Maart/aprilstoppers '09 deel 5! ** 6 kindjes op komst! **

Ja ik ook!! Mijn buikfoto’s staan nog op mijn oude pc, maar ik zal ze eens overzetten. Ook leuk om te vergelijken met straks :mrgreen:

meld :mrgreen:

aaah matsjo: leuk leuk leuk… :inlove: o en dat frummeltje :inlove: :inlove: :inlove:

LIns: spannuuuund!!! ik ga ook KOK in de gaten houden

Angela: heel veel succes :wink: en liefde gewenst alvast :inlove:

Tweet: begin je nu al :wink: ??? :mrgreen: doe mij zo’n vent :wink: :mrgreen: ik ga nog even in het andere deel lezen hoe je mannetje reageerde :inlove:

@Tweet wrote:

Mijn vent is naar de AH XL voor ijs en chips! :inlove:

Nou wil ik opeens nóg lieve zwanger worden :shifty: :oops:

wat een geweldige buikfoto’s! Ik wil ook!! :wink:

Had ik al gezegd dat mijn vent echt een geweldige vent is??? :lol:

Als hij zin heeft dan! :wink:

jee alweer een nieuw deeltje

vlinder, he balen zeg… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Matsjo, wat kun jij dat leuk met al die foto’s…wil ik ook, maar photoshop is zo duur…

Angela, fijne dag vrijdag, geniet ervan!!!

Net wezen zwemmen en ben nu helemaal lui :mrgreen:

o wow zag een hele mooie buik voor bij komen!!!

zo’n buik wil ik ook wel…

maar ik ben iets aan de stevige kant dus echt een mooie strakke vooruitstekende buik zal ik niet krijgen denk ik…

zo net tv gekeken nu ff surfen op het net…dan bed opmaken en naar bed!!

is al lekker warm in huis dus…word weinig slapen denk ik

o wow zag een hele mooie buik voor bij komen!!!
zo'n buik wil ik ook wel...
maar ik ben iets aan de stevige kant dus echt een mooie strakke vooruitstekende buik zal ik niet krijgen denk ik...
Ik ben ook niet super slank, en toch had ik een bolle buik......was overal wel boller, ben toen wel 25 kg :oops: aangekomen :roll: Hopelijk nu niet

Ik ben ook 25 kilo aangekomen in de zw.schap hoor!!

en alles er weer af? Hier niet, ik zat er 2 kg boven…maar stiekun was ik weer wat aangekomen :oops: en zit er nu 5 kg boven, maar ja ik wil nu wel iets meer opletten dan toen (tenminste dat zeg ik nu)

heb vanavond een grote bak fruit gegeten ipv iets te snoepen…vond ik wel goed van me zelf

Ja, na 4 maanden was alles er weer af gelukkig! Heb er niks voor gedaan, anders was het misschien wel sneller gegaan.

pffff wat goed, ik heb tot een jaar bv gegeven, dus mocht ook niet echt lijnen en had t ook wel nodig, maar ja snoepen hoeft dan natuurlijk niet, deed ik wel.

Ah, hier zitten jullie het feest te vieren van Tweet en Sase :slight_smile:

Wat vinden jullie van dit lijstje?

(moet ook nog een “belangrijke data” lijstje bij hoor)

Maar is dit leuker dan de oude?

Ik ga lekker slapen…

Hopelijk morgen nog meer goed nieuws! :pray:

Truste! :-*

Jaaa, veel vrolijker! Topwerk Matso!

Gaaf Matsjo!!! Voel me vereerd!!! :oops:

jaaah supermooi lijstje… :dance:

meiden tot vanaaf of tot morgen…vandaag hele dag druk met visite hier…

prettige dag vandaag!!

gaan er trouwens uberhaupt nog wel mensen fietsten? ik hoor hier ook nml niet veel meer over…vroeger met hemelvaart ging ik altijd…en eerst om 5 uur zwemmen (mmm moet ik nu niet aan denken maar goed :oops: :mrgreen: ) maar goed viel mij ineens op dat ik dat bijna niet meer zie/hoor met hemelvaart…

Hoi meiden! Allemaal vrij vandaag?

Gisteravond wéér niet geklust zeg… Ik lag al diep te slapen toen hub thuis kwam :frowning:

:-*

Oh ja, super lijstje matsjo! :thumbup: