk!!

Ben nou wel zenuwachtig aan het worden :shifty: , kan wel janken, lachen, schreeuwen en gillen tegelijk hahaha :doh:

Vreemd gevoel… Weet het niet te plaatsen…

Weet wel dat ik me TOTAAL NIET kan concentreren hier op me werk… :?

Belde me ventje net op en die is ook zo zenuwachtig als de :silenced:

Die loopt de hele dag met een big smile :mrgreen: op ze werk hahaha…

Maar wel goed van je Cin dat je wacht met testen tot je NOD voorbij is :clap:

Ben benieuwd!!

Ik zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

& :pray:

jeetje wat kunnen jullie goed wachten met testen, cin en sem :thumbup:

hier heeft het ook flink geregend en geonweerd…alleen heb ik er iks van gemerkt, sliep er gewoon door heen :slight_smile:

vanmorgen had ik flink krampen in mijn buik, nu is het weer weg, weet echt niet of het nu mijn darmen waren of iets anders. Heb toen wel een elastiekje om mijn knoop gedaan, zodat mijn broek niet knelde, dat scheelde iets.

Dat is vervelend bieslookje!! :hug:

Hopen dat het niet erg is…

Haha ja je broek moet wel lekker zitten he!! :smiley:

-x-

Hoi hoi!

Ik kom net van de tandarts, heb 2 gaatjes! Moet 6 juli weer terug om ze te laten vullen. Gelukkig heeft hij geen foto’s gemaakt, dan had ik moeten zeggen dat ik heel misscien zwanger zou kunnen zijn :eh:

Lins, vorige keer testte ik ook op de verjaardag van mijn man positief (18 december). Zou echt superleuk voor jullie zijn! :thumbup:

Sem, sem, sem??? Respect voor je geduld hoor, maar hou er rekening mee dat niet iedereen hier zoveel geduld heeft!! :o :wink: :mrgreen:

Leuk he meiden zo’n angelsound? Ik wil er ook 1 gaan aanschaffen, al vindt mijn man het onzin hahaha… Het is natuurlijk wel zo, dat je je snel zorgen kan gaan maken als je het hartje even niet kunt vinden. :think: Misschien zijn ze wel 2e hands te koop op MP?

Cin, hoe staat het ervoor bij jou??

Leuk de reactie van je schoonouders sase! En nog 2 dagen dan je echo!! :inlove:

Bieslookje, ikhad met 9 weken al de eerste positeibroek aan…dus zo gek is het niet hoor.

Ik had gisteravond ook flimk last van mijn buik zeg. Ben denk ik wel 7 keer naar de wc geweest.

Verder niets hier wat lijkt op gevoelige borsten ofzo. Dat voelde ik vorige keer wel al vroeg. Ik ga er ook vanuit dat het deze ronde niet raak is.

Heb niet zoveel te zeggen…

:inlove:

Ik duim nog steeds voor alle meiden die (bijna) hun NOD hebben! :pray:

@Tweet wrote:

Heb niet zoveel te zeggen…

:inlove:

Ik duim nog steeds voor alle meiden die (bijna) hun NOD hebben! :pray:

Ik ook!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: